۴ راه برای خوابیدن راحت در هواپیما

صندلی کنار پنجره را انتخاب کنید:

بودن کنار پنجره این شانس را به شما می دهد که به آن تکیه کنید نه به شانه فرد کناریتان. سعی کنید طرفی که عادت دارید بخوابید در همان طرف کنار پنجره بنشینید. برای مثال، اگر در سمت چپ عادت دارید می خوابید پنجره سمت چپ را بخواهید که به شما بدهند. یک دلیل زیرکانه ی دیگر که بهتر است سمت چپ صندلی بگیرید این است که پنجره های سمت چپ هواپیما خارج از مرکز است و راحتتر می توانید تکیه دهید و بخوابید.
 
یک بالشت یا پشت سری ایجاد کنید:

اگر از این مدل بالشت های U شکل دارید که برای گردن استفاده می شود، برای پشتیبانی گردنتان استفاده کنید. اگر از این مدل پالشت ها ندارید همراه خود یک روسری بزرگ بردارید، که به عنوان بالشت از آن استفاده کنید. یا با درخواست بالشت از مهماندار این کار را انجام دهید.
 
پاهایتان را بالا نگه دارید:
حالا که سرتان راحت است، زمان آن است که سعی کنید که با پاهایتان چه کار انجام دهید که راحت باشید برای خوابیدن. صندلی های معمولی هواپیما معروفند به اینکه راحت نیستند و در قسمت پشتی و کمر سفت هستند. با نشستن برروی یک بالشت کمک بسیاری می توانید به خودتان بکنید. اگر قد شما بلند است، از محل زیر صندلی روبرو برای دراز کردن پاهایتان استفاده کنید. کفشهایتان را در بیاورید و از یک جوراب راحت استفاده کنید تا انگشتانتان یخ نکنند.
 
دقت کنید چی می خورید:

به قهوه، چای، و نوشابه نه بگویید و مصرف نکنید، چرا که آنها دارای کافئین هستند به جای آنها درخواست شیر کنید، که حاوی تریپتوفان است و ایجاد خواب آلودگی می کند. همراه خود چای بابونه داشته باشید که برای سلامتی نیز مفید است، تنقلات خواب آور مانند بادام و موز هم در حالی که در فرودگاه منتظر پروازتان هستید.
Waves Waves Waves

دوست داری یه مقاله بنویسی

اگه فکر می‌کنی حرفی برای گفتن داری، می‌تونی یه مقاله کاربردی یا جذاب برای سایت بنویسی.