3.3
از66 نظر

پردیس سینمایی زندگی

    14285
    نمایش

    پرديس زندگي  مجموعه‌ای فرهنگی-تجاری در غرب تهران است که دارای پنج سالن سينما، سالن تئاتر، مركز خريد و رستوران می‌باشد.پردیس سینمایی زندگی با 5 سالن نمایش مجهز و مدرن با ظرفیتی بالغ بر 900 نفر و یک مرکز خرید یکی از سینماهای بسیار خوب غرب پایتخت به شمار می رود.شما می توانید هر شب ساعت 21 یک تئاتر نیز در این سینما ببینید.

    warning icon
    اگر فکر میکنی این اطلاعات نیاز به اصلاح یا افزودن داره . روی دکمه زیر کلیک کن

    مشخصات پردیس سینمایی زندگی

    پردیس سینمایی زندگی با 5 سالن نمایش مجهز و مدرن با ظرفیتی بالغ بر 900 نفر و یک مرکز خرید یکی از سینماهای بسیار خوب غرب پایتخت به شمار می رود.

    تاریخچه پردیس سینمایی زندگی

    سال 88 بود که مجموعه فرهنگی – تجارتی پردیس سینمایی زندگی در غرب تهران افتتاح شد. این پردیس سینمایی دو طبقه، علاوه بر پنج سالن سینما امکانات دیگری دارد که خیلی ها را از سراسر تهران به این نقطه از شهر می کشاند.

    سیمای عمومی پردیس سینمایی زندگی

    این سینما در بلوار اباذر واقع شده و از شلوغی همیشگی اطراف آن به راحتی می توانید متوجه شوید که به کدام طرف بروید در کنار مرکز خرید در پارکینگ قرار دارد که می توانید به راحتی ماشین خود را پارک کرده و با استفاده از آسانسور به داخل مجموعه بروید. در غیر این صورت چند پله ی ابتدایی را طی کرده و به داخل مرکز خرید می روید.

    زمان مناسب بازدید پردیس سینمایی زندگی

    همه روزه می توانید به این سینما رفته و از فیلمهای آن لذت ببرید اما اگر روزهای سه شنبه را انتخاب کنید می توانید از بلیط نیم بها استفاده کنید.

    پیشنهاد ویژه پردیس سینمایی زندگی

    شما می توانید هر شب ساعت 21 یک تئاتر نیز در این سینما ببینید.

    امکانات ویژه پردیس سینمایی زندگی

    این سینما دارای پارکینگ، کافی شاپ و امکانات رفاهی مناسب است که در یک مرکز تجاری قرار دارد و در زمان انتظار برای دیدن فیلم می توانید از مغازه های این مرکز نیز دیدن کنید.

    سایر اطلاعات پردیس سینمایی زندگی

    مدیریت این سینما را که درجه کیفی "مدرن" دارد، حسین احمدی برعهده داردو مالکیت آن متعلق به شرکت نمایشگر پرده نقره ای است
    چه جوری برم ؟

    ماشین شخصی

    اگر با خودروی شخصی خود به این پردیس می روید، پس از میدان صادقیه وارد بزرگراه آیت الله کاشانی شده و سپس وارد بلوار اباذر شوید. در این سینما پارکینگ برای پارک خودرو شما وجود دارد

    مترو

    با متروی تهران به راحتی میتوانید به پردیس زندگی بیایید. نزدیکترین ایستگاه مترو به پردیس ایستگاه صادقیه است.
    این نزدیکی چی بخوریم ؟
    این نزدیکی کجا‌بمونیم ؟
    این نزدیکی از کجا بخریم ؟

    امکانات و ویژگی‌ها

    امکانات کلی
    مناسب برای بانوان
    کارتخوان
    بوفه
    مناسب برای کهنسالان
    رزرو
    سرویس بهداشتی
    سرپوشیده
    مناسب برای کودکان
    آنتن‌دهی تلفن همراه
    نزدیکترین اماکن مهم
    ایستگاه مترو
    ایستگاه اتوبوس
    تفریحات
    عکاسی
    سختی مسیر
    آسان (راهپیمایی)
    نظر خودتو به دیگران بگو
    تجربه و نظر خودت از سفر رو با ما به اشتراک بذار
    ارسال عکس
    تجربه خودت از سفر رو به بقیه هم نشون بده
    پاسخ سریع دریافت کن
    سوال‌های خودت رو از همسفران و کارشناسان ما بپرس
    پرسش سوال
    Waves Waves Waves

    یه نقطه جدید معرفی کن

    اگه فکر می‌کنی یه مقصد واسه بیرون زدن، سراغ داری و ما معرفیش نکردیم، خودت می‌تونی داخل سایت به بقیه معرفی کنی. دم شما گرم که همراهی.

    برچسب ها
    سالن پرديس سينما زندگي سالن پرديس سالن سينما سالن زندگي پرديس سالن سالن سينما پرديس زندگي سينما سالن سينما پرديس سينما زندگي زندگي سالن زندگي پرديس زندگي سينما سالن پرديس سينما سالن پرديس زندگي سالن سينما پرديس سالن سينما زندگي سالن زندگي پرديس سالن زندگي سينما پرديس سالن سينما پرديس سالن زندگي پرديس سينما زندگي پرديس سينما سالن پرديس زندگي سالن پرديس زندگي سينما سينما سالن پرديس سينما سالن زندگي سينما پرديس سالن سينما پرديس زندگي سينما زندگي سالن سينما زندگي پرديس زندگي سالن پرديس زندگي سالن سينما زندگي پرديس سالن زندگي پرديس سينما زندگي سينما سالن زندگي سينما پرديس سالن پرديس سينما زندگي سالن سينما زندگي پرديس سالن زندگي پرديس سينما سالن سينما پرديس زندگي سالن سينما زندگي پرديس سالن پرديس زندگي سينما پرديس سالن سينما زندگي پرديس سالن زندگي سينما پرديس سينما زندگي سالن پرديس سينما سالن زندگي سينما سالن پرديس زندگي سينما پرديس سالن زندگي سينما زندگي سالن پرديس سينما زندگي پرديس سالن زندگي سالن پرديس سينما زندگي پرديس سالن سينما زندگي سينما سالن پرديس زندگي پرديس سينما سالن زندگي سينما پرديس سالن