ویژه برنامه تابستان باغستان در اراضی عباس آباد تهران

به گزارش بزنیم بیرون ، حجازی -مدیرعامل شرکت نوسازی اراضی عباس‌آباد- با بیان اینکه در این مجموعه ویژه برنامه‌هایی با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت شهروندان تهران و استفاده بیشتر گردشگران اجرا می‌شود، اعلام کرد:

   آوای ایرانی از ۱۴تیرماه تا ۱۶شهریور روزهای پنج‌شنبه و جمعه هر هفته با اجرای موسیقی اقوام توسط گروه‌های برگزیده موسیقی سنتی ایرانی در بوستان آب و آتش برگزار می شود.

او درباره برنامه‌های (تابستانِ باغستان) توضیح داد:

مهر ایران عنوان برنامه‌ای ست که ۱۲شب از ولادت حضرت معصومه‌(س) تا ولادت امام رضا(ع) یعنی از ۲۳تیر تا ۳مرداد در بوستان آب و آتش با اجرای جشن‌های شبانه به مناسبت دهه کرامت همراه است.وی افزود :خانواده دوست داشتنی من از دیگر برنامه‌های اراضی عباس‌آباد برای اجرا در تابستان است که از ۲۹تیر تا ۱۶شهریور دایر است. این برنامه هر جمعه از ساعت ۷صبح با محوریت پیاده‌روی خانوادگی از بوستان طالقانی آغاز و پس از طی مسیر پل طبیعت و بوستان بنادر در میدان مشاهیر با اجرای ویژه برنامه صبحگاهی "صبح و نشاط" پایان می‌یابد.

به گفته حجازی شمیم بندگی نام بخش دیگری از برنامه‌های تابستانه مجموعه عباس‌آباد ست که در قالب جشن شبانه به مناسبت دهه ولایت از عید قربان تا عید غدیر خم به مدت ۱۰شب از ۳۰مرداد تا ۸شهریور در بوستان آب و آتش اجرا می شود.

وی همچنین درباره برگزاری بزرگ‌ترین نمایش میدانی تاریخ ایران مژده داد

    فصل شیدایی نمایش میدانی و چند رسانه ای ست که به مرور تاریخ و موضوعاتی مانند توسل و تمسک به اهل بیت و زندگی حضرت آدم، حضرت نوح تا بعثت پیامبر (ص) و شهادت حضرت زهرا (س) و واقعه غدیر تا ظهور امام زمان (عج) می پردازد. فصل شیدایی بزرگ‌ترین نمایش میدانی تاریخ ایران است که تاکنون در اکثر شهرهای ایران و عراق برگزار و با استقبال بی نظیر مردم مواجه شده است.

مدیرعامل شرکت نوسازی اراضی عباس‌آباد یادآور شد (گردشگری شبانه) عنوان ویژه‌برنامه‌ای است که از نوروز سال جاری اجرا می‌شود و تا ۳۱شهریور به گردشگران داخلی و خارجی خدمات گردشگری ارایه خواهد کرد. او درباره برنامه گردشگری شبانه توضیح داد:

  ایران تن پوش نمایشگاهی با محوریت تولیدات داخلی منسوجات و پوشاک ایرانی است که با هدف حمایت از کالای ایرانی و مدلینگ داخلی از ۱۵تیر تا ۱۵مرداد در بوستان نوروز برپاست

وی در ادامه از جشنواره غذاهای سنتی ایرانی نیز یاد کرد

    ایران لذیذ به مدت ۷روز از ۱۰تا ۱۶شهریور با معرفی غذاهای سنتی ایرانی و ترویج فرهنگ استفاده از غذای سالم در دو بخش نمایشگاه عرضه محصولات غذای سالم و سنتی و بخش مسابقه در بوستان نوروز اجرا می شود.

حجازی در پایان یادآور شد ویژه برنامه (موج جوانی) رادیو جوان، همه روزه از ساعت ۲۱در میدان مشاهیر واقع در بوستان نوروز به صورت زنده اجرا می شود.

Waves Waves Waves

دوست داری یه مقاله بنویسی

اگه فکر می‌کنی حرفی برای گفتن داری، می‌تونی یه مقاله کاربردی یا جذاب برای سایت بنویسی.