3.9
از67 نظر

مرکز خرید کوروش

    12927
    نمایش

    مجتمع «کوروش» با زير بناي 23 هزار متر مربع يک مرکز فرهنگي - تجاري در محدوده غرب تهران است که مي تواند گزينه خوب و دوست داشتني براي خريد، تفريح و حتي سرگرمي براي براي هر فردي با هر سن و سليقه‌ اي باشد.

    warning icon
    اگر فکر میکنی این اطلاعات نیاز به اصلاح یا افزودن داره . روی دکمه زیر کلیک کن

    مشخصات مرکز خرید کوروش

    در مجتمع تجاری کوروش علاوه بر گشتن و خرید، می‌تونید از امکانات این مجتمع بزرگ که شامل ۴طبقه آمفی تئاتر و سینما، رستوران، شهربازی و هایپر‌مارکت می‌ می شود استفاده کنید. درضمن در بیشتر طبقات این مجتمع برای راحتی مشتریان کافی شاپ وجود دارد؛ نمی توان از گزینه رستوران بین الملل و فودکورت مجتمع کوروش هم چشم پوشی کرد. در کنار این موارد مجتمع «کوروش» مجموعه‌ای از برندهای خارجی و داخلی است که می توانید بیشتر برندهای مورد نظرتون رو در این مرکز پیدا کنید.

    ویژگی‌ها مرکز خرید کوروش

    این مجتمع با بیش از 16000 متر مربع زیر بنای فعالیت های فرهنگی شامل 12 سالن چند منظوره کنسرت سینماو آمفی تئاتر با ظرفیت 3200 صندلی در طبقات سوم تا ششم موقعیت کم نظیری را نه تنها در این منطقه بلکه در شهر تهران و کشور ایجاد خواهد کرد. پخش همزمان چندین فیلم و اجرای کنسرت ها و برگزاری همایش ها با مدرن ترین تجهیزات صوتی و تصویری از ویژگی های این مجتمع فرهنگی است. همچنین ترکیب واحد ها در مرکز خرید کوروش به گونه ای است که مجموعه ای از برندهای بین المللی و داخلی به شکلی حرفه ای در کنار هم قرار گرفته اند. مجموعه واحد های فرهنگی و شهر بازی در کنار فضای تجاری محیطی منحصر به فرد را بوجود آورده است. زیر زمین دوم شامل هايپر ماركت و 31 واحد تجاري در مجاورت آن است. طبقه منفی یک شامل 149 واحد جهت شغل هاي پوشاك ، كيف و كفش ، لوازم آرايشي و بهداشتي ، لوازم خانگي ، ساعت ، اسباب بازي ، بدليجات و ... است. طبقه همکف این مجموعه شامل 111 واحد تجاری جهت حضور برندهاي بين المللي و پوشاك مي باشد. طبقه اول شامل 143 واحد تجاری عرضه کننده پوشاک ، کیف، کفش، تلفن همراه، کامپیوتر و لوازم خانگی است. طبقه همكف شمالي شامل 25 واحد تجاری عرضه کننده پوشاک ، کیف، کفش، تلفن همراه، کامپیوتر و لوازم خانگی است. طبقه منفي يك شمالي در امتداد راهروي شمالي طبقه همكف شامل 46 واحد تجاری ويژه بورس طلا و جواهرات مي باشد. طبقه منفي دو شمالي نيز در امتداد بخش شمالي زير زمين اول با 37 واحد تجاري تكميل كننده بورس طلا و جواهر مجتمع كورش خواهد بود

    امکانات ویژه مرکز خرید کوروش

    در طبقه دوم مجموعه و در مجاورت شهربازي بزرگ مجتمع تجاری كوروش ، 6 باب رستوران با برندهاي معتبر داخلي و خارجي در فضايي به مساحت 1600 متر مربع وجود دارد. طبقه هفدهم مجتمع كورش به رستوران بين الملل مجموعه اختصاص داده شده كه داراي يك سالن سرپوشيده و يك فضايVIPبا چشم اندازي منحصر به فرد از كلان شهر تهران است. 6 باب كافي شاپ در طبقات سوم ، چهارم ، پنجم ، ششم ، زيرزمين اول و زيرزمين دوم تعداد پارکینگ: 1600 (600واحد برای مالکین و 1000واحد پارکینگ مسقف و مناسب برای میهمانان) شهربازی مجموعه تجاری کورش با مساحتی حدود 4428 مترمربع در بخش شمالی طبقه دوم پیش بینی گردیده است.استفاده از جدیدترین بازی های تفریحی برای گروه های مختلف سنی اعم از انواعSIMULATOR ،BUMPING CARS و بازی های کامپیوتری و غیره بابالاترین کیفیت و عملکرد ،جذابیت فوق العاده ای برای این فضا ایجاد می نماید ضمن اینکه بخشی از فضای شهربازی به JUMPING CHAIR اختصاص یافته است که ارتفاعی در حدود 12متر خواهد داشت.

    نکات مثبت مرکز خرید کوروش

    ین مجتمع با قرار گرفتن در مسیر بزرگراه های شهید حکیم و شهید ستاری که از شریان های اصلی شرقی غربی و شمالی جنوبی شهر تهران هستند. مستقیما قابل دسترسی بوده و دسترسی بزرگراه های نیایش و شهید همت نیز از طریق بزرگراه شهید ستاری تامین می شود.
    چه جوری برم ؟

    افزودن راهنمایی مسیر :

    این نزدیکی چی بخوریم ؟
    این نزدیکی کجا‌بمونیم ؟
    این نزدیکی از کجا بخریم ؟
    نظر خودتو به دیگران بگو
    تجربه و نظر خودت از سفر رو با ما به اشتراک بذار
    ارسال عکس
    تجربه خودت از سفر رو به بقیه هم نشون بده
    پاسخ سریع دریافت کن
    سوال‌های خودت رو از همسفران و کارشناسان ما بپرس
    پرسش سوال
    Waves Waves Waves

    یه نقطه جدید معرفی کن

    اگه فکر می‌کنی یه مقصد واسه بیرون زدن، سراغ داری و ما معرفیش نکردیم، خودت می‌تونی داخل سایت به بقیه معرفی کنی. دم شما گرم که همراهی.

    برچسب ها