۹ توصیه مهم درباره انتخاب هتل

۱.  اگر می توانید هتل خود را حدود دو سه ماه پیش از سفر رزرو کنید، معمولاً تخفیف خوبی به شما تعلق خواهد گرفت و اگر هم بخواهید آن را کنسل کنید هزینه ی ناچیزی از پرداخت شما کسر و مابقی به شما بازگردانده می شود. معمولاً این کار ارزشش را دارد. از طرف دیگر هر چه به روزهای آخر نزدیک شوید علاوه بر این که انتخاب های تان محدود می شود قیمت نیز بی رحمانه بالا می رود!

۲.  اگر شهر مقصد، سرویس مترو یا اتوبوس درون شهری خوبی دارد سعی کنید هتل خود را در نزدیکی ایستگاه بگیرید. حمل و نقل درون شهری خصوصاً در یک شهر غریب می تواند معضلی باشد.

۳.  اگر برای مناسبتی خاص سفر می کنید، مثلا سفر ماه عسل یا سالگرد ازدواج، این را به هتل بگویید. معمولاً سعی می کنند کارهایی خاص برای شما بکنند که از این سفر همیشه به خوشی یاد کنید. حتی دیده شده که اتاق نسبتاً معمولی زوج خوشبخت را به بهترین اتاق هتل ارتقاء داده اند.

۴.  صبحانه هتل خصوصاً اگر هتل لوکسی رزرو کرده اید می تواند حدود ٢٠ تا ۴٠ یورو برایتان هزینه داشته باشد. برای سفر کاری و تجاری گزینه بسیار خوبی است. اما اگر برای دیدن جاهای دیدنی رفته اید احتمالاً ماجراجویی پیدا کردن کافه ای در شهر و خوردن صبحانه ای مخصوص آن شهر، هم خاطره بهتری برایتان می سازد و هم ارزان تر تمام می شود.

۵.  فهرست امکانات و شرایط اتاق را حتما پیش از رزرو، کامل و دقیق مطالعه کنید. شرایط تعریف شده برای فرزند و سن و سالش و وضعیت تخت برای او، شرایط کنسل کردن رزرواسیون، ساعت Check in به هتل و ساعت Check out از هتل و هر گونه شرط و شروط ریز و درشت که دانستن آن ها می تواند به شما کمک کند.

۶.  یکی از مواردی که لازم است بدان دقت کنید آن است که آیا قیمت اعلام شده برای هتل دربرگیرنده مالیات ها و هزینه های جانبی نیز هست یا خیر. سایت ها یا مراکز رزرواسیون گاهی از این امر برای بهتر نشان دادن قیمت های خود استفاده می کنند اما زمانی که می خواهید هتل را رزرو کنید ١٠ تا ٢٠ درصد هزینه ی اضافه بر روی صورتحساب خود مشاهده می کنید!

۷.  نکته دیگری که در مطالعه شرایط اتاق باید بررسی کنید آن است که کدام یک از امکانات هتل برای شما رایگان است و کدام یک مستوجب هزینه. مثلاً در بسیاری از هتل ها استفاده از باشگاه ورزشی هتل رایگان است اما در مقابل استفاده از وسایل داخل یخچال خود اتاق هزینه در بر دارد، آن هم بسیار بالاتر از قیمت همان خوردنی یا آشامیدنی اگر آن را از فروشگاه بخرید! فهرست این هزینه ها معمولاً در پایان مدت اقامت شما و در زمان تسویه حساب و ترک هتل در قالب صورتحساب در اختیار شما قرار می گیرد و باید آن را بپردازید.

۸. اگر سن فرزند شما بیش از ۶ سال است دیگر از نظر هتل خردسال محسوب نمی شود و باید او را فردی بزرگسال فرض کنید. در مورد کودکان زیر ۶ سال هم شرایط هتل ها با هم فرق می کند که باید پیش از سفر حتماً بررسی کنید.

۹.  ضمناً اگر با فرزند خود سفر می کنید بهتر است پیش از سفر جست و جویی بکنید. هتل هایی هستند که از صبح تا شب کلی برنامه برای فرزندان شما دارند و تمام روز آن ها را سرگرم می کنند. فرصت بسیار خوبی است. غنیمت شمریدش.

Waves Waves Waves

دوست داری یه مقاله بنویسی

اگه فکر می‌کنی حرفی برای گفتن داری، می‌تونی یه مقاله کاربردی یا جذاب برای سایت بنویسی.

برچسب ها
ویژگی مسافرت هتل اقامتی ویژگی مسافرت ویژگی هتل ویژگی اقامتی مسافرت ویژگی ویژگی هتل مسافرت اقامتی هتل ویژگی هتل مسافرت هتل اقامتی اقامتی ویژگی اقامتی مسافرت اقامتی هتل ویژگی مسافرت هتل ویژگی مسافرت اقامتی ویژگی هتل مسافرت ویژگی هتل اقامتی ویژگی اقامتی مسافرت ویژگی اقامتی هتل مسافرت ویژگی هتل مسافرت ویژگی اقامتی مسافرت هتل اقامتی مسافرت هتل ویژگی مسافرت اقامتی ویژگی مسافرت اقامتی هتل هتل ویژگی مسافرت هتل ویژگی اقامتی هتل مسافرت ویژگی هتل مسافرت اقامتی هتل اقامتی ویژگی هتل اقامتی مسافرت اقامتی ویژگی مسافرت اقامتی ویژگی هتل اقامتی مسافرت ویژگی اقامتی مسافرت هتل اقامتی هتل ویژگی اقامتی هتل مسافرت ویژگی مسافرت هتل اقامتی ویژگی هتل اقامتی مسافرت ویژگی اقامتی مسافرت هتل ویژگی هتل مسافرت اقامتی ویژگی هتل اقامتی مسافرت ویژگی مسافرت اقامتی هتل مسافرت ویژگی هتل اقامتی مسافرت ویژگی اقامتی هتل مسافرت هتل اقامتی ویژگی مسافرت هتل ویژگی اقامتی هتل ویژگی مسافرت اقامتی هتل مسافرت ویژگی اقامتی هتل اقامتی ویژگی مسافرت هتل اقامتی مسافرت ویژگی اقامتی ویژگی مسافرت هتل اقامتی مسافرت ویژگی هتل اقامتی هتل ویژگی مسافرت اقامتی مسافرت هتل ویژگی اقامتی هتل مسافرت ویژگی