0
از0 نظر

بورس موبایل و تجهیزات جانبی خیابان ولی عصر

    333
    نمایش

    خیابان ولی عصر حد فاصل چهارراه ولی عصر تا میدان ولی عصر (عج) به عنوان یکی از بورس های اصلی خرید و فروش موبایل و تجهیزات جانبی در مرکز تهران به شمار می رود. در این محدوده پاساژ های مختلفی از بازار رضا تا پاساژ ایرانیان، پاساژ نور، مرکز کامپیوتر ایران و ... وجود دارد که می توانید گوشی موبایل و یا تجهیزات مورد نیاز خود را خریداری کنید.

    warning icon
    اگر فکر میکنی این اطلاعات نیاز به اصلاح یا افزودن داره . روی دکمه زیر کلیک کن

    مشخصات بورس موبایل و تجهیزات جانبی خیابان ولی عصر

    در راسته خرید موبایل خیابان ولی عصر سه بازار اصلی و تعدادی پاساژ دیگر در کنار مغازه های مختلفی وجود دارد که می توانید نیاز خود را در آنجا برطرف کنید؛ مجتمع کامپیوتر ایران، بازار رضا، پاساژ نور و مرکز خرید ایرانیان به عنوان مراکز اصلی خرید و فروش موبایل در این راسته به شمار می روند.

    ویژگی‌ها بورس موبایل و تجهیزات جانبی خیابان ولی عصر

    مجتمع کامپیوتر ایران یکی از مراکز مهم فروش کامپیوتر و لپ تاپ در تهران محسوب میگردد. این مجتمع مشتمل بر 267 واحد تجاری در 4 طبقه است و به پارکینگ اختصاصی، اینترنت بی سیم، سیستم اطفای حریق و ... مجهز است. بازار کامپیوتر رضا نیز واقع در چهارراه ولی عصر است که به عنوان اولین مجتمع کامپیوتری ایران به شمار می رود. این مجتمع دارای 4 طبقه و 105 واحد تجاری (61 فروشگاه و 44 واحد اداری) می باشد.ساعت کار این مرکز همه روزه 9 صبح الی 20:30 شب است. در پاساژ رضا دو رستوران ایران نگ و سوپراستار فعالیت می کنند. همچنین این مرکز دارای 3 کافی شاپ است مجتمع کامپیوتر ایرانیان واقع در میدان ولیعصر، یکی از مراکز تخصصی فروش قطعات رایانه و انفورماتیک در تهران است. این مرکز دارای 10 طبقه تجاری و 2 طبقه اداری است. از امکانات رفاهی این مجتمع می توان به داشتن پارکینگ اختصاصی، 3 رستوران، 4 کافی نت و نیز کافی شاپ اشاره نمود. ساعت کار مرکز کامپیوتر ایرانیان 8 صبح الی 10 شب بوده که در ایام تعطیل، این مرکز تعطیل است
    چه جوری برم ؟

    اتوبوس

    خط بی آر تی اتوبوسرانی از میدان تجریش تا میدان راه آهن درست از وسط بورس موبایل خیابان ولی عصر عبور می کند. می توانید در ایستگاه های میدان ولی عصر, خیابان طالقانی و یا چهارراه ولی عصر از اتوبوس پیاده شوید همینطور می توانید با استفاده از خط یک بی آر تی در ایستگاه چهارراه ولی عصر از اتوبوس پیاده شده و به این راسته تجاری بروید.

    مترو

    از طریق دو ایستگاه مترو چهارراه ولی عصر و میدان ولی عصر (عج) در خط چهار و خط سه مترو به راحتی می توانید به شمال و جنوب این راسته خرید دسترسی داشته باشد.
    این نزدیکی چی بخوریم ؟
    این نزدیکی کجا‌بمونیم ؟
    این نزدیکی از کجا بخریم ؟
    نظر خودتو به دیگران بگو
    تجربه و نظر خودت از سفر رو با ما به اشتراک بذار
    ارسال عکس
    تجربه خودت از سفر رو به بقیه هم نشون بده
    پاسخ سریع دریافت کن
    سوال‌های خودت رو از همسفران و کارشناسان ما بپرس
    پرسش سوال
    Waves Waves Waves

    یه نقطه جدید معرفی کن

    اگه فکر می‌کنی یه مقصد واسه بیرون زدن، سراغ داری و ما معرفیش نکردیم، خودت می‌تونی داخل سایت به بقیه معرفی کنی. دم شما گرم که همراهی.