0
از0 نظر

مجتمع ورزشی تفریحی اقامتی آزادی باقری

    2412
    نمایش

    مجتمع ورزشی تفریحی اقامتی آزادی باقری  با زیر بنای  9500 متر مربع به عنوان یکی از مراکز تفریحی اصلی جنوب کشور و یاسوج به شمار می رود که دارای بخش های مختلفی همچون سوئیت های مجهز، رستوران شیشه ای ، کافی شاپ، ورزش های رزمی، سالن بدنسازی، کشتی، بوکس ، بیلیارد، استخر ، ایروبیک بانوان ، شهر بازی و ... است.

    warning icon
    اگر فکر میکنی این اطلاعات نیاز به اصلاح یا افزودن داره . روی دکمه زیر کلیک کن

    مشخصات مجتمع ورزشی تفریحی اقامتی آزادی باقری

    مجتمع ورزشی تفریحی اقامتی آزادی باقری در بهترین و زییاترین نقطه یاسوج با چشم اندازی زیبا ، مشرف بر رودخانه زیبای بشار و کوه باصلابت و سر به فلک کشیده دنا ، در 6 طبقه ایجاد شده است. دستگاههای بکار رفته در این مجتمع عظیم ورزشی تفریحی اقامتی از شرکت های برانزویک آمریکا و ماتریکس انگلستان خریداری شده است . شایان ذکر است ، بخش ها بولینگ ، صخره نوردی ، رستوران گردان و استخر کودکان برای اولین بار در استان کهگیلویه و بویراحمد راه اندازی شده اند .

    تاریخچه مجتمع ورزشی تفریحی اقامتی آزادی باقری

    مجتمع ورزشی تفریحی اقامتی آزادی باقری ، بعنوان بزگترین مجتمع ورزشی تفریحی جنوب کشور در بهمن ماه 1384 کلنگ زنی شد.

    زمان مناسب بازدید مجتمع ورزشی تفریحی اقامتی آزادی باقری

    بهترین زمان برای بازدید از این جاذبه فصل بهار و تابستان است.

    امکانات ویژه مجتمع ورزشی تفریحی اقامتی آزادی باقری

    سوئیت های مجهز: مجتمع ورزشی تفریحی اقامتی آزادی باقری با دارا بودن 20 سوئیت مجهز و شیک نیاز تیم های ورزشی کشور را مرتغع می کند . سوئیت های این مجتمع عظیم ورزشی تفریحی اقامتی با ظرفیت 2 ، 3 و چهار نفره با ظرفیت کامل 65 نفر می تواند دغدغه تیم های ورزشی داخلی و بین المللی را رفع نماید . در ساخت این سوئیت های اقامتی از مجهزترین و پیشرفته ترین وسایل روز دنیا استفاده شده است که هر ورزشکار می تواند در محیطی آرام و بدور از استرس به استراحت بپردازد .

    همچنین این سوئیت ها می توانند نقش موثری در جذب توریست برای استان چهار فصل کهگیلویه و بویراحمد ایفا نمایند . رستوران پرستیژ واقع بر بام مجتمع تفریحی ،ورزشی اقامتی آزادی باقری بامنوی متنوع از انواع غذاهای ایرانی و خارجی با زیباترین چشم انداز مشرف بر شهر یاسوج و رودخانه بشار و کوه پر صلابت دنا آماده پذیرایی از هم میهنان گرامی است . در این رستوران که با ظرفیت .... احداث شده است ، جدید ترین غذاها سرو می شود .

    این رستوران با دکوراسیون لوکس و مجلل و سرویس دهی عالی میزبانی شایسته برای میهمانان گرانقدر خواهد بود. رستوران گردان: رستوران گردان مجتمع ورزشی تفریحی آزادی باقری با ظرفیت ... نفر، اولین رستوران گردان در کهگیلویه و بویراحمداست ، که بخش متحرک آن هر یک ساعت ۳۶۰ درجه می‌چرخد تا میهمانان امکان تماشای شهر یاسوج و کوههای سر به فلک کشیده را در تمام جهت ها داشته باشند .

    این رستوران که در بام مجتمع ورزشی تفریحی اقامتی آزادی باقری واقع شده است با دارا بودن چشم اندازی منحصر بفرد بعنوان یکی از زیباترین رستوران های گردان در سراسر کشور محسوب می شود .این رستوران به مبلمان زیبا و راحت مجهز بوده و طراحی زیبای سقف از جاذبه‌های بصری آن است. انواع غذاهای ایرانی و خارجی در آشپزخانه های مجزای این مجتمع تهیه شده و در در این رستوران سرو می‌شود .

    کافی شاپ: مجتمع ورزشی، تفریحی ،اقامتی آزادی باقری با یک کافی شاپ مرکزی ریبا و شعبه های مستقر در قسنت های مختلف ورشی و با انواع نوشیدنیهای سرد و کرم و دسرها ایرانی و خارجی آماده ارایه خدمات به میهمانان عزیز می باشد.

    سالن همایش: سالن همایش مجتمع ورزشی تفریحی اقامتی آزادی باقری با طراحی مدرن و زیبا و تجهیزات پیشرفته در محیطی آکادمیک آماده برگزاری سمینارها، همایش ها و کنفرانس های علمی، پژوهشی و آموزشی و گردهمایی ها ، مجامع ، سخنرانی ها، جشن ها و نشست های مختلف می باشد.

    سالن همایش این مجتمع عظیم ورزشی تفریحی و اقامتی با زیربنای .... متر مربع شامل؛ سالن اصلی با ظرفیت ......صندلی مجهز به سیستم های صوتی تصویری و نورپردازی کامل و پیشرفته، ویدئو پروژکتور، دوربین مداربسته جهت فیلمبرداری، و لابی مجهز به سیستم نمایشگر مداربسته جهت ایجاد نمایشگاه و پذیرایی به متراژ 200 متر واقع شده است. این سالن شیک و پیشرفته از این پس می تواند میزبان همایش ها ، جلسات ، سمینارها و نشست های علمی ، اقتصادی ، اجتماعی ، فرهنگی و ورزشی بوده و معزل نبود یک مکان مناسب برای برگزاری چنین جلساتی را در استان کهگیلویه و بویراحمد برطرف می کند .

    سایر اطلاعات مجتمع ورزشی تفریحی اقامتی آزادی باقری

    سالن بدن سازی: مجتمع ورزشی تفریحی اقامتی آزادی باقری با دارا بودن یک سالن مجهز به مساحت 1150متر مربع و با دارا بودن مدرن ترین دستگاههای روز دنیا محیطی مناسب برای ورشکاران تیم های ملی و باشگاهی است . دستگاههای بدنسازی موجود در این سالن از برند ماتریکس آمریکا و پالس انگلستان خریداری شده که در نوع خود در تمام کشور کم نظیر است .

    سالن بدنسازی این مجتمع ورزش تفریحی اقامتی مجهزترین سالن بدنسازی و پرورش اندام در جنوب کشور محسوب می شود . دیواره صخره نوردی: دیواره صخره نوردی مجتمع ورزشی تفریحی آزادی باقری با ارتفاع..... یکی از بلندترین و مجهزترین دیواره های موجود در ایران است . این دیواره با دارا بودن مسیرهای بسیار حرفه ای می تواند میزبان حرفه ای ترین ورزشکاران ایران و جهان باشد . وجود چنین دیواره ای در استان کهگیلویه و بویراحمد می تواند سبب پیشرفت روزافزون این ورزش مفرح در این استان باشد .

    سالن کشتی: مجتمع ورزشی تفریحی اقامتی آزادی باقری با دارا بود یک سالن کشتی با زیر بنای ..... متر مربع بعنوان استاندارد ترین سالن کشتی جنوب کشور محسوب می شود . تشک بکار رفته در این سالن از جدیدترین نوع تشک های روز در دنیا است که در مسابقات جهانی و المپیک از این نوع تشک استفاده شده است . آموزش ورزشکاران در این مجتمع ورزشی توسط بهترین مربیان کشور انجام می شود .

    سالن بیلیارد: سالن بیلیارد مجتمع ورزشی آزادی باقری با 6 میز مدرن در فضایی آرام پذیرای علاقه مندان به این ورزش مفرح خواهد بود . میزهای این سالن از بهترین و مدرنترین محصولات تولید شده در دنیا است که مشابه آن تا کنون در کشور ایران وجود ندارد . با افتتاح این سالن مدرن از این پس کهگیلویه و بویراحمد می تواند میزبان مسابقات ملی و بین المللی باشد .

    سالن بولینگ: سالن بولينگ مجموعه ورزشي آزادی باقری ، از نظر تکنولوژی و کيفيت ساخت با مدرنترين باشگاه های بولينگ جهان رقابت می کند . اين سالن دارای 4 خط بولينگ از نوع اتوماتيک همراه باسيستم امتيازدهی خودکار و دارای مکانيزم توپ برگردان اتوماتيک ( 11 ثانيه زمان رفت و برگشت توپ ) و همچنين 12 ثانيه زمان تنظيم مجدد برای پـرتاب بعدی می باشد که بـا استانـداردهای جهانـی ، مطابـقت می کند. وسایل بکار رفته در سالن بولینگ این مجتمع عظیم ورزشی مارک برانزویک ، ساخت کشور آمریکا بوده و از نظر فضا ساختمان دارای سبکی نو و مدرن است ، از نظر زیبایی و رنگ آمیزی و محوطه سازی ، فضایی دلپذیر را فراهم نموده است . بگونه ای که در محوطه باشگاه ، فضای بولینگ و هیجان آن احساس می گردد . با احداث این سالن ، در مجتمع ورزشی تفریحی اقامتی باقری ، استان می تواند میزبان برگزاری مسابقات حرفه ای باشد .

    سالن بولينگ مجموعه ورزشي آزادی باقری ، از نظر تکنولوژی و کيفيت ساخت با مدرنترين باشگاه های بولينگ جهان رقابت می کند . اين سالن دارای 4 خط بولينگ از نوع اتوماتيک همراه باسيستم امتيازدهی خودکار و دارای مکانيزم توپ برگردان اتوماتيک ( 11 ثانيه زمان رفت و برگشت توپ ) و همچنين 12 ثانيه زمان تنظيم مجدد برای پـرتاب بعدی می باشد که بـا استانـداردهای جهانـی ، مطابـقت می کند. وسایل بکار رفته در سالن بولینگ این مجتمع عظیم ورزشی مارک برانزویک ، ساخت کشور آمریکا بوده و از نظر فضا ساختمان دارای سبکی نو و مدرن است ، از نظر زیبایی و رنگ آمیزی و محوطه سازی ، فضایی دلپذیر را فراهم نموده است . بگونه ای که در محوطه باشگاه ، فضای بولینگ و هیجان آن احساس می گردد . با احداث این سالن ، در مجتمع ورزشی تفریحی اقامتی باقری ، استان می تواند میزبان برگزاری مسابقات حرفه ای باشد .

    سالن ایروبیک: سالن ایروبیک مجتمع ورزشی آزادی باقری با زیر بنای 250 مترمربع تاثیر مثبتی بر سلامت روحی و جسمی بانوان این استان خواهد داشت . سالن ایروبیک این مجتمع عظیم ورزشی تفریحی اقامتی با استفاده از مجرب ترین مربیان ایران و حضور بانوان علاقه مند این استان می تواند سبب پیشرفت ورزش مفرح ایروبیک در استان باشد .

    نکات مثبت مجتمع ورزشی تفریحی اقامتی آزادی باقری

    مجتمع ورزشی تفریحی اقامتی آزادی باقری توان برگزاری تمامی مسابقات ورزشی ملی و بین المللی را دارد و آماده پذیرایی از تمامی گردشگران و توریستهای داخلی و خارجی است .

    چه جوری برم ؟
    این نزدیکی چی بخوریم ؟
    این نزدیکی کجا‌بمونیم ؟
    این نزدیکی از کجا بخریم ؟

    امکانات و ویژگی‌ها

    امکانات کلی
    مناسب برای بانوان
    کارتخوان
    مناسب برای کهنسالان
    محل استراحت
    مناسب برای کودکان
    آنتن‌دهی تلفن همراه
    تفریحات
    عکاسی
    پیاده‌روی
    سختی مسیر
    آسان (راهپیمایی)
    نظر خودتو به دیگران بگو
    تجربه و نظر خودت از سفر رو با ما به اشتراک بذار
    ارسال عکس
    تجربه خودت از سفر رو به بقیه هم نشون بده
    پاسخ سریع دریافت کن
    سوال‌های خودت رو از همسفران و کارشناسان ما بپرس
    پرسش سوال
    Waves Waves Waves

    یه نقطه جدید معرفی کن

    اگه فکر می‌کنی یه مقصد واسه بیرون زدن، سراغ داری و ما معرفیش نکردیم، خودت می‌تونی داخل سایت به بقیه معرفی کنی. دم شما گرم که همراهی.