0
از0 نظر

فروشگاه اینترنتی ناکوکالا

    390
    نمایش

    فروشگاه اینترنتی ناکو کالا تلاش می‌کند دوستی خوش‌سلیقه برای شما باشد؛ کالاهایی که در فروشگاه اینترنتی ناکو کالا می‌بینید با دقت انتخاب شده‌اند‌ و با همین دقت و جزئیات معرفی و ارائه و تحویل داده می‌شوند. جزییات برای ما مهم‌اند؛ در دنیای شتاب‌زده‌ای که ما را احاطه کرده‌ است، فروشگاه اینترنتی ناکو کالا از شما دعوت می‌کند تا مکث کنید، برندها و محصولات برتر و خاص را بیشتر بشناسید و با خرید از بین آنها با سلیقه‌ی شخصی‌تان، از سبک متمایز خود و کودکانتان، فضای خانه و محل کارتان و … لذت ببرید.

    warning icon
    اگر فکر میکنی این اطلاعات نیاز به اصلاح یا افزودن داره . روی دکمه زیر کلیک کن

    مشخصات فروشگاه اینترنتی ناکوکالا

    فروشگاه ناکو کالا پس از ماه‌ها تلاش فراوان و بی‌وقفه در تاریخ 1 فروردین 1395 به‌طور رسمی در بازار بزرگ بندر گناوه افتتاح گردید. هدف از تاسیس و راه‌اندازی این سایت ترویج فرهنگ استفاده از تجارت الکترونیک در ایران، ارائه خدمات مناسب و با کیفیت از طریق اینترنت برای شهروندان ایرانی و همچنین وارد شدن به بازار پرتلاطم ایران بوده است.

    ویژگی‌ها فروشگاه اینترنتی ناکوکالا

    فروشگاه ناکو کالا با همکاری چندین شرکت و فروشگاه تخصصی فعال در عرضه محصولات تشکیل شده است که هر کدام عرضه یک یا چند نوع محصول تخصصی را بر عهده دارند. از ابتدای راه‌اندازی تاکنون فعالیت‌های این فروشگاه بر روی محصولات کالاهای دیجیتال، لوازم خانگی، سلامت و زیبایی، ورزش و سرگرمی،محصولات فرهنگی هنری، ابزارآلات و حمایت از کالاهای تولید داخلی متمرکز شده است همچنین تمامی كالاها و خدمات این فروشگاه، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های اين سايت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

    چه جوری برم ؟

    افزودن راهنمایی مسیر :

    این نزدیکی چی بخوریم ؟
    این نزدیکی کجا‌بمونیم ؟
    این نزدیکی از کجا بخریم ؟

    امکانات و ویژگی‌ها

    تفریحات
    خرید
    نظر خودتو به دیگران بگو
    تجربه و نظر خودت از سفر رو با ما به اشتراک بذار
    ارسال عکس
    تجربه خودت از سفر رو به بقیه هم نشون بده
    پاسخ سریع دریافت کن
    سوال‌های خودت رو از همسفران و کارشناسان ما بپرس
    پرسش سوال
    Waves Waves Waves

    یه نقطه جدید معرفی کن

    اگه فکر می‌کنی یه مقصد واسه بیرون زدن، سراغ داری و ما معرفیش نکردیم، خودت می‌تونی داخل سایت به بقیه معرفی کنی. دم شما گرم که همراهی.