3.3
از14 نظر

آبشار نوجان

    3228
    نمایش

    يکي از مناطق زيباي اطراف کرج براي طبيعت گردي، آبشار نوجان  است که در کنار طبيعت زيباي روستاي نوجان، از جاذبه هاي  طبيعي دوستي داشتني استان البرز به شمار مي روند.

    warning icon
    اگر فکر میکنی این اطلاعات نیاز به اصلاح یا افزودن داره . روی دکمه زیر کلیک کن

    مشخصات آبشار نوجان

    یکی از مناطق زیبای جاده چالوس روستای نوجان واقع در کیلومتر ۱۵ جاده کرج به چالوس راه فرعی خاکی از کنار آبشار معروف نوجان است. طی کردن این مسیر ۳.۵ کیلومتری شما را به روستای زیبای نوجان میرساند. این روستابه خاطر قرار گرفتن در موقعیت استراتژیک منطقه ای که از سمت جنوب به روستای آتشگاه که به باغستان کرج منتهی می شود و از سمت شرق به جاده کرج چالوس می پیوندد از اهمیت بسزایی برخوردار است. مسیر فرعی از نزدیکی آدران جدا شده و به روستای نوجان و آبشار نوجان منتهی می شود که دارای مناظر بسیار زیبایی است.

    ویژگی‌ها آبشار نوجان

    یک پل فلزی کوچک و نه چندان مطمئن ابتدای جاده ای خاکی و تقریبا صعب العبور است که پس از گذشتن از پیچ و خم های کوهستانی به روستاهای نوجان، خوارس-Khoãrs- دروان-Dorvãn- و آتشگاه منتهی می شود.

    پیشنهاد ویژه آبشار نوجان

    در ادامه این مسیر نیز آبشارهای خوارس در منطقه ای بکر و کم نظیر،در میان کوه های مرتفع واقع شده اند که بازدید از آن ها نیاز به امکانات مناسب کوهنوردی دارد.

    منبع آبشار نوجان

    تصویر از ابراهيم شربتي
    چه جوری برم ؟

    ماشین شخصی

    در کیلومتر ۱۵ جاده کرج به چالوس راه فرعی خاکی از کنار آبشار معروف نوجان عبور می کند. طی کردن این مسیر ۳.۵ کیلومتری شما را به روستای زیبای نوجان می رساند.
    این نزدیکی چی بخوریم ؟
    این نزدیکی کجا‌بمونیم ؟
    این نزدیکی از کجا بخریم ؟
    نظر خودتو به دیگران بگو
    تجربه و نظر خودت از سفر رو با ما به اشتراک بذار
    ارسال عکس
    تجربه خودت از سفر رو به بقیه هم نشون بده
    پاسخ سریع دریافت کن
    سوال‌های خودت رو از همسفران و کارشناسان ما بپرس
    پرسش سوال
    Waves Waves Waves

    یه نقطه جدید معرفی کن

    اگه فکر می‌کنی یه مقصد واسه بیرون زدن، سراغ داری و ما معرفیش نکردیم، خودت می‌تونی داخل سایت به بقیه معرفی کنی. دم شما گرم که همراهی.