3.2
از8 نظر

پارک باغلار باغی تبریز

    4515
    نمایش

    پارک سياحتي و تفريحي باغلارباغي يکي از 3 پارک مهم شهر تبريز به شمار مي رود. باغلار باغي با دارا بودن امکانات تفريحي متنوع و فضاي سبز خوب، در مجاورت بلوار استاد شهريار و در ضلع شمالي ورودي کوي ولي‌ عصر قرار دارد.پارک باغلار باغی تبریز پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سال‌های ابتدایی دهه هفتاد، در شهر تبریز احداث شده‌است.این پارک علاوه بر فضای سبز دارای امکانات متنوعی از جمله شهربازی، رستوران و بوفه برای شهروندان است.

    warning icon
    اگر فکر میکنی این اطلاعات نیاز به اصلاح یا افزودن داره . روی دکمه زیر کلیک کن

    مشخصات پارک باغلار باغی تبریز

    پارک باغلار باغی در زمینی به مساحت ۲۲ هکتار در بلوار استاد شهریار احداث شد؛ این پارک علاوه بر فضای سبز دارای امکانات متنوعی از جمله شهربازی، رستوران و بوفه برای شهروندان است.

    تاریخچه پارک باغلار باغی تبریز

    پارک باغلار باغی تبریز پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سال‌های ابتدایی دهه هفتاد، در شهر تبریز احداث شده‌است.

    ویژگی‌ها پارک باغلار باغی تبریز

    باغ وحش و باغ پرندگان مجموعهٔ باغلارباغی، یکی از بهترین امکانات تفریحی آن است و در این مکان، بیش‌ترین تعداد حیوانات وحشی شهر تبریز نگهداری می‌شوند و به همین دلیل، این مکان به «باغ وحش تبریز» نامیده شده‌است.

    در این باغ وحش حیوانات و پرندگان وحشی و اهلی با احداث آلاچیق های سازگار با شرایط زندگی هر حیوان ساخته شده و یکی از زیباترین باغ وحشها و باغ پرندگان کشور محسوب می شود.

    زمان مناسب بازدید پارک باغلار باغی تبریز

    بهترین زمان برای بازدید از این جاذبه فصل بهار و تابستان است.

    شرایط استفاده پارک باغلار باغی تبریز

    درب های ورودی پارک باغلار باغی تبریز همه روزه در ساعت ۱۶ باز می شود و در ساعت ۲۴ بسته می شود و عده زیادی از مردم در این ۸ ساعت، از این پارک استفاده می کنند.

    امکانات ویژه پارک باغلار باغی تبریز

    شهربازی پارک باغلارباغی، دارای امکانات تفریحی فراوانی، از جمله «کشتی صبا»، «قطار»، «آبشار»، «کلبه وحشت»، «کلبه شادی»، «رنجر»، «دوچرخه هوایی» و"ترن هوایی" و "چرخ فلک" و "سفینه" و "سینما ۴ بعدی"و ده ها دستگاه دیگر است.

    پارک باغلارباغی همچنین دارای یک رستوران بزرگ است که در ورودی آن واقع شده‌ و روزانه پذیرای عدهٔ زیادی از شهروندان و مسافران است. در مجموعهٔ باغلارباغی چند بوفه وجود دارد که در زیر درختان انبوه و در زیر آلاچیق‌هایی ایجاد شده‌اند. در این بوفه‌ها، چای، قهوه، بستنی، کیک و... فروخته می‌شوند.

    سایر اطلاعات پارک باغلار باغی تبریز

    مجموعهٔ تفریحی باغلارباغی، در میان انبوهی از درختان واقع شده‌است. البته بسیاری از نقاط این مجموعه، چمن‌کاری‌شده هستند و روزانه، عدهٔ زیادی از شهروندان تبریزی، باحضور در آن، از فضای زیبای موجود در آن، لذت می‌برند.
    چه جوری برم ؟
    این نزدیکی چی بخوریم ؟
    این نزدیکی کجا‌بمونیم ؟
    این نزدیکی از کجا بخریم ؟

    امکانات و ویژگی‌ها

    امکانات کلی
    مناسب برای بانوان
    محل کمپ
    مناسب برای کهنسالان
    مناسب برای کودکان
    آنتن‌دهی تلفن همراه
    تفریحات
    عکاسی
    پیاده‌روی
    سختی مسیر
    آسان (راهپیمایی)
    نظر خودتو به دیگران بگو
    تجربه و نظر خودت از سفر رو با ما به اشتراک بذار
    ارسال عکس
    تجربه خودت از سفر رو به بقیه هم نشون بده
    پاسخ سریع دریافت کن
    سوال‌های خودت رو از همسفران و کارشناسان ما بپرس
    پرسش سوال
    Waves Waves Waves

    یه نقطه جدید معرفی کن

    اگه فکر می‌کنی یه مقصد واسه بیرون زدن، سراغ داری و ما معرفیش نکردیم، خودت می‌تونی داخل سایت به بقیه معرفی کنی. دم شما گرم که همراهی.