2.7
از8 نظر

مرکز خرید پالادیوم تهران

    12186
    نمایش

    اگر قرار باشد از برترين مراکز خريد تهران نام ببريم، حتما بايد نام مرکز خريد پالاديوم تهران را هم در اين ليست قرار دهيم؛ پالاديوم علاوه بر فضاهاي تجاري، تفريحي و مجموعه هاي ورزشي مختلفي که در خود جاي داده، کلکسيوني از برند هاي مختلف به شمار مي رود که مي تواند همه نيازهاي شما را يکجا برطرف کند.

    warning icon
    اگر فکر میکنی این اطلاعات نیاز به اصلاح یا افزودن داره . روی دکمه زیر کلیک کن

    مشخصات مرکز خرید پالادیوم تهران

    اگر اهل پاساژگردی هستید، مرکز خرید پالادیوم می تواند یکی از گزینه های خوب پیش روی شما باشد. در پالادیوم رستوران ها، فودکورت و کافه های مختلفی وجود دارد؛ همچنین تنوع اجناس و برندهای مختلف باعث شده است تا پالادیوم به یکی از گزینه های اصلی برای خرید در محدوده زعفرانیه تهران تبدیل شود.

    ویژگی‌ها مرکز خرید پالادیوم تهران

    پالادیوم بیش از 100 هزار متر مربع مساحت دارد و در 13 طبقه به همراه 6 طبقه زیر همکف ساخته شده است. مرکز خرید پالادیوم دارای 150 واحد تجاری، سوپرمارکتی با مساحت 2500 مترمربع، تعداد 150 واحد اداری، هزار واحد پارکینگ در 6 طبقه و یک باشگاه ورزشی بسیار خوب است.

    امکانات ویژه مرکز خرید پالادیوم تهران

    ش از 120 فروشگاه و واحد خدماتی تعداد 25 رستوران، کافی‌شاپ و فودکورت در فضايی به وسعت 4000 متر مربع سوپرماركت با مساحت 2500 متر مربع سالن ورزشی و استخر با مساحت 2000 متر مربع تعداد 1000 واحد پارکینگ در 6 طبقه تعداد 200 واحد انباری و فضای اختصاصی آماده‌سازی و پشتیبانی واحدهای غذایی
    چه جوری برم ؟

    افزودن راهنمایی مسیر :

    این نزدیکی چی بخوریم ؟
    این نزدیکی کجا‌بمونیم ؟
    این نزدیکی از کجا بخریم ؟
    نظر خودتو به دیگران بگو
    تجربه و نظر خودت از سفر رو با ما به اشتراک بذار
    ارسال عکس
    تجربه خودت از سفر رو به بقیه هم نشون بده
    پاسخ سریع دریافت کن
    سوال‌های خودت رو از همسفران و کارشناسان ما بپرس
    پرسش سوال
    Waves Waves Waves

    یه نقطه جدید معرفی کن

    اگه فکر می‌کنی یه مقصد واسه بیرون زدن، سراغ داری و ما معرفیش نکردیم، خودت می‌تونی داخل سایت به بقیه معرفی کنی. دم شما گرم که همراهی.