0
از0 نظر

راسته خرید کیف و چمدان سرای مشیر خلوت

    11104
    نمایش

    اگر به دنبال یکی از راسته های خرید چمدان مسافرتی، کیف و کوله می گردید می توانید سری به طبقه زیر زمین سرای مشیر خلوت در بازار تهران بزنید، اینجا ممکن است بتوانید پیشنهاد ها و تنوع خوبی برای خرید کیف و چمدان پیدا کنید.

    warning icon
    اگر فکر میکنی این اطلاعات نیاز به اصلاح یا افزودن داره . روی دکمه زیر کلیک کن

    مشخصات راسته خرید کیف و چمدان سرای مشیر خلوت

    اگرچه سرای مشیر خلوت بازار بزرگ تهران در اصل بورس لوازم تزیینی و خیاطی و وسایل سفره عقد و عروسی است اما طبقه زیر زمین آن به بازار کیف و چمدان تبدیل شده است. از چمدان عروس گرفته تا چمدان های مسافرتی و کیف و ...

    شرایط استفاده راسته خرید کیف و چمدان سرای مشیر خلوت

    از دهانه اصلی بازار تهران که وارد شدید‌ به سمت مسجد امام‌خمینی مسیرتان را کج کنید. به مسجد امام‌خمینی رسیده و از پله‌ها پایین می‌رویم. بعد از آن مسیرتان را به سمت حیاط کوچک ادامه دهید و بعد از رد شدن از آن به حیاط بزرگ و حیاط اصلی مسجد می‌رسیم.بعد به سمت چپ حیاط می‌رویم. ازدالانی که حیاط را به بین‌الحرمین وصل می‌کند عبور می‌کنیم. به دوراهی رسیده‌ایم که یک راهش به بازار لوازم التحریر می‌رود و مسیر دیگرش به سمت «مشیر خلوت» ختم می‌شود یعنی همان جایی که مقصد ما برای خرید وسایل خیاطی و لوازم تزیین عروسی است.

    سایر اطلاعات راسته خرید کیف و چمدان سرای مشیر خلوت

    مغازه جالب دیگری هم در این طبقه هست که جز انواع یراق، جنس دیگری ندارد.البته مغازه‌های دیگری هم در این پاساژ هستند که چند رقم یراق در کنار دیگر اقلام خود می‌فروشند اما اگر می‌خواهید وقت‌تان گرفته نشود و البته دنبال یراق خاصی برای لباس، پرده یا مبلمان هستید‌ حتما به این مغازه سری بزنید.
    چه جوری برم ؟

    افزودن راهنمایی مسیر :

    این نزدیکی چی بخوریم ؟
    این نزدیکی کجا‌بمونیم ؟
    این نزدیکی از کجا بخریم ؟
    نظر خودتو به دیگران بگو
    تجربه و نظر خودت از سفر رو با ما به اشتراک بذار
    ارسال عکس
    تجربه خودت از سفر رو به بقیه هم نشون بده
    پاسخ سریع دریافت کن
    سوال‌های خودت رو از همسفران و کارشناسان ما بپرس
    پرسش سوال
    Waves Waves Waves

    یه نقطه جدید معرفی کن

    اگه فکر می‌کنی یه مقصد واسه بیرون زدن، سراغ داری و ما معرفیش نکردیم، خودت می‌تونی داخل سایت به بقیه معرفی کنی. دم شما گرم که همراهی.