2.2
از10 نظر

شهربازی شهر رویاهای اصفهان

    7803
    نمایش

    شهربازي شهر روياها با دارا بودن وسايل بازي متعدد و تجهيزات برقي ويژه گروه هاي سني مختلف، يکي از بزرگترين مجموعه هاي تفريحي ايران و از اصلي ترين مراکز تفريحي اصفهان به شمار مي رود.شهربازی شهر رویاهای اصفهان دارای بخش‌ روباز با ۱۱ وسیله بازی، بخش سرپوشیده با بازی‌های کامپیوتری، سالن جلوه‌های ویژه، سفر به فضا، دنیای زیرآب و شهر واژگون و بخش بازی‌های آبی می‌شود.

    warning icon
    اگر فکر میکنی این اطلاعات نیاز به اصلاح یا افزودن داره . روی دکمه زیر کلیک کن

    مشخصات شهربازی شهر رویاهای اصفهان

    شهربازی شهر رویاهای اصفهان در بزرگراه کمربندی شرق اصفهان، پس از روشن دشت واقع شده است و نرسیده به دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان قرار دارد.

    تاریخچه شهربازی شهر رویاهای اصفهان

    شهر بازی رویاهای اصفهان در زمینی به مساحت ۱۷۰۰۰۰متر مربع و زير بناي كل مجموعه : ۶۰۰۰۰ در دو فاز شامل فاز اول مجموعه شهر بازی و فاز دوم مجموعه اقامتی , تجاری ورزشی با سرمایه گذاری شهرداری اصفهان و شرکت های تکنولوژی چین احداث شده است. اين مجموعه با مشاركت شـركت هایتکنولوژی چین و شركت شادي آفرين ســــپاهان و با نام بــــین المللی Isfahan Fantawild Adventure به عنوان بزرگترين مركز تفريحي و اقامتی کشور در شهر اصفهان احداث شده است.

    زمان مناسب بازدید شهربازی شهر رویاهای اصفهان

    بهترین زمان برای بازدید از این جاذبه فصل بهار و پاییز است.

    سایر اطلاعات شهربازی شهر رویاهای اصفهان

    قسمتهای مختلف شهر رویاها عبارتند از: سالن بازي هاي كامپيوتري : شامل 8 بخش اصلي با ظرفيت 300 نفر طراحي شده است. سينماي چهاربعدي : شامل يك فضاي مجازي زير دريا همراه با نمايش هاي سه بعدي با ظرفيت 200 نفر. گردش فضايي : شامل قرار گرفتن در فضا و حركت از ميان كرات و اجسام فضايي است. ظرفيت 100 نفر. شهر دايناسورها : شامل قرار گرفتن در شهري ويران شده توسط دايناسورها و حركت سه بعدي در آن شهر. ظرفيت 80 نفر. استوديوي جلوه هاي ويژه : شامل دو سالن با فضاهاي مهيج و ديدني و كاركترهاي فرضي مي باشد.ظرفيت 300 نفر . بازي هاي آبي : شامل ده بازي جذاب و مهيج آبي در فضايي شاد و زير نورهاي رنگي است.ظرفيت 300 نفر. بازي در فضاي باز : شامل 11 بازي مدرن و مفرح براي سنين مختلف.

    سیمای عمومی شهربازی شهر رویاهای اصفهان

    منطقه بازی کودکان-بازی شماره 1 : چرخ گردان به صورت بسیار ظریف و با شکوه ساخته شده است. گردشگران که روی اسبهای چوبی رنگی می نشینند به بالا و پایین و عقب و جلو رانده می شوندکه مانند اسب سواری به نظر می رسد. با ساختار دولایه ای و چرخش کانتر این جاذبه می تواند بروی یک لایه مجزا که امن و قابل اطمینان می باشد راه اندازی شود. بعلاوه ، صندلیهایی که به شکل حیوانات هستند به صورت زنده و عالی تولید شده اند.

    منطقه بازی کودکان-بازی شماره 2: جاذبه چرخش دیسک یک ماشین سرگرمی جدید و عجیب است. بروی صفحه چرخان خودکار، 24 صندلی که همانند موتور سیکلت تک سرنشینه است در نزدیکی لبه قرار گرفته اند. صندلیهای کنار لبه هم می توانند در جهت عقربه های ساعت و هم در خلاف جهت آن بچرخند.علاوه بر این، یک چرخ دستی در پایین لایه چرخش قرار گرفته که می تواند در امتداد قوس و مسیر عمودی به سمت بالا و پائین رانده شود. ترکیب چرخش و نوسانهای عمودی کمک می کند تا سرنشینان احساس نوسان در فضا بطور آزادانه را داشته باشند.

    منطقه بازی کودکان-بازی شماره 3 : جاذبه خودرو فضایی یک ماشین سرگرمی جدید می باشد که در مسیرخاصی که در بالای سطح زمین است رانده می شود. این ماشین توسط قدرت اصطکاک به سمت بالا رانده می شود و سپس توسط سرعتی خاص به پائین رانده می شود . مسیر دارای ارتفاعات مختلفی می باشد و سرعت این ماشین ملایم است. بنابراین ، بدون توجه به اینکه افراد بزرگسال یا خردسال باشند ، می توانند همانند یک تجربه فضایی بدون هیچ ترسی همراه با هیجان سوار بر این ماشین شوند. این ماشین مجهز به کابین های مدرن که از پلاستیک های تقویت شده ساخته شده است، می باشد.

    پاندول فضایی : اپراتور پس از اینکه گردشگران این جاذبه برروی کابین های پلاستیکی تقویت شده که از 30 صندلی تشکیل شده است نشستند و میله های ایمنی را قرار دادند و کمربندهای ایمنی را بستند دکمه شروع را فشار می دهد. بازوی گردان این وسیله را در جهت عقربه های ساعت و بر خلاف جهت آن با توجه به زمان چرخش کنونی بالا می برد و می چرخاند. در همین حال ، این بازوی گردان ، چرخش 360 درجه ای دارد و هر ردیف کابین می تواند با توجه به بارهای تعصب مختلف بچرخد یا نوسان داشته باشد . این جاذبه دارای چراغ ها و جلوه های صوتی است که جذابیت و هیجان آن را بیشتر می کند.

    صندلی پرواز سریع السیر : جاذبه صندلی پرواز سریع السیر یک سواری پرواز تفریحی در اندازه بزرگ است که همراه با چرخش، بلند شدن از سطح زمین و تغییر زاویه است. هنگامی که لایه چرخشی چتری شکل و صفحه گردان مرکزی جا گذاشته می شود ، تابها بطور آهسته بالا برده می شوند و سطح چرخشی شروع به تاب خوردن می کند و صندلیهای هوایی مانند امواجی دیده می شوند. سرنشینان احساسی همانند پرواز و شناور بودن در هوا را دارند. این ماشین بزرگ دارای چراغها و طراحی رنگارنگ فوق العاده ای می باشد.همراه با امنیت و قابلیت اطمینان آن، این جاذبه به عنوان یکی از جذاب ترین ماشین های سرگرمی شناخته شده است و یک جاذبه ارجح برای یک پارک تفریحی استاندارد و یک پارک مدرن سرگرمی است.

    قرقره معلق : قرقره معلق یک نوع جدید از سرگرمی های راید کاستر است که هر وسیله مانند یک تاب بروی مسیر آویزان شده است. مسافران می توانند احساس بی وزنی ، فشار و حرکت تابی را مانند جاذبه رولر کاستر اما نه دقیقا شبیه به آن داشته باشند. این وسیله با زنجیر بالا برنده سازگار است. وقتی این وسیله با زاویه خاصی بین خطوط افقی بالا می رود ، کابین آن می تواند از شاقول مسیر جدا شود و به دلیل وجود بازوهای طویل با آن شیب پیدا کند. مسیر این وسیله از لوله های فولادی یکپارچه ای ساخته شده است و ترمز آن سازگار با سیستم پنوماتیک است که در هنگام عمل با زنجیرهای داخلی توسط هر کابین کنترل می شود.

    سقوط آزاد : جاذبه سقوط آزاد یک دستگاه سرگرم کننده جدید با تم پرش غورباقه است . کابین همانند سر غورباقه ، به بالا و پایین می رود و جهش های ثابتی را در طول مسیر عمودی انجام می دهد. این بازی برای بچه های بین 13 تا 17 سال مناسب است. نوار زنبوری : نوار زنبوری یکی از تجهیزات سرگرم کننده گردان است که دارای کابین های بالا رونده است که بصورت اتوماتیک کنترل می شوند. این تجهیزات هواپیماهایی با کنترل اتوماتیک که با تم زنبورهای کوچکی مشابه با شخصیتهای کارتونی است که بازی محبوب بچه ها می باشد.

    ماشین کوهستان : ماشین کوهستان یک سرگرمی جدید سواری است که در مسیر های متقاطع خاصی رانده می شود.این جاذبه برای کودکانی که کوتاهتر از 1.2 متر هستند، از 14 خودرو تشکیل شده است که می توانند به صورت خودکار در مسیر بچرخند. این ماشین ها یک به یک از مسیر عبور می کنند و بالا و پایین می روند که برای کودکان شادی را به ارمغان می آورد.

    قطار کرم کلم: کرم کلم یک قطار سواری سرگرم کننده ای است که کودکان در این قطار کوچک که مانند یک کرم بزرگ کلم است می نشینند و همراه با خنده و شادی در طول مسیر از داخل یک سیب غول پیکر عبور می کنند. این جاذبه در دوران کودکی بچه ها شادی و نشاط ایجاد می کند.

    شرایط استفاده شهربازی شهر رویاهای اصفهان

    در سال 1395 نرخ بلیط ورودی برای هر نفر به ارزش پنج هزار است و بلیط دستگاه‌های بازی‌ این مجموعه نیز با قیمت‌های دو، سه، چهار، پنج و یک بازی با بلیط هفت هزار تومانی است.

    امکانات ویژه شهربازی شهر رویاهای اصفهان

    منطقه بازی کودکان شهربازی شهر رویاهای اصفهان شامل 10نوع تجهیزات تفریحی است که از آن جمله می توان به چرخ گردان، چرخش دیسک، خودروی فضایی، پاندول فضایی، صندلی پرواز سریع السیر، قرقره معلق، سقوط آزاد، نوار زنبوری، سواری کودکان و کرم گردان اشاره کرد.

    پیشنهاد ویژه شهربازی شهر رویاهای اصفهان

    برای اطلاع از نحوه فعالیت دستگاه های مختلف شهر رویاهای اصفهان به بخش سیمای عمومی در پائین همین مطلب مراجعه کنید.

    چه جوری برم ؟
    این نزدیکی چی بخوریم ؟
    این نزدیکی کجا‌بمونیم ؟
    این نزدیکی از کجا بخریم ؟

    امکانات و ویژگی‌ها

    امکانات کلی
    مناسب برای بانوان
    کارتخوان
    بوفه
    مناسب برای کهنسالان
    سرویس بهداشتی
    سرپوشیده
    محل استراحت
    مناسب برای کودکان
    آنتن‌دهی تلفن همراه
    تفریحات
    عکاسی
    شب‌گردی
    سختی مسیر
    آسان (راهپیمایی)
    نظر خودتو به دیگران بگو
    تجربه و نظر خودت از سفر رو با ما به اشتراک بذار
    ارسال عکس
    تجربه خودت از سفر رو به بقیه هم نشون بده
    پاسخ سریع دریافت کن
    سوال‌های خودت رو از همسفران و کارشناسان ما بپرس
    پرسش سوال
    Waves Waves Waves

    یه نقطه جدید معرفی کن

    اگه فکر می‌کنی یه مقصد واسه بیرون زدن، سراغ داری و ما معرفیش نکردیم، خودت می‌تونی داخل سایت به بقیه معرفی کنی. دم شما گرم که همراهی.