نوع آوری فوق العاده در هتل را بشناسید

در اینجا 7 نوآوری جذاب در هتلها را که لازم است شما درباره انها قبل از اقامت بعدی تان، بدانید را آورده ایم.

 

تلفنهایی که کارت کلید می شوند


تلفنهایی که کارت کلید می شوند

تلفنهای هوشمند ، که مسافرین می توانند از انها به عنوان رمز عبور الکترونیکی شبانه روزی، کارتهای اعتباری و نظایر ان استفاده کنند، ابزاری فوق العاده برای شناسایی در فضای هتل هستند. به طور طبیعی، زمان ان رسیده است تا از تلفن به عنوان کارت کلید هتل استفاده شود. هتلهای استاروود و ریسورتز( در امریکا) تصمیم گرفتند تا برای اولین بار عملا امسال از این روش استفاده کنند. میهمانها، باید برنامه های تلفن هوشمند را دانلود کنند تا اتاق به انها داده شود، و این اجازه را به انها می دهد تا از پروسه چک کردن رها می شوند و مستقیم به طرف اتاقشان می روند – بدون اینکه نیازی به صحبت کردن با کسی باشد. این کلید به خودی خود در تلفن شما قرار می گیرد. فقط کافیست با تلفن هوشمندتان برای باز کردن در به ان ضربه بزنید. مسافرین این انتظار را دارند تا ویژگیهای بیشتر و بیشتری از این تکنولوژی در اینده ای نزدیک ببینند.
 

به صورت آنلاین رزرو کردن


به صورت آنلاین رزرو کردن
شما می دانید که دو اتاق کوچک B&B در حومه فرانسه برای اقامت نیاز دارید، چه چیزی را شما دراین مورد دهان به دهان آموخته اید؟ وقت ان است تا به صورت آنلاین ان را رزرو کنید. و اگر الان این امکان وجود ندارد، احتمالا به زودی این امکان پیش خواهد آمد.  این سیستمها (GDS) به عنوان سیستمهای توزیع جهانی  شناخته شده اند. تکنولوژیهای جدید مدیریت رزرو که بر ویژگیهای بویتیک  نظیر Global.li تمرکز دارند ، به ویژگیهای کوچکتر این امکان را می دهند تا به راحتی از طریق خط انلاین موجود گسترش پیدا کنند.
حتی آژانس های مسافرتی هم به این سمت حرکت می کنند. براساس تحقیقی که توسط Travel Click انجام شده است، اژانسهایی که جوانب مثبت زنگ زدن تلفنی و مذاکرات مهیج را در نظر می گیرند، کامپیوترهایشان را برای رزور هتل از طریق ورودیهای انلاین آماده می کنند.
 

به صورت آنلاین رزرو کردنبه صورت آنلاین رزرو کردن


راههای جدید برای مقایسه قیمتهای هتل  هم از راه می رسند.
ابزارهای جالب و مهیجی برای کشف قیمت  هتل آنهم در فضای هتل وجود دارد  . با کمک داده های بزرگ، مشتریان می توانند قیمتهای هتل  و امکانات رفاهی  را بهتر مقایسه می کنند، با استفاده از الگوریتمها بهترین ویژگیها– از جمله بهترین ویژگیهای قیمت گذاری شده را معین می کنند - تا با نیازهایشان روبرو شوند.
 

هزینه های رفت و امد مکرر به Buh- Bye


هزینه های رفت و امد مکرر به Buh- Bye
در سالهای اخیر ، خبر های جدیدی درباره نرخهای جانبی هتل وجود دارد مانند هزینه های رفت و امد یا هزینه های پارکینگ. اما این روند، بنظر می رسد که ، تغییر هم می کند. مشتریان احمق نیستند. تا کنون، بسیاری از مسافرین فهمیده اند که باید هزینه های اضافی را هنگامیکه با نرخ اتاق مقایسه می کنند و هنگامیکه با ما با تندی برخورد می کنند، بررسی کنند. توجه داشته باشید که هزینه های غیر منتظره، بعید است که به ما برگردد. براساس برخی گزارشها در سال 2012 هزینه های هتل در مقایسه با سال 2011 ( به جز غذا و نوشیدنی ) تا 8% پایین آمده است . هتلها نرخ اتاقها را افزایش داده اند به جای اینکه از لیست هزینه های جانبی  مانند لباسشویی هم صرف نظر کنند،  و به میهمانان این اجازه را میدهند تا نهایتا جلوی افزایش کامل قیمتها را بگیرند.
 

درخشش Wi- Fi  رایگان


درخشش Wi- Fi  رایگان
ارزیابی ای نشان می دهد که 57 درصد از میهمانان هتل اگر به انها WI-Fi رایگان داده نشود در هتل باقی نمی مانند. البته هتلها ، اساسا برای مسافرین عجیب و غریب ان چیزی را که می خواهند فراهم می کنند. گاهی اوقات به اعضای وفاداری لازم است تا این  برنامه ها به درستی انجام شود.
 

گسترش امکانات رفاهی خوب


گسترش امکانات رفاهی خوب
دوچرخه، غذا خوری های تمیز. سالنهای ورزشی و هتلها قدرت پردازش دسته جمعی خود را تقویت می کنند، تا بتوانند به مسافرینی که به سلامتی بسیار اهمیت می دهند پاسخگو باشند. برخی از هتلها روشهایی را برای مراقبت از سلامت توریستها ایجاد می کنند زیرا این مسافرین به طور میانگین 130 در صد بیشتر از مسافرین معمولی پول خرج می کنند.
 

ساخت هتلهایی با لابی های بسیار جالبتر


ساخت هتلهایی با لابی های بسیار جالبتر
اقتصاد مشارکتی: این یک مدل برگرفته از جشن هزاره  است تا دارایی و اموال رو دروی یکدیگر و با نگاهها انتقال پیدا کند. پس این مدل میهمانان هتل هزاره را تشکیل می دهند که می خواهند فضای هتل را به مشارکت بگذارند. بنابراین بسیاری از ویژگیهای تقویت فضاهای مجتمع نظیر لابی ها  را دارند درحالیکه اندازه های اتاق میهمانان را نیز درجه بندی می کنند. تمام این کارها روشهای استراتژیکی برای جذب  توریست بیشتر برای نسل جدید مسافرین می باشد.

Waves Waves Waves

دوست داری یه مقاله بنویسی

اگه فکر می‌کنی حرفی برای گفتن داری، می‌تونی یه مقاله کاربردی یا جذاب برای سایت بنویسی.

برچسب ها
اقامت مسافرت هتل تخت اقامت مسافرت اقامت هتل اقامت تخت مسافرت اقامت اقامت هتل مسافرت تخت هتل اقامت هتل مسافرت هتل تخت تخت اقامت تخت مسافرت تخت هتل اقامت مسافرت هتل اقامت مسافرت تخت اقامت هتل مسافرت اقامت هتل تخت اقامت تخت مسافرت اقامت تخت هتل مسافرت اقامت هتل مسافرت اقامت تخت مسافرت هتل تخت مسافرت هتل اقامت مسافرت تخت اقامت مسافرت تخت هتل هتل اقامت مسافرت هتل اقامت تخت هتل مسافرت اقامت هتل مسافرت تخت هتل تخت اقامت هتل تخت مسافرت تخت اقامت مسافرت تخت اقامت هتل تخت مسافرت اقامت تخت مسافرت هتل تخت هتل اقامت تخت هتل مسافرت اقامت مسافرت هتل تخت اقامت هتل تخت مسافرت اقامت تخت مسافرت هتل اقامت هتل مسافرت تخت اقامت هتل تخت مسافرت اقامت مسافرت تخت هتل مسافرت اقامت هتل تخت مسافرت اقامت تخت هتل مسافرت هتل تخت اقامت مسافرت هتل اقامت تخت هتل اقامت مسافرت تخت هتل مسافرت اقامت تخت هتل تخت اقامت مسافرت هتل تخت مسافرت اقامت تخت اقامت مسافرت هتل تخت مسافرت اقامت هتل تخت هتل اقامت مسافرت تخت مسافرت هتل اقامت تخت هتل مسافرت اقامت