0
از0 نظر

سه راه امین حضور راسته لوازم خانگی

    21074
    نمایش

    منطقه سه راه امين حضور از ساليان گذشته بورس لوازم خانگي تهران و حتي ايران بوده و براي بسياري از نقاط ايران، اين لوازم را تأمين مي کرده است.اکنون نيز فروشندگان حاضر در اين منطقه،لوازم خانگي برقي مانند يخچال و فريزر،تلويزيون،ماکروفر و ... را به صورت عمده و تک فروشي عرضه مي کنند. از چهارراه سرچشمه به سمت غرب در خيابان اميرکبير و بخشي از خيابان ري،محدوده فروشگاه هاي اين مرکز بورس است.

    warning icon
    اگر فکر میکنی این اطلاعات نیاز به اصلاح یا افزودن داره . روی دکمه زیر کلیک کن

    مشخصات سه راه امین حضور راسته لوازم خانگی

    سه‌راه امین حضور مرکز فروش لوازم برقی آشپزخانه است. اگر چه چند فروشگاه لوازم صوتی و تصویری هم به چشم می‌خورد اما تعدادشان خیلی کمتر است.

    زمان مناسب بازدید سه راه امین حضور راسته لوازم خانگی

    بهترين زمان براي بازديد از اين جاذبه تمام فصول سال است.

    ویژگی‌ها سه راه امین حضور راسته لوازم خانگی

    سه‌راه امین حضور مرکز فروش لوازم برقی آشپزخانه است. بهتر است برای خرید لوازم صوتی و تصویری به جمهوری بروید. فروشگاه‌های لوازم صوتی و تصویری هم می‌بینید اما تعدادشان به نسبت فروشگاه‌های لوازم آشپزخانه خیلی کمتر است.

    پیشنهاد ویژه سه راه امین حضور راسته لوازم خانگی

    اگر برای خرید به امین حضور می‌روید حتما با خودتان آب و خوراکی داشته باشید چون آنقدر تعداد فروشگاه‌های لوازم خانگی در امین حضور زیاد است که ممکن است خریدتان ساعت‌ها طول بکشد. از طرفی چیزی که در امین حضور کم می‌بینید سوپر مارکت و اغذیه فروشی است.

    سایر اطلاعات سه راه امین حضور راسته لوازم خانگی

    امروز بیشتر فضای امین‌حضور را پاساژها تشکیل داده‌اند، ازجمله آن‌ها می‌توان به بازارچه خلیج، مرکز تجاری میرزا محمود وزیر، مجتمع پردیس و چندین پاساژ دیگر اشاره کرد.

    نکات مثبت سه راه امین حضور راسته لوازم خانگی

    دسترسی مناسب از زیر گذر امیر کبیر، به نحوی که با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی و از اتوبان امام علی (ع) می توانید به راحتی به سه راه امین حضور دسترسی داشته باشید.

    نکات منفی سه راه امین حضور راسته لوازم خانگی

    این مرکز تجاری در محدوده طرح ترافیک و طرح زوج و فرد می باشد. نزدیکترین ایستگاه مترو به این منطقه ایستگاه امام خمینی می باشد که فاصله نسبتا زیادی با این مرکز دارد و خیابان امام خمینی به سمت سه راه امین حضور، یک طرفه است.
    چه جوری برم ؟

    ماشین شخصی

    میدان بهارستان را که از خیابان مصطفی خمینی به سمت جنوب بروید به تقاطع خیابان امیر کبیر می‌رسید که به چهار راه سر چشمه معروف است. خیابان امیر کبیر را که به سمت شرق بروید فروشگاه‌های لوازم خانگی را خواهید دید. از میدان شوش هم اگر به سمت شمال بیایید به همین سه‌راه خواهید رسید.

    مترو

    نزدیک ترین ایستگاه ها به سه راه امین حضور، ایستگاه مترو بهارستان در خط 2 و ایستگاه مترو امام خمینی در تقاطع خط یک و دو مترو است.
    این نزدیکی چی بخوریم ؟
    این نزدیکی کجا‌بمونیم ؟
    این نزدیکی از کجا بخریم ؟

    امکانات و ویژگی‌ها

    امکانات کلی
    مناسب برای بانوان
    کارتخوان
    مناسب برای کهنسالان
    مناسب برای کودکان
    آنتن‌دهی تلفن همراه
    نزدیکترین اماکن مهم
    ایستگاه مترو
    پمپ بنزین
    ایستگاه اتوبوس
    تفریحات
    عکاسی
    پیاده‌روی
    سختی مسیر
    آسان (راهپیمایی)
    نظر خودتو به دیگران بگو
    تجربه و نظر خودت از سفر رو با ما به اشتراک بذار
    ارسال عکس
    تجربه خودت از سفر رو به بقیه هم نشون بده
    پاسخ سریع دریافت کن
    سوال‌های خودت رو از همسفران و کارشناسان ما بپرس
    پرسش سوال
    Waves Waves Waves

    یه نقطه جدید معرفی کن

    اگه فکر می‌کنی یه مقصد واسه بیرون زدن، سراغ داری و ما معرفیش نکردیم، خودت می‌تونی داخل سایت به بقیه معرفی کنی. دم شما گرم که همراهی.

    برچسب ها