0
از0 نظر

دهكده تفریحی و توریستی ماندگار

    4236
    نمایش

    دهكده تفريحی و توريستی ماندگار، يکی از چندين مجتمع های گردشگری جذاب و پرطرفدار موجود در استان کرمان به شمار می رود که به همت بخش خصوصی در دهستان کوهپايه و نزديکی شهر کرمان داير شده است. فاز اول مجتمع تفريحی ماندگار شامل پيست بين‌المللی و استاندارد کارتينگ، درياچه مصنوعی و امکانات تفريحی و رفاهی متعددی است كه همه ساله مورد توجه بسياری از بازديدكنندگان قرار می گيرد.

    warning icon
    اگر فکر میکنی این اطلاعات نیاز به اصلاح یا افزودن داره . روی دکمه زیر کلیک کن

    مشخصات دهكده تفریحی و توریستی ماندگار

    دهكده تفريحی و توريستی ماندگار با مساحت شانزده هکتار اراضی خریداری شده دولتی، دارای امکاناتی چون پیست کارتینگ، پیست ماشین های رادیو کنترلی، شهربازی، باشگاه بیلیارد، رابل ماهیگیری، 30 واحد اقامتی (ویلا)، 16 واحد اقامتی موقت (کپر)، 130 واحد ویلا آپارتمان در حال بهره برداری، سالن های چند منظوره، 4 واحد رستوران، کافی شاپ و سایت گردشگری است.

    سیمای عمومی دهكده تفریحی و توریستی ماندگار

    با بازديد از اين جاذبه گردشگری تفريحی شاهد محيطی وسيع، فضای سرسبز، امكانات بازی برای كودكان و بزرگسالان و... خواهيد بود.

    تاریخچه دهكده تفریحی و توریستی ماندگار

    دهكده تفريحي و توريستي ماندگار در سال 1384 در زمینی به مساحت 9 هکتار آغاز و در سال 1385 با اخذ موافقت اصولی از سازمان میراث فرهنگی و پروانه ساختمان از دهیاری کوهپایه به نام دهکده تفریحی فرهنگی ماندگار رسماً ثبت شد.

    ویژگی‌ها دهكده تفریحی و توریستی ماندگار

    پیست کارتیگ دهكده تفريحی و توريستي ماندگار توسط مهندسان و جوانان ایرانی ساخته شده و 32 استاندارد بین‌المللی را از فدراسیون‌ ایتالیا کسب کرده است. تعمیرکاران آموزش دیده در تعمیرگاه های مجهز در این مجموعه حضور دارند همچنین دستگاه پیشرفته زمان‌سنج و آشیانه ماشین‌ها در کنار این پیست دیده می شود.

    سالن‌های بیلیارد و بولینگ این مجموعه از دیگر اماکن ورزشی این مکان محسوب می‌شوند. این پیست که استانداردترین پیست خاورمیانه و بزرگترین پیست کارتینگ ایران می باشد با دارا بودن تنها و پیشرفته ترین دستگاه ترنومنت و تایمر در ایران و استانداردترین اسفالت برای پیست از گرانترین پیست های کارتینگ موجود در ایران هم هست.

    سایر اطلاعات دهكده تفریحی و توریستی ماندگار

    در فاز دوم، زمینی به مساحت 100 هکتار در مجاورت فاز اول از اراضی منابع ملی تخصیص داده شده است که 40 هکتار جهت استفاده عموم در حال جنگل کاری است. تله کابین، رستوران گردان، پیست اتومبیل رانی در فاز دوم طرح پیش بینی گردیده است. راه دسترسی بین فاز اول و دوم (منوریل) در حال اجراست.

    زمان مناسب بازدید دهكده تفریحی و توریستی ماندگار

    با توجه به وضعيت آب و هوايی استان كرمان، فصل های بهار و پاييز زمان مناسبی برای بازديد از اين جاذبه هستند.

    وسایل مورد نیاز دهكده تفریحی و توریستی ماندگار

    هنگام بازدید از دهكده تفریحی و توریستی ماندگار، کارت بانکی، عینک ضدآفتاب، کرم ضدآفتاب، کلاه، قمقمه آب و خوراکی های لازم همراه داشته باشید.

    چه جوری برم ؟

    ماشین شخصی

    با ماشین شخصی باید به دهستان کوهپایه بروید.
    این نزدیکی چی بخوریم ؟
    این نزدیکی کجا‌بمونیم ؟
    این نزدیکی از کجا بخریم ؟

    امکانات و ویژگی‌ها

    امکانات کلی
    مناسب برای بانوان
    کارتخوان
    نمازخانه
    تلفن عمومی
    پارکینگ/ جای پارک
    بوفه
    مناسب برای کهنسالان
    سرویس بهداشتی
    محل استراحت
    مناسب برای کودکان
    آنتن‌دهی تلفن همراه
    تفریحات
    عکاسی
    پیاده‌روی
    سختی مسیر
    آسان (راهپیمایی)
    نظر خودتو به دیگران بگو
    تجربه و نظر خودت از سفر رو با ما به اشتراک بذار
    ارسال عکس
    تجربه خودت از سفر رو به بقیه هم نشون بده
    پاسخ سریع دریافت کن
    سوال‌های خودت رو از همسفران و کارشناسان ما بپرس
    پرسش سوال
    Waves Waves Waves

    یه نقطه جدید معرفی کن

    اگه فکر می‌کنی یه مقصد واسه بیرون زدن، سراغ داری و ما معرفیش نکردیم، خودت می‌تونی داخل سایت به بقیه معرفی کنی. دم شما گرم که همراهی.