3.9
از12 نظر

اتاق فرار عمارت دبیرالملک escaperoom

    11587
    نمایش

    بازي اتاق فرار از جمله تفريح هاي جديد و هيجان انگيز در تهران است. در اين بازي مهيج  شما به همراه دوستاتون وارد يک اتاق اسرارآميز ميشيد! 1 ساعت زمان داريد که يک سري معما حل کنيد و خودتون رو نجات بديد! اتاق فرار يک بازي گروهي باحال براي بزرگسالان هست که مي تونيد ساعتي به شيوه متفاوت سرگرم بشيد.

    warning icon
    اگر فکر میکنی این اطلاعات نیاز به اصلاح یا افزودن داره . روی دکمه زیر کلیک کن

    مشخصات اتاق فرار عمارت دبیرالملک escaperoom

    در اتاق فرار یا همان escaperoom شما به همراه دوستانتون وارد یک اتاق با تم و داستان مشخص می‌شوید و باید بتوانید در زمان مشخصی، با حل معماهای مربوطه از اتاق خارج شوید. مدیر بازی با استفاده از دوربین مدار بسته شما رو می بیند و در صورتی که نیاز داشته باشید از طریق مانیتوری که در اتاق قرار داده شده است به شما کمک می کند.

    تاریخچه اتاق فرار عمارت دبیرالملک escaperoom

    ایده اولیه بازی اتاق فرار از بازی های کامپیوتری گرفته شده است. در واقع بر خلاف روال معمول که بازی های کامپیوتری از واقعیت ایده گرفته اند، این بازی که شروع آن از شرق آسیا بوده و هم اکنون در اروپا و آمریکا مورد استقبال قرار گرفته است محیط یک بازی کامپیوتری را در عالم واقعیت شبیه سازی می کند.

    ویژگی‌ها اتاق فرار عمارت دبیرالملک escaperoom

    اگه از حل معما و ماجراجویی لذت می برید، این بازی و تجربه جدید رو از دست ندهید. یک ساعت از موبایل و تبلت و فضای مجازی فاصله بگیرید، درگیرِ یک سناریو جذاب شوید! با بسته شدنِ در به خودتون میگید: حالا چه طوری بیام بیرون؟ به نظر ساده میاد ولی اینجور نیست! کار سختی در در پیش دارید: یه عالمه قفل‌ و رمز و نقشه و معما که شما رو میبره به عمقِ یه داستان واقعی.

    شرایط استفاده اتاق فرار عمارت دبیرالملک escaperoom

    برای انجام بازی اتاق فرار به یک تیم سه تا شش نفره نیاز دارید، اما پیشنهاد ما یک تیم چهار نفره است. شما با اتاقی مواجه میشید که مربوط به تم و داستان مورد نظره. اندازه و دکوراسیون اتاق از بازی تا بازی میتونه متفاوت باشه. شما باید در اتاق به خوبی جست و جو کنید و از سرنخ ها استفاده کنید. در اتاق با قفل هایی مواجه میشید که نیاز به کلید و کد دارن. با اسناد، مدارک و وسایلی سر و کار خواهید داشت که همگی حالت رمزگونه ای دارن. شما یک ساعت برای حل معماها و خروج از اتاق زمان دارید. به صورت کلی خیر، یک اتاق بازی با داستان و معماهای مشخص برای مدت ۳ الی ۴ ماه (بسته به استقبال از اون اتاق این زمان میتونه بیشتر یا کمتر باشه) دایر خواهد بود و بعد از اون با یک اتاق کاملا جدید با داستان و معماهای جدید در انتظارتون خواهد بود.
    چه جوری برم ؟

    افزودن راهنمایی مسیر :

    این نزدیکی چی بخوریم ؟
    این نزدیکی کجا‌بمونیم ؟
    این نزدیکی از کجا بخریم ؟
    نظر خودتو به دیگران بگو
    تجربه و نظر خودت از سفر رو با ما به اشتراک بذار
    ارسال عکس
    تجربه خودت از سفر رو به بقیه هم نشون بده
    پاسخ سریع دریافت کن
    سوال‌های خودت رو از همسفران و کارشناسان ما بپرس
    پرسش سوال
    Waves Waves Waves

    یه نقطه جدید معرفی کن

    اگه فکر می‌کنی یه مقصد واسه بیرون زدن، سراغ داری و ما معرفیش نکردیم، خودت می‌تونی داخل سایت به بقیه معرفی کنی. دم شما گرم که همراهی.