پیشنهاد ویژه برای علاقه مندان به حیوانات

*باغ خزندگان زیما
باغ خزندگان تهران اولین فضای تخصصی برای بازدید و لمس خزنده های استوایی و غیر بومی است که در محوطه اراضی عباس آباد قرار دارد. در این محیط که با عنوان «باغ خزندگان زیما» شناحته می شود می توانید انواع خزنده ها را در محیطی متفاوت از نزدیک ببینید و با آن ها عکس یادگاری بگیرید. گر به دنبال مکانی مناسب برای وقت گذرانی با خزندگان هستید، درست آمده اید. در گوشه ای از اراضی عباس آباد و بوستان نوروز یک باغی پر از خزندگان جور واجور و متنوع وجود دارد که می توانید آن ها را ببنید، لمس کنید و با این خزندگان عکس یادگاری بگیرید. تجربه ای که شاید در کمتر جایی از طبیعت بتوانید آن را تکرار کنید.
آدرس: 
تهران، میدان آرژانتین، خیابان آفریقای جنوبی، بعد از ساختمان راه آهن، شهرگل(اولین چراغ چشمک زن)، قبل از خروجی همت غرب
تلفن تماس: 
02188194508
 
*باغ پرندگان
باغ پرندگان تهران بزرگ‌ترین مجموعه نگهداری پرندگان کشور است که در شمال شرقی پایتخت و در دل جنگل‌های لویزان ساخته شده و  هر روز از ساعت 8 تا 18 برای حضور شهروندان آماده است. اگر شنای قوهای سفید زیبا، شکار ماهی‌های کوچک توسط پلیکان‌ها، ایستادن فلامینگوها روی یک پا آن هم برای دقایق طولانی، شنای غازها و اردک‌های رنگارنگ با جوجه‌هایشان را تا حالا فقط در فیلم‌های مستند تماشا کرده‌اید، حالا این شانس را دارید که همه این صحنه‌ها را در باغ پرندگان از نزدیک تماشا کنید.
آدرس: 
خیابان هنگام ، خیابان 35 متری استقلال ، خیابان کوهستان ، باغ پرندگان تهران
تلفن تماس: 
77075210 - 77075214
 
*آکواریوم پارک شهر
 آکواریوم پارک شهر تهران یکی از بهترین نمایشگاه های ماهی و آکواریوم در شهر تهران محسوب می شود. این مجموعه وابسته به شهرداری تهران است و به همین سبب سرمایه گذاری خوبی بر روی آن انجام شده است. با حضور در پارک شهر انواع و اقسام ماهی های زیبا و کمیاب را به تماشا بنشینید.
آدرس: 
تهران، خیابان وحدت اسلامی، خیابان بهشت، ضلع جنوب شرفی پارک شهر
تلفن تماس: 
55635454
 
*قفس پرندگان ساعی
فرقی نمی کند پیر باشید یا جوان، تنها با دقایقی قدم زدن در پارک ساعی تهران می توانید از لذت تماشای پرندگان بهره مند شوید و سنجاب ها، فنچ ها و مرغ عشق های زیبای این باغ پرندگان را به تماشا بنشینید. حتی مسافران اتوبوس‌های تندرویی که از مقابل ورودی غربی پارک ساعی می‌گذرند با یک نیم نگاه چشمشان به جمال زیبای فنچ‌ها و مرغ عشق‌هایی روشن می‌شود که درون یک قفس شیشه‌ای از سروکول یکدیگر بالا می‌روند و روی قره‌نی‌ها به بازیگوشی مشغولند. لذت تماشای بازیگوشی این مرغکان رنگارنگ وقتی بیشتر به دل می‌نشیند که در کمترین فاصله از محفظه شیشه‌ای ایستاده باشی و صدای آن‌ بازیگوش‌ها را هم بشنوی.
آدرس: 
خیابان ولی عصر، بالاتر از خیابان شهید بهشتی، پارک ساعی
Waves Waves Waves

دوست داری یه مقاله بنویسی

اگه فکر می‌کنی حرفی برای گفتن داری، می‌تونی یه مقاله کاربردی یا جذاب برای سایت بنویسی.