3.2
از28 نظر

فروشگاه اینترنتی چاره

    7501
    نمایش

    به نظر فروشگاه اينترنتي چاره شبيه به يک مجتمع تجاري مي ماند که در هر طبقه آن محصولات خاصي را به فروش مي رسانند . با اين تفاوت که شما مي توانيد از منزل، خريد خود را ثبت کرده و يک خريد اينترنتي بدون دغدغه را تجربه کنيد.

    warning icon
    اگر فکر میکنی این اطلاعات نیاز به اصلاح یا افزودن داره . روی دکمه زیر کلیک کن

    مشخصات فروشگاه اینترنتی چاره

    مدیریت سایت چاره آقای شهابی و مدیر عامل چاره آقای ناصر علی سعادت (اطلاعات داده شده توسط اپراتور چاره) می باشند . چاره یک فروشگاه تخصصی در یک زمینه خاص نیست و به قولی هر چیزی را که بخواهید می توانید در آن بیابید از جدیدترین تبلت های موجود در بازار تا چیپس و پفک!

    تاریخچه فروشگاه اینترنتی چاره

    چاره فروشگاهی است که فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز نموده است و از همان اول هدف بزرگی داشته است و آن هدف ” قرار گرفتن چاره در سطح فروشگاه های برتر ایران و جهان بوده است ” گویا چاره تمام تلاشش را میکند تا این هدف را تحقق ببخشد و به نظر تا کنون در این را موفق بوده است

    ویژگی‌ها فروشگاه اینترنتی چاره

    فرق چاره با یک مجتمع تجاری در آن است که شما می توانید در هنگام خرید محصول از فروشگاه مورد نظر از فروشنده تخفیف بگیرید ولی در چاره امکانی به این شکل وجود ندارد و البته نمی توان از اپراتور ها هم تخفیفی گرفت ولی موضوع به این جا ختم نمی شود و چاره هم برای مشتریانش تخفیفاتی را قائل می شود از ۲ درصد تخفیف تا ۲۰ درصد تخفیف که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد.

    سیمای عمومی فروشگاه اینترنتی چاره

    طراح وب سایت چاره به گونه است که باعث سر درگمی کاربرانش نمی شود و به آن ها کمک میکند به بخش مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند البته سایت چاره به گونه ای طراحی شده است که برای سرعت های پایین اینترنت هم به نظر مناسب می آید . لوگو (نشان تجاری)چاره هم در بالای سایت به زیبایی آن کمک کرده است . کمی پایین تر هم چاره در وسط صفحه به سه قسمت تخفیف ویژه،بازار داغ،جدیدترین ها تقسیم شده است ابته در گوشه های مختلف سایت چیز های مختلفی قرار گرفته اند از پرفروش ترین کالا ها در بخش مورد نظر تا آخرین کالا های بازدید شده. در کل می توان به طراحی سایت چاره از ۱۰۰ عدد ۸۵ را داد.

    پیشنهاد ویژه فروشگاه اینترنتی چاره

    حالا دیگر لازم نیست برای خرید محصولات مورد نیاز روزانه خود به فروشگاه یا مغازه محلتان مراجعه کنید ، سوپر مارکت چاره به شما کمک می کند تا با صرف کمترین وقت و هزینه ای کالا ی مورد نیاز خود را تهیه کنید البته به گفته چاره بیست درصد ارزان تر از هر جایی . از مواد شوینده تا نوشیدنی و کمک های اولیه و خواربار و شکلات، بیسکوئیت، کیک و کلوچه،آجیل و خشکبار،لوازم مصرفی منزل و سس، رب و کشک و … البته در حال حاضر ارسال کالا های موجود در سوپر مارکت چاره فقط برای شهر تهران امکان پذیر است که شاید این موضوع برای کسانی که خارج از تهران زندگی می کنند کمی ناخوشایند به نظر بیاید !

    شرایط استفاده فروشگاه اینترنتی چاره

    حتما متوجه شده اید که بعضی از فروشگاه ها وقتی که از آن ها خرید میکنید هزینه حمل را هم به میزان صورت حساب اضافه میکنند اما چاره به شما این اطمینان را میدهد تا بی هیچ نگرانی کالا مورد نظر خود را انتخاب و آن را خریداری کنید و نگران هزینه های ارسال و حمل آن نباشید.

    امکانات ویژه فروشگاه اینترنتی چاره

    یکی از امکانات جالب چاره پرداخت در محل با کارت بانکی است یعنی شما میتوانید با کارت هم وجه خود را پرداخت کنید

    منبع فروشگاه اینترنتی چاره

    گویا آی تی، فروشگاه اینترنتی چاره
    چه جوری برم ؟

    افزودن راهنمایی مسیر :

    این نزدیکی چی بخوریم ؟
    این نزدیکی کجا‌بمونیم ؟
    این نزدیکی از کجا بخریم ؟
    نظر خودتو به دیگران بگو
    تجربه و نظر خودت از سفر رو با ما به اشتراک بذار
    ارسال عکس
    تجربه خودت از سفر رو به بقیه هم نشون بده
    پاسخ سریع دریافت کن
    سوال‌های خودت رو از همسفران و کارشناسان ما بپرس
    پرسش سوال
    Waves Waves Waves

    یه نقطه جدید معرفی کن

    اگه فکر می‌کنی یه مقصد واسه بیرون زدن، سراغ داری و ما معرفیش نکردیم، خودت می‌تونی داخل سایت به بقیه معرفی کنی. دم شما گرم که همراهی.

    برچسب ها
    فروشگاه اينترنتي چاره خريد فروشگاه اينترنتي فروشگاه چاره فروشگاه خريد اينترنتي فروشگاه فروشگاه چاره اينترنتي خريد چاره فروشگاه چاره اينترنتي چاره خريد خريد فروشگاه خريد اينترنتي خريد چاره فروشگاه اينترنتي چاره فروشگاه اينترنتي خريد فروشگاه چاره اينترنتي فروشگاه چاره خريد فروشگاه خريد اينترنتي فروشگاه خريد چاره اينترنتي فروشگاه چاره اينترنتي فروشگاه خريد اينترنتي چاره خريد اينترنتي چاره فروشگاه اينترنتي خريد فروشگاه اينترنتي خريد چاره چاره فروشگاه اينترنتي چاره فروشگاه خريد چاره اينترنتي فروشگاه چاره اينترنتي خريد چاره خريد فروشگاه چاره خريد اينترنتي خريد فروشگاه اينترنتي خريد فروشگاه چاره خريد اينترنتي فروشگاه خريد اينترنتي چاره خريد چاره فروشگاه خريد چاره اينترنتي فروشگاه اينترنتي چاره خريد فروشگاه چاره خريد اينترنتي فروشگاه خريد اينترنتي چاره فروشگاه چاره اينترنتي خريد فروشگاه چاره خريد اينترنتي فروشگاه اينترنتي خريد چاره اينترنتي فروشگاه چاره خريد اينترنتي فروشگاه خريد چاره اينترنتي چاره خريد فروشگاه اينترنتي چاره فروشگاه خريد چاره فروشگاه اينترنتي خريد چاره اينترنتي فروشگاه خريد چاره خريد فروشگاه اينترنتي چاره خريد اينترنتي فروشگاه خريد فروشگاه اينترنتي چاره خريد اينترنتي فروشگاه چاره خريد چاره فروشگاه اينترنتي خريد اينترنتي چاره فروشگاه خريد چاره اينترنتي فروشگاه