2.8
از54 نظر

هایپراستار - شعبه مرکزی

    17708
    نمایش

    در سال ۱۳۸۸ اولين فروشگاه زنجيره‌اي بين‌المللي در ايران به نام هايپراستار در غرب تهران با سرمايه‌گذاري اوليه ۶۰ ميليون دلار افتتاح شد. در اين فروشگاه هر چيزي که بخواهيد را پيدا مي شود؛ در سالن هاي اين فروشگاه نيز مارک ها و برند هاي معروف حضور دارند.از نکات جالب این فروشگاه فروش ویژه ماهیانه می باشد که به صورت ماهیانه جنسی را زیر قیمت عرضه می کند .به تازگی نیز سالنی برای تفریح کودکان در این مرکز خرید افتتاح شده است.

    warning icon
    اگر فکر میکنی این اطلاعات نیاز به اصلاح یا افزودن داره . روی دکمه زیر کلیک کن

    مشخصات هایپراستار - شعبه مرکزی

    فروشگاه هایپراستار نخستین فروشگاه زنجیره‌ای خارجی در زیربنای‌ 9 هزار متر مربع است كه 25 درصد سهام آن متعلق به گروه فرانسوی كرفور و ‌75 درصد آن متعلق به شركت اماراتی است. تاكنون 60 میلیون دلار در این فروشگاه سرمایه‌گذاری شده ‌كه قرار است به 400میلیون دلار برسد. گردانندگان این فروشگاه‌، زمین فروشگاه را برای مدت 20 سال از شهرداری تهران اجاره كرده‌اند.

    زمان مناسب بازدید هایپراستار - شعبه مرکزی

    بهترين زمان براي بازديد از اين جاذبه تمام فصول سال است.

    تاریخچه هایپراستار - شعبه مرکزی

    گروه ماجد الفطيم در سال 1992 توسط ماجد الفطيم تاسیس شد و شركت با تركيبي از خريد و تفريح، مفهوم جديدي را در خرده‌فروشي ايجاد كرد، زيرا مجموعه ماف اين مطلب را درك نموده است كه مشتريان به چيزي بيش از خريد نيازمندند. از این رو این گروه در سال 1388 نسبت به تاسیس فروشگاه هایپر استار در تهران اقدام کرد.

    ویژگی‌ها هایپراستار - شعبه مرکزی

    از نکات جالب این فروشگاه فروش ویژه ماهیانه می باشد که به صورت ماهیانه جنسی را زیر قیمت عرضه می کند .به تازگی نیز سالنی برای تفریح کودکان در این مرکز خرید افتتاح شده است.

    سیمای عمومی هایپراستار - شعبه مرکزی

    بر خلاف تمام مراكز خرید در تهران كه معمولاً بیش‌تر از ساعتی كه در مركز خرید به سر می‌بری باید به دنبال محلی برای پارك خودرو بگردی به طبقه زیرین این فروشگاه برای پارك خودرو راهنمایی می‌شوی؛ پاركینگی 2 طبقه كه هیچ هزینه‌ای برای پارك خودرو ‌دریافت نمی‌كند.

    از پاركینگ زیر همفك تا طبقه مركز خرید به جای آسانسورهای معمولی كه معمولاً در فروشگاه‌های ما وجود دارد و گاهی در برخی فروشگاه‌های خیلی مدرنمان دیوار‌ شیشه‌ای دارند از ریل‌های مورب در حال حركتی استفاده شده است‌ كه معلولان و جانبازان ‌به راحتی می‌توانند از آن بهره ببرند. وارد طبقه مركز خرید كه می‌شوی مغازه‌های متعددی از برندهای مختلف پوشاك، خارجی و چرم‌، صرافی و چندین رستوران و كافی‌شاپ وجود دارد جلوتر كه می‌روی با ده‌ها صندوق خرید كالا مواجه می‌شوی كه این‌جا همان فروشگاه غربی پر مخاطب تهران است.

    صف‌های طولانی از مردم رو‌به‌روی هر صندوقی تشكیل شده است. در كنار هر صندوقی كالاهای خریداری شده توسط كاركنان فروشگاه درون كیسه‌ها گذاشته شده و تحویل مشتری داده می‌شوند سقف فروشگاه بلند است و بالای هر بخشی از فروشگاه عنوان محصولات اعم از پوشاك مردانه، زنانه، بچگانه، لوازم آرایشی، كفش، كتاب، طلا و جواهرات، مواد شوینده، میوه، گوشت، مرغ، فرش، گل مصنوعی و طبیعی، كیف، لوازم برقی، گوشی ‌همراه، فرش، عطاری، لوازم كشاورزی و ... نصب شده است.

    یكی از فاكتورهای مهم در جذب مشتری در فروشگاه‌ها تنوع و تازگی محصولات است كه در این فروشگاه به سلیقه مخاطبان احترام ویژه‌ای گذاشته است به طوری كه مشتری برای خرید میوه تمام فصول هم می‌تواند میوه بسته‌بندی شده خریداری كند هم میوه‌ای وجود دارد كه می‌تواند به راحتی آن‌ها را دستچین كند و هم امكان خرید آب میوه تازه را در همان محل دارد‌ یا این‌كه مشتری در این فروشگاه ماهی زنده را كه در آب غوطه‌ور است انتخاب ‌و مانند برخی فروشگاه‌های داخل شهر پس از پاك شدن و خرد شدن آن را خریداری می‌كند.

    پیشنهاد ویژه هایپراستار - شعبه مرکزی

    هر دو هفته یكبار لیست جدیدی از محصولات با تخفیفات ویژه از سوی هایپر استار ارایه می شود که می توانید از تخفیف های این فروشگاه استفاده کنید.

    شرایط استفاده هایپراستار - شعبه مرکزی

    این فروشگاه زنجیره ای در همه روزهای سال به جز استثنائات ( 6 روز در سال ) از ساعت 9 صبح تا 12 شب باز است.

    امکانات ویژه هایپراستار - شعبه مرکزی

    فراهم نمودن امكانات رفاهی و تفریحی به منظور تجربه خریدی بی‌دغدغه از جمله صرف غذا در رستوران‌های متنوع، كافی‌شاپ، امكان بازی برای كودكان و نوجوانان، استفاده از امكانات بانكی، دستگاه خود پرداز ( ATM) ... پاركینك رایگان با ظرفیت بیش از 1500 دستگاه خودرو تحویل رایگان محصولات بزرگ از جمله: سیستم‌های تهویه، یخچال، ماشین لباس‌شویی و ظرفشویی، اجاق گاز، تلویزیون‌های بزرگتر از 37 اینچ، تجهیزات ورزشی بزرگ، امكان تحویل رایگان در درب منزل شما را دار ا می باشند

    سایر اطلاعات هایپراستار - شعبه مرکزی

    اگر مشتری از خرید خود راضی نباشد می تواند آن را تا دو هفته پس از خرید با ارائه رسید خرید عودت دهد. البته کالای عودت داده شده بایستی امکان فروش مجدد داشته باشند به همین دلیل كالاهای زیر قابل عودت نیستند: - روزنامه، مجله، کتاب - لباس زیر و لباس شنا - مواد لبنی، پروتئینی و منجمد.

    چه جوری برم ؟

    مترو

    نزدیک ترین ایستگاه مترو به فروشگاه هایپر استار ایستگاه مترو ارم سبز واقع در خط چهار مترو تهران است.
    این نزدیکی چی بخوریم ؟
    این نزدیکی کجا‌بمونیم ؟
    این نزدیکی از کجا بخریم ؟

    امکانات و ویژگی‌ها

    امکانات کلی
    مناسب برای بانوان
    کارتخوان
    پارکینگ/ جای پارک
    بوفه
    مناسب برای کهنسالان
    سرویس بهداشتی
    سرپوشیده
    آسانسور
    مناسب برای کودکان
    آنتن‌دهی تلفن همراه
    نزدیکترین اماکن مهم
    ایستگاه مترو
    ایستگاه اتوبوس
    تفریحات
    عکاسی
    شب‌گردی
    پیاده‌روی
    شکم‌گردی
    سختی مسیر
    آسان (راهپیمایی)
    نظر خودتو به دیگران بگو
    تجربه و نظر خودت از سفر رو با ما به اشتراک بذار
    ارسال عکس
    تجربه خودت از سفر رو به بقیه هم نشون بده
    پاسخ سریع دریافت کن
    سوال‌های خودت رو از همسفران و کارشناسان ما بپرس
    پرسش سوال
    Waves Waves Waves

    یه نقطه جدید معرفی کن

    اگه فکر می‌کنی یه مقصد واسه بیرون زدن، سراغ داری و ما معرفیش نکردیم، خودت می‌تونی داخل سایت به بقیه معرفی کنی. دم شما گرم که همراهی.

    برچسب ها
    هايپر استار فروشگاه زنجيره اي از کجا بخرم هايپر استار فروشگاه هايپر استار زنجيره اي هايپر استار از کجا بخرم فروشگاه هايپر استار هايپر استار زنجيره اي فروشگاه از کجا بخرم زنجيره اي هايپر استار زنجيره اي فروشگاه زنجيره اي از کجا بخرم از کجا بخرم هايپر استار از کجا بخرم فروشگاه از کجا بخرم زنجيره اي هايپر استار فروشگاه زنجيره اي هايپر استار فروشگاه از کجا بخرم هايپر استار زنجيره اي فروشگاه هايپر استار زنجيره اي از کجا بخرم هايپر استار از کجا بخرم فروشگاه هايپر استار از کجا بخرم زنجيره اي فروشگاه هايپر استار زنجيره اي فروشگاه هايپر استار از کجا بخرم فروشگاه زنجيره اي از کجا بخرم فروشگاه زنجيره اي هايپر استار فروشگاه از کجا بخرم هايپر استار فروشگاه از کجا بخرم زنجيره اي زنجيره اي هايپر استار فروشگاه زنجيره اي هايپر استار از کجا بخرم زنجيره اي فروشگاه هايپر استار زنجيره اي فروشگاه از کجا بخرم زنجيره اي از کجا بخرم هايپر استار زنجيره اي از کجا بخرم فروشگاه از کجا بخرم هايپر استار فروشگاه از کجا بخرم هايپر استار زنجيره اي از کجا بخرم فروشگاه هايپر استار از کجا بخرم فروشگاه زنجيره اي از کجا بخرم زنجيره اي هايپر استار از کجا بخرم زنجيره اي فروشگاه هايپر استار فروشگاه زنجيره اي از کجا بخرم هايپر استار زنجيره اي از کجا بخرم فروشگاه هايپر استار از کجا بخرم فروشگاه زنجيره اي هايپر استار زنجيره اي فروشگاه از کجا بخرم هايپر استار زنجيره اي از کجا بخرم فروشگاه هايپر استار فروشگاه از کجا بخرم زنجيره اي فروشگاه هايپر استار زنجيره اي از کجا بخرم فروشگاه هايپر استار از کجا بخرم زنجيره اي فروشگاه زنجيره اي از کجا بخرم هايپر استار فروشگاه زنجيره اي هايپر استار از کجا بخرم زنجيره اي هايپر استار فروشگاه از کجا بخرم زنجيره اي فروشگاه هايپر استار از کجا بخرم زنجيره اي از کجا بخرم هايپر استار فروشگاه زنجيره اي از کجا بخرم فروشگاه هايپر استار از کجا بخرم هايپر استار فروشگاه زنجيره اي از کجا بخرم فروشگاه هايپر استار زنجيره اي از کجا بخرم زنجيره اي هايپر استار فروشگاه از کجا بخرم فروشگاه زنجيره اي هايپر استار از کجا بخرم زنجيره اي فروشگاه هايپر استار