موزه علی اکبر صنعتی بالاخره افتتاح شد

به گزارش بزنیم بیرون ، محمدعلی نجفی در مراسم افتتاح موزه استاد علی اکبر صنعتی با تشکر از سازمان‌هایی که اقدام به بازگشایی این موزه و مرمت آثار کردند، گفت: این موزه از دو جهت اهمیت دارد. یکی از جهت کالبد ساختمان و از این نظر که اولین روزهای فعالیت جمعیت هلال احمر در این ساختمان بوده و این مکان حامل پیام انسان دوستی است.جهت دوم نیز اهمیت این مکان به خاطر آثار مرحوم استاد صنعتی است که در اینجا به نمایش گذاشته می‌شود.

 
وی اضافه کرد: آثار مرحوم استاد صنعتی همگی با ارزش است و یکی از ویژگی‌های هنر ایشان مردمی بودن آن است. بیشتر چهره‌هایی که در آثار استاد صنعتی دیده می‌شود. از دل مردم عادی است، این مسئله پیامی به هنرمندان دارد که هرچه آثارشان به مردم نزدیک‌تر باشد پایاتر خواهد بود.
 
شهردار تهران در ادامه عنوان کرد: توصیه می‌کنم در مورد نورپردازی این موزه فکر جدی و تخصصی شود تا این مکان در شب درخشش پیدا کند و مردم متوجه شوند در روز اتفاق مهمی در این ساختمان محقق می‌شود.
 
وی همچنین به شهردار منطقه 12 اشاره کرد و گفت: از ملکی درخواست می‌کنم که طرح احیای منطقه و کل میدان امام خمینی مورد نظر قرار بگیرد و این میدان به یک جایگاه دارای هویت تبدیل شود و پیشنهاد می‌کنم که نقاطی از این فضا به عنوان پلازا در نظر گرفته شود.
Waves Waves Waves

دوست داری یه مقاله بنویسی

اگه فکر می‌کنی حرفی برای گفتن داری، می‌تونی یه مقاله کاربردی یا جذاب برای سایت بنویسی.