مهمترین نکات برای یک تعطیلات سازگار با محیط زیست

به گزارش بزنیم بیرون، اگر شما در حال مطالعه سفرهای سازگار با محیط زیست هستید، در مسیر درستی قرار دارید. یکی از مهمترین مراحل برای تعطیلات دوستانه در زمین انجام تکالیف است. درک اثرات سفر شما در آب و هوا این حس را به شما القا می کند که هر کاری برای از بین بردن یا کم کردن اثرات کربنی خودتان بکنید.گزینه هایی برای پژوهش در گردشگری اقیانوس آرام

اقامت های سازگار با محیط زیست پیدا کنید

شما می خواهید هتلی با کمترین تاثیرات بر محیط زیست پیدا کنید. در حال حاضر گزینه های بیشتری با استراحتگاه های لوکس وجود دارند که به تمرینات مسئولیت پذیر متعهدند. هنگام شروع جست و جو برای اقامتگاه های سازگار با محیط زیست از این اقدامات یا سیاست های اساسی مطمئن شوید:

-تعهد به کاهش ضایعات و بازیافت

-وسایلی با انرژی های تجدید پذیر و مسئولیت پذیر

-بررسی سیاست های زیست محیطی برای رعایت هر استاندارد جدید، به طور منظم

-افزایش آگاهی زیست محیطی کارکنان و آموزش آن ها در مورد سیاست ها و اثرات محیطی کار آن ها

-نشان دادن این تعهد به مشتریان

-در صورت موجود بودن مواد اولیه استفاده مجدد یا مرمت شده را خریداری کنید

-تایید شده توسط موسسات دولتی که در کاهش اثرات کربنی نقش دارند

-همکاری با تامین کنندگان مسئول و نهادهای دولتی اختصاص یافته به کاهش کربن

اقامت های سازگار با محیط زیست پیدا کنید

هواپیماهای سنگین تر اثرات کربنی بزرگتری را ایجاد می کنند. بنابراین سبک بسته بندی کنید و وزن کلی هواپیمای خود را به طور قابل توجهی کاهش دهید. ادامه دهید و آن جفت کفش اضافی، چتر یدکی را عقب بگذارید. اوزون از شما در انجام فعالیت های سازگار با محیط زیست تشکر خواهد کرد.

حمل و نقل زمینی دوستانه

حمل و نقل عمومی، دوچرخه سواری، خدمات مشترک سواری محلی و پیاده روی خوب و قدیمی یکی از ساده ترین راه های کاهش انتشار کربن در زندگی روزمره شما خواهد بود. فراموش نکنیم که همین کارها را در تعطیلات خود انجام دهیم تا از سفرهای سازگار با محیط زیست بهره مند شویم.

پروازهای بدون توقف

تلاشی راجع به کاهش رد کربنی که توسط فرود و پرواز متعدد به وجود می آیند انجام دهید و منتظر یک پرواز بدون توقف باشید. در صورت امکان پرواز بدون توقف به مقصد خودتان را بگیرید.

به سیاست های زیست محیطی در تفریحات سازگار با محیط زیست توجه کنید

زمانی که به یک محل جدید می روید، سیاست هایی که راجع به محیط زیست اجرا کرده اند، انجام دهید. بنابراین به یاد داشته باشید که هنگام عبور از مرزهای بین المللی همواره از راه های محیط زیستی معمول آن قلمرو استفاده کنید تا خودتان را برای اقدامات لازم برای تمیز نگه داشتن زمین آماده کنید.

نرم افزار سفرهای زیست محیطی

علاقه پر رونق به راه های سفری تازه، توسعه دهندگان فناوری را در همه جا به کار انداخته است تا مشکلات شما را گرفته و راه حلی برای آن ها در تلفن هوشمندتان ارائه دهند. نرم افزارها آینده و حال حاضر ما هستند. بنابراین جستجوی خود برای بهترین آن ها را شروع کنید.

از شرکت های تور مشکوک اجتناب کنید

اگر تصمیم دارید که از یک راهنمای تور حرفه ای برای با تور خودتان استفاده کنید مطمئن شوید که پروتکل ها و شیوه های آن ها را بخوانید زیرا ممکن است آن ها در مورد وضع زباله ها یا رفتار با حیات وحش محلی و تاثیر آن ها بر اکوسیستم، مسئولانه رفتار نکنند. اطمینان حاصل کنید که هر شرکتی که انتخاب می کنید در راستای شیوه های مسئولیت پذیری باشد که مانع اکوسیستم طبیعی نباشند.

سیگار نکشید

لطفا هنگام بازدید از خانه کسی سیگار نکشید. اگر اصرا دارید، قوانین را به طور معمول دنبال کنید، سیگار کشیدن را در مناطق مشخص شده انجام دهید. مناطق گردشگری پرجمعیت، مناطقی با تعداد زیادی کودک، ایستگاه های قطار و به خصوص مکان هایی که در آن ها از حیوانات نگهداری می کنند، هستند. هرگز نباید در آن ها سیگار بکشید.

هیچ ردی از خودتان به جا نگذارید

تعریف یک سفر پاک این است که به جز جا گذاشتن چندین دلار در جیب کسب و کارهای محلی، ردی از خودتان به جا نگذارید. با توجه به این ها چیزهایی مانند این که آدامستان را به دیوار نچسبانید، آشغال نریزید و غیره، عنصر مهم این است که به خودتان این را یادآوری کنید که پس از خودتان همه جا را تمیز کنید.

ما این اطمینان را به شما می دهیم که این نشانه ها فقط برای از بین بردن سرگرمی های شما نیستند و یک هدف واقعی دارند. مسئولیت شما این است که حرمت این حوزه ها را با افتخار حفظ کنید و از نشانه های اخطار عبور نکنید. ممکن است در ناحیه ای قرار گیرید که اکوسیستم شکننده باشد و حضور شما می تواند آن را خراب کند یا اینکه به یکپارچگی قدیمی این موقعیت را به طور دائمی با حضورتان آسیب وارد کنید

به صورت محلی هزینه کنید

زمانی که در یک مکان جدید هستید، مطمئن باشید که پول های خود را ترجیحا در موسسات محلی صرف کنید نه در فروشگاه های زنجیره ای عظیم که روی پول های مانده خودتان حساب کنید. در هنگام غذا خوردن، کسب و کارهای محلی را انتخاب کنید، شرکت های تور را انتخاب کنید، مقررات را رعایت کنید و همیشه به جای زنجیره های بزرگ جاهای کوچک تر را انتخاب کنید. گردشگری بخش مهمی از اقتصاد محلی است و نگه داشتن پول در کسب و کارهای کوچک می تواند هدف سفرتان را بهتر کند و به رفاه آن ها کمک کند. بنابراین سفر خود را برای همه سودمند کنید و پول ها را در خانه نگه دارید.

Waves Waves Waves

دوست داری یه مقاله بنویسی

اگه فکر می‌کنی حرفی برای گفتن داری، می‌تونی یه مقاله کاربردی یا جذاب برای سایت بنویسی.