0
از0 نظر

باغ رستم

    14
    نمایش

    باغ رستم یکی از جاذبه‌های گردشگری چهارمحال و بختیاری است که در ۸ کیلومتری اردل (بخش میانکوه) قرار دارد. این باغ، 65 کیلومتر تا شهرکرد و تا اصفهان 160 کیلومتر فاصله دارد و مقصد مناسبی برای وقت‌گذرانی در کنار خانواده و دوستان است. به دلیل نزدیک بودن باغ رستم به روستای بهشت آباد، آن را با نام باغ بهشت آباد هم می‌شناسند. چهارمحال و بختیاری در فصل بهار و تابستان، آب و هوای مطبوعی دارد و می‌توانید در همین فصل‌ها باغ رستم را ببینید.

    warning icon
    اگر فکر میکنی این اطلاعات نیاز به اصلاح یا افزودن داره . روی دکمه زیر کلیک کن

    مشخصات باغ رستم

    باغ رستم یکی از جاذبه‌های گردشگری چهارمحال و بختیاری است که در ۸ کیلومتری اردل (بخش میانکوه) قرار دارد و مقصد مناسبی برای وقت‌گذرانی در کنار خانواده و دوستان است. به دلیل نزدیک بودن باغ رستم به روستای بهشت آباد، باغ را با نام باغ بهشت آباد هم می‌شناسند.

    ویژگی‌ها باغ رستم

    باغ رستم 65 کیلومتر تا شهرکرد و تا اصفهان 160 کیلومتر فاصله دارد.

    سایر اطلاعات باغ رستم

    رودخانه بهشت آباد، در عمق تنگه‌ای قرار دارد و از سرشاخه‌های مهم کارون به شمار می‌رود. چند چشمه و رودخانه هم در باغ رستم وجود دارد و اگر تا انتهای باغ بروید، پل تاریخی بهشت آباد را می‌بینید. پلی تاریخی که قدمت‌اش به دوران صفویه برمی‌گردد و در سال ۱۳۸۱ با شماره ۳۵۹۸ در فهرست آثار ملی به ثبت رسید.

    زمان مناسب بازدید باغ رستم

    چهارمحال و بختیاری در فصل بهار و تابستان، آب و هوای مطبوعی دارد و به خاطر فعال بودن چشمه‌های باغ رستم در این فصل‌ها، امکان ماهیگیری و تفریحات آبی برایتان فراهم است.

    وسایل مورد نیاز باغ رستم

    هنگام رفتن به باغ رستم، کفش مناسب طبیعت‌گردی و لباس مناسب فصل بپوشید و زیرانداز، وسایل کمپینگ، آب آشامیدنی، خوراکی‌های لازم، کیسه زباله، کمک‌های اولیه، وسایل تفریح و سرگرمی، پاوربانک و دوربین عکاسی را همراه خودتان ببرید.

    چه جوری برم ؟

    ماشین شخصی

    برای رسیدن به باغ رستم، لازم است با ماشین شخصی، بعد طی کردن جاده شهرکرد به شلمزار، وارد جاده اردل شوید. پس از اینکه از تنگی به نام تنگ درکش ورکش و از تونل‌های بهشت آباد عبور کنید، به دو راهی خواهید رسید. جاده اردل را که جلو بروید به تابلوی باغ رستم در سمت چپ جاده می‌رسید و بعد از طی کردن جاده خاکی وارد پارکینگ باغ رستم خواهید شد.
    این نزدیکی چی بخوریم ؟
    این نزدیکی کجا‌بمونیم ؟
    این نزدیکی از کجا بخریم ؟

    امکانات و ویژگی‌ها

    امکانات کلی
    مناسب برای بانوان
    پارکینگ/ جای پارک
    مناسب برای کهنسالان
    مناسب برای کودکان
    آنتن‌دهی تلفن همراه
    تفریحات
    عکاسی
    پیاده‌روی
    سختی مسیر
    آسان (راهپیمایی)
    نظر خودتو به دیگران بگو
    تجربه و نظر خودت از سفر رو با ما به اشتراک بذار
    ارسال عکس
    تجربه خودت از سفر رو به بقیه هم نشون بده
    پاسخ سریع دریافت کن
    سوال‌های خودت رو از همسفران و کارشناسان ما بپرس
    پرسش سوال
    Waves Waves Waves

    یه نقطه جدید معرفی کن

    اگه فکر می‌کنی یه مقصد واسه بیرون زدن، سراغ داری و ما معرفیش نکردیم، خودت می‌تونی داخل سایت به بقیه معرفی کنی. دم شما گرم که همراهی.

    برچسب ها