چه لوستری بخریم بهتره؟

۱. لوسترهای فانتزی مناسب برای غذاخوری خانه

به گزارش بزنیم بیرون ،  اگر قرار است که برای غذاخوری خانه تان لوستر تهیه کنید، بهتر است برای انتخاب مدل مناسب به مدل میز و صندلی های غذاخوری تان نگاه کنید. اگر آن ها گرد هستند، بهتر است لوسترهای فانتزی ای که انتخاب می کنید هم گرد باشد، اگر هم مستطیل شکل هستند، بهتر است لوستر ها هم از طرح آن ها تبعیت کند. در بالا تعدادی از لوستر های مناسب برای میز غذاخوری را می توانید ببینید.


۲. لوستر های فانتزی برای نشیمن

لوسترهایی که برای نشیمن خانه تان استفاده می کنید می تواند کمی پر کارتر و پر جزییات تر باشد. یعنی در واقع آن ها می توانند فانتزی ترین لوستر هایی باشند که در دکوراسیون داخلی خانه تان استفاده می کنید. البته در انتخاب این لوستر ها باید به سبک دکوراسیونی نشیمن تان نیز کمی توجه کنید. این طور نیست که لوسترهای فانتزی فقط برای سبک مدرن کاربرد داشته باشند، لوستر های فانتزی ای هم پیدا می شوند که با دیگر سبک های دکوراسیونی همخوانی دارند.

۳. لوستر فانتزی برای کتابخانه

بهتر است قبل از انتخاب لوسترهای فانتزی برای کتابخانه تان حتما به نوع چیدمان مبلمان های این فضا توجه کنید تا ببینید که برای فضای کتابخانه تان لوسترهای فانتزی گرد مناسب تر است یا لوسترهای خطی، گرچه برای کتابخانه بهتر است لوسترهایی با نورهای متمرکز در نظر بگیرید.

۴. لوستر های فانتزی برای طراحی دکوراسیون داخلی

شاید شما بخواهید از لوستر های فانتزی تان به عنوان یک وسیله دکوری جذاب استفاده کنید، پس باید به دنبال خاص ترین نوع این لوستر ها باشید. در قسمت ویترین کالاهای چیدانه می توانید این نوع لوسترها را برای طراحی دکوراسیون داخلی خانه تان را پیدا کنید.


۵. لوسترهای فانتزی گرد در طراحی دکوراسیون داخلی

از لوسترهای گرد می توانید در اغلب فضاهای داخلی خانه استفاده کنید. این لوسترها می توانند به عنوان هیجان بصری دکوراسیون هم مورد استفاده قرار بگیرد. اگر دوست دارید تا در دکوراسیون داخلی خانه تان مرکزیت ایجاد کنید؛ حتما از این لوسترها استفاده کنید.


۶. لوستر های فانتزی مکعبی در دکوراسیون داخلی خانه

عمدتا در بالای کانتر آشپزخانه از این نوع لوسترهای فانتزی استفاده می کنند. درخشش لوستر های فانتزی و زیبا در دکوراسیون داخلی منزل می تواند به شما کمک کند تا حس و حال بهتری را در دکوراسیون خانه تان تجربه کنید.

۷. لوسترهای فانتزی کریستالی برای دکوراسیون داخلی

اگر شما هم جزو کسانی هستید که به لوسترهای کریستالی علاقه دارید اما به دلیل گران بودن و اندازه های شان از خرید آن ها منصرف شده اید، باید بگویم شما می توانید نمونه های مدرن این لوسترهای فانتزی را تهیه کنید و در دکوراسیون داخلی خانه تان از آن ها استفاده کنید. این لوسترهای کریستالی به نسبت آن هایی که شما می شناسید، کوچکتر و مینیمال تر هستند و بودنشان جلوه لوکس و زیبا را به خانه شما می بخشند.

Waves Waves Waves

دوست داری یه مقاله بنویسی

اگه فکر می‌کنی حرفی برای گفتن داری، می‌تونی یه مقاله کاربردی یا جذاب برای سایت بنویسی.