3.4
از3 نظر

مجموعه بین المللی تنیس جهانشهر

    1938
    نمایش

    مجموعه بين المللي تنيس جهانشهر کرج با مساحت ۱۶ هزار متر مربع يکي از مجموعه هاي مدرن و مجهز تنيس در ايران به شمار مي ره که داراي ۷ زمين تمرين و يک زمين مختص مسابقات تنيس به ظرفيت ۱۲۰۰ نفر هست؛ مجموعه بين المللي تنيس جهانشهر کرج در بلوار جمهوري در ميان باغات جهانشهر قرار دارد.
     

    warning icon
    اگر فکر میکنی این اطلاعات نیاز به اصلاح یا افزودن داره . روی دکمه زیر کلیک کن

    مشخصات مجموعه بین المللی تنیس جهانشهر

    مجموعه بین المللی تنیس جهانشهر کرج، مجموعه ای با 7 زمین تمرین و یک زمین مسابقه به ظرفیت 1200 نفر می باشد. مساحت این مجموعه ۱۶ هزار متر مربع بوده و در بلوار جمهوری ( باغ فاتح کرج ) قرار گرفته است.

    شرایط استفاده مجموعه بین المللی تنیس جهانشهر

    مدارک مورد نیاز جهت عضویت ۱. تکمیل فرم مربوطه ۲. اصل و کپی شناسنامه صفحه اول ۳. یک قطعه عکس ۴×۳ تمام رخ و با زمینه ی سفید

    سایر اطلاعات مجموعه بین المللی تنیس جهانشهر

    مقررات مجموعه ۱ ـ داشتن کارت عضویت الزامی است. ۲ ـ حداکثر ۲ نفر به عنوان همراه در زمین تمرین شخص می توانند با داشتن کارت همراه حضور یابند. ۳ ـ حضور در مجموعه ۱۵ دقیقه قبل از شروع تمرین می باشد و پس از تمرین باید بلافاصله مجموعه را ترک نمائید. ۴ ـ کشیدن سیگار در داخل مجموعه اکیداً ممنوع می باشد. ۵ ـ استفاده از مقنعه و لباس بلند گشاد تا زانو برای بانوان محترم الزامی می باشد. ۶ ـ پوشش آقایان حداقل شلوارک تا زانو و لباس آستین دار می باشد. ۷ ـ رزرو به صورت حضوری انجام می شود و به هیچ عنوان تلفنی صورت نمی گیرد. ۸ ـ هزینه رزرو به صورت کامل دریافت می گردد. ۹ ـ استفاده از زمین در ساعت رزرو شده می باشد و در صورت تغییر زمان قابل تمدید نمی باشد. ۱۰ ـ جهت هماهنگی با مربیان مجموعه می توانید به صورت حضوری در لابی مجموعه حضور یابید. ۱۱ ـ همرا بردن هرگونه وسائل نقلیه از قبیل موتور و دوچرخه و یا اسکیت، اسکوتر و سایر وسایل بازی به داخل مجموعه اکیداً ممنوع می باشد. ۱۲ ـ ارائه کپی شناسنامه ( صفحه دوم) جهت احراز هویت در صورت تمرین اقایان و بانوان الزامی می باشد. ۱۳ ـ در صورت انجام اعمال خلاف مقررات مجموعه تنیس و شئونات اسلامی عضویت شخص لغو و طبق مقررات مجموعه با وی رفتار خواهد شد. ۱۴ ـ ورزشکاران می توانند زمان رزرو شده را حداکثر تا روز قبل از آن تغییر دهند و یا لغو نمایند.

    زمان مناسب بازدید مجموعه بین المللی تنیس جهانشهر

    بهترین زمان برای بازدید از این جاذبه تمام فصول سال است.

    امکانات ویژه مجموعه بین المللی تنیس جهانشهر

    این جاذبه دارای امکاناتی همچون ساختمان اداری، فروشگاه ورزشی، رستوران، جایگاه ویژه جهت مقامات و اتاق داوران، استراحتگاه موقت ورزشکاران، سرویس های بهداشتی، جایگاه ویژه خبرنگاران و محوطه فضای سبز است.

    چه جوری برم ؟
    این نزدیکی چی بخوریم ؟
    این نزدیکی کجا‌بمونیم ؟
    این نزدیکی از کجا بخریم ؟

    امکانات و ویژگی‌ها

    امکانات کلی
    مناسب برای بانوان
    کارتخوان
    مناسب برای کهنسالان
    سرویس بهداشتی
    محل استراحت
    مناسب برای کودکان
    آنتن‌دهی تلفن همراه
    تفریحات
    عکاسی
    سختی مسیر
    آسان (راهپیمایی)
    نظر خودتو به دیگران بگو
    تجربه و نظر خودت از سفر رو با ما به اشتراک بذار
    ارسال عکس
    تجربه خودت از سفر رو به بقیه هم نشون بده
    پاسخ سریع دریافت کن
    سوال‌های خودت رو از همسفران و کارشناسان ما بپرس
    پرسش سوال
    Waves Waves Waves

    یه نقطه جدید معرفی کن

    اگه فکر می‌کنی یه مقصد واسه بیرون زدن، سراغ داری و ما معرفیش نکردیم، خودت می‌تونی داخل سایت به بقیه معرفی کنی. دم شما گرم که همراهی.