0
از0 نظر

آبشار ولیلا

    3284
    نمایش

    آبشار وليلا یکی از جاذبه های طبیعی استان مازندران است که در کنار جنگل انجيلي به عنوان يکي از جاذبه هاي گردشگري مازندران شناخته مي شود و طبيعت دوستان زيادي براي سفرهاي يکروزه خود به اينجا مي آيند. روستای ولیلا واقع درمنطقه زیرآب از توابع سوادکوه است. محل قرارگیری روستا درمیان تپه‌های کم شیب و با ارتفاع کم این امکان را حاصل می‌کند که افراد علاقمند به جنگل‌پیمایی در میان جنگل انجیلی، از زیبایی‌های این آبشار لذت ببرند.

    warning icon
    اگر فکر میکنی این اطلاعات نیاز به اصلاح یا افزودن داره . روی دکمه زیر کلیک کن

    مشخصات آبشار ولیلا

    آبشار ولیلا با ارتفاع 25 متر از سطح زمین یکی از آبشارهای مازندران به شمار می رود که در نزدیکی روستایی به همین نام قرار دارد.

    سایر اطلاعات آبشار ولیلا

    روستای ولیلا واقع درمنطقه زیرآب از توابع سوادکوه است. محل قرارگیری روستا درمیان تپه‌های کم شیب و با ارتفاع کم این امکان را حاصل می‌کند که افراد علاقمند به جنگل‌پیمایی در میان جنگل انجیلی، از زیبایی‌های این آبشار لذت ببرند.

    ویژگی‌ها آبشار ولیلا

    آبشار ولیلا 25 متر ارتفاع دارد.

    وسایل مورد نیاز آبشار ولیلا

    مواردی همچون کفش مناسب طبیعت گردی، یک دست لباس اضافه، عینک آفتابی، کرم ضد آفتاب، کلاه و پاوربانک به همراه داشته باشید.

    زمان مناسب بازدید آبشار ولیلا

    باتوجه به وضعیت آب و هوایی استان مازندران فصل بهار و پاییز بهترین زمان برای بازدید از این جاذبه هستند.

    پیشنهاد ویژه آبشار ولیلا

     برپایی کمپینگ های شبانه در اطراف آبشار توصیه نمی شود اما اگر تمایل داشته باشید می توانید شب را در منازل روستائیان با پرداخت هزینه ای سپری کنید.

    شرایط استفاده آبشار ولیلا

    راه رسیدن به روستای ولیلا و دیدن آبشار از میدان شهر زیراب به سمت راست شروع می شود. جاده پس از گذر از روستای اَتو شما را به یک دو راهی می‌رساند. راه مستقیم به سمت روستای لاجیم که اثر تاریخی و زیبای برج لاجیم آنجا واقع شده و راه سمت چپ شما را به سمت روستای زیبا ولیلا با مردمان خونگرمش می‌رساند. (تابلوی امامزاده و سوخته سرا بر سر این دو راهی راهنمای شماست).

    پس از رسیدن به مسجد روستا و پارک کردن وسیله نقلیه امتداد مسیر به سمت روستای سوخته سرا در اول مسیر خاکی سمت راست تابلوی کوچکی مسیر آبشار را مشخص می‌کند. تمام مسیر پاکوب بوده و فلش‌های شبرنگ کوچکی که بر روی بعضی از درخت‌ها نصب شده به جهت‌یابی کمک می‌کند. در انتهای مسیر برای رسیدن به پای آبشار باید کمی دست به سنگ شوید.

    چه جوری برم ؟

    پیاده روی

    از روستای ولیلا در امتداد یک رودخانه، پس از طی مسیری در حدود 1.5 کیلومتر شما را بر فراز آبشار می رساند. تمام مسیر پاکوب بوده و فلش‌های شبرنگ کوچکی که بر روی بعضی از درخت‌ها نصب شده به جهت‌یابی کمک می‌کند. در انتهای مسیر برای رسیدن به پای آبشار باید کمی دست به سنگ شوید.

    ماشین شخصی

    راه رسیدن به روستای ولیلا و دیدن آبشار از میدان شهر زیراب به سمت راست شروع می شود. جاده پس از گذر از روستای اَتو شما را به یک دو راهی می‌رساند. راه مستقیم به سمت روستای لاجیم که اثر تاریخی و زیبای برج لاجیم آنجا واقع شده و راه سمت چپ شما را به سمت روستای زیبا ولیلا با مردمان خونگرمش می‌رساند. (تابلوی امامزاده و سوخته سرا بر سر این دو راهی راهنمای شماست). پس از رسیدن به مسجد روستا و پارک کردن وسیله نقلیه امتداد مسیر به سمت روستای سوخته سرا در اول مسیر خاکی سمت راست تابلوی کوچکی مسیر آبشار را مشخص می‌کند.
    این نزدیکی چی بخوریم ؟
    این نزدیکی کجا‌بمونیم ؟
    این نزدیکی از کجا بخریم ؟

    امکانات و ویژگی‌ها

    امکانات کلی
    مناسب برای بانوان
    محل کمپ
    مناسب برای کهنسالان
    مناسب برای کودکان
    تفریحات
    عکاسی
    پیاده‌روی
    سختی مسیر
    متوسط (صعود ساده از معابر سنگی)
    نظر خودتو به دیگران بگو
    تجربه و نظر خودت از سفر رو با ما به اشتراک بذار
    ارسال عکس
    تجربه خودت از سفر رو به بقیه هم نشون بده
    پاسخ سریع دریافت کن
    سوال‌های خودت رو از همسفران و کارشناسان ما بپرس
    پرسش سوال
    Waves Waves Waves

    یه نقطه جدید معرفی کن

    اگه فکر می‌کنی یه مقصد واسه بیرون زدن، سراغ داری و ما معرفیش نکردیم، خودت می‌تونی داخل سایت به بقیه معرفی کنی. دم شما گرم که همراهی.

    برچسب ها
    آبشار وليلا مازندران آدرس آبشار وليلا آبشار وليلا در مازندران آبشار وليلا مازندران آبشار وليلا آدرس آبشار وليلا آبشار وليلا آبشار وليلا در مازندران مازندران آبشار وليلا آبشار وليلا آدرس آبشار وليلا مازندران آبشار وليلا در مازندران آدرس آبشار وليلا آبشار وليلا آدرس آبشار وليلا مازندران آدرس آبشار وليلا آبشار وليلا در مازندران آبشار وليلا در مازندران آبشار وليلا آبشار وليلا در مازندران مازندران آبشار وليلا در مازندران آدرس آبشار وليلا آبشار وليلا مازندران آدرس آبشار وليلا آبشار وليلا مازندران آبشار وليلا در مازندران آبشار وليلا آدرس آبشار وليلا مازندران آبشار وليلا آدرس آبشار وليلا آبشار وليلا در مازندران آبشار وليلا آبشار وليلا در مازندران مازندران آبشار وليلا آبشار وليلا در مازندران آدرس آبشار وليلا مازندران آبشار وليلا آدرس آبشار وليلا مازندران آبشار وليلا آبشار وليلا در مازندران مازندران آدرس آبشار وليلا آبشار وليلا در مازندران مازندران آدرس آبشار وليلا آبشار وليلا مازندران آبشار وليلا در مازندران آبشار وليلا مازندران آبشار وليلا در مازندران آدرس آبشار وليلا آدرس آبشار وليلا آبشار وليلا مازندران آدرس آبشار وليلا آبشار وليلا آبشار وليلا در مازندران آدرس آبشار وليلا مازندران آبشار وليلا آدرس آبشار وليلا مازندران آبشار وليلا در مازندران آدرس آبشار وليلا آبشار وليلا در مازندران آبشار وليلا آدرس آبشار وليلا آبشار وليلا در مازندران مازندران آبشار وليلا در مازندران آبشار وليلا مازندران آبشار وليلا در مازندران آبشار وليلا آدرس آبشار وليلا آبشار وليلا در مازندران مازندران آبشار وليلا آبشار وليلا در مازندران مازندران آدرس آبشار وليلا آبشار وليلا در مازندران آدرس آبشار وليلا آبشار وليلا آبشار وليلا در مازندران آدرس آبشار وليلا مازندران آبشار وليلا مازندران آدرس آبشار وليلا آبشار وليلا در مازندران آبشار وليلا آدرس آبشار وليلا آبشار وليلا در مازندران مازندران آبشار وليلا آبشار وليلا در مازندران مازندران آدرس آبشار وليلا آبشار وليلا آدرس آبشار وليلا مازندران آبشار وليلا در مازندران آبشار وليلا آدرس آبشار وليلا آبشار وليلا در مازندران مازندران آبشار وليلا مازندران آبشار وليلا در مازندران آدرس آبشار وليلا مازندران آبشار وليلا آدرس آبشار وليلا آبشار وليلا در مازندران مازندران آبشار وليلا آبشار وليلا در مازندران آدرس آبشار وليلا مازندران آدرس آبشار وليلا آبشار وليلا در مازندران آبشار وليلا مازندران آدرس آبشار وليلا آبشار وليلا آبشار وليلا در مازندران آدرس آبشار وليلا آبشار وليلا مازندران آبشار وليلا در مازندران آدرس آبشار وليلا مازندران آبشار وليلا آبشار وليلا در مازندران آدرس آبشار وليلا آبشار وليلا در مازندران آبشار وليلا مازندران آدرس آبشار وليلا آبشار وليلا در مازندران مازندران آبشار وليلا آبشار وليلا در مازندران آبشار وليلا مازندران آدرس آبشار وليلا آبشار وليلا در مازندران مازندران آبشار وليلا آدرس آبشار وليلا آبشار وليلا در مازندران آدرس آبشار وليلا آبشار وليلا مازندران آبشار وليلا در مازندران مازندران آدرس آبشار وليلا آبشار وليلا آبشار وليلا در مازندران آدرس آبشار وليلا مازندران آبشار وليلا