0
از0 نظر

پیست اسكی سهند تبریز

    619
    نمایش

    پیست اسکی سهند با توجه به بزرگي منطقه و امکانات داخل پیست از جمله طول ۱۲۰۰ متر منطقه اسکی، ورزشکاران زیادی را جهت ورزش، تمرین و مسابقه به خود جذب کرده است. این منطقه در زمستان علاقه‌مندان به ورزش مفرح اسکی  را به خود جذب می‌کند، حتی کسانی هم که اسکی آموزش ندیده‌اند با تیوب‌های بزرگ برای خودشان شادی می‌آفرینند.

    warning icon
    اگر فکر میکنی این اطلاعات نیاز به اصلاح یا افزودن داره . روی دکمه زیر کلیک کن

    مشخصات پیست اسكی سهند تبریز

    پیست اسکی سهند در جنوب شرقی تبریز قرار دارد به عبارتی از پلیس راه تبریز – تهران حدودا 27 کیلومتر فاصله دارد و حدود 40 دقیقه از شهر تبریز فاصله دارد. این منطقه در زمستان علاقه مندان به ورزش مفرح اسکی را بخود جذب می کند کسانی هم که اسکی را آموزش ندیده اند با تیوب های بزرگ برای خودشان شادی می آفرینند.

    ویژگی‌ها پیست اسكی سهند تبریز

    در حال حاضر دو بالابر تله اسکی به طول 1200 متر و دو دستگاه مبتدی به طول 100 متر در این پیست وجود دارد. عمق برف های پودری این پیست گاهی تا 4 متر می رسد اما با این حال، این پیست بهمن گیر نیست و فضای مناسبی برای انجام هرگونه ورزش زمستانی دارد.

    زمان مناسب بازدید پیست اسكی سهند تبریز

    شما می توانید در شش ماه از سال برف های این پیست را مشاهده کنید و تا آخر ارديبهشت براي اسكي رفتن برف دارد .

    پیشنهاد ویژه پیست اسكی سهند تبریز

    حدود 5 کیلومتر مانده به پیست اسکی سهند یک مجتمع اقامتی و تفریحی وجود دارد نام این مجتمع شانلی می باشد روزهای جمعه در زمستان معمولا” برای صرف نهار و نوشیدنی های گرم و چای سماور ذغالی در کرسی خانه این مجتمع لذت فراوانی دارد این مجتمع چند ویلای کوهستانی دارد.

    امکانات ویژه پیست اسكی سهند تبریز

    این پیست از امکاناتی همچون تله اسکی، مدرسه اسکی برای خانم‌ها و آقایان، آشیانه برف کوب، ۱۲ دستگاه بالابر، هتل ویلایی، سرویس‌های بهداشتی و اجاره وسایل اسکی برخوردار است.

    پیست بین المللی سهند تبریز دارای 12 دستگاه بالابر، هتل پنج ستاره و سه ستاره، مجموعه های آپارتمانی، ویلایی و اماکن ورزشی خواهد شد.

    سایر اطلاعات پیست اسكی سهند تبریز

    در ضمن تابستان های بسیار خنک و روستاهایی با روخانه های پر آب و خروشان این منطقه مثل روستای ثمر خزان با هوای لطیف و پاکیزه را می توانید با اقامت در مجتمع شانلی تجربه کنید در زمستان بعلت کوهستانی بودن منطقه حتما” زنجیر چرخ و تجهیزات لازم را به همراه داشته باشید.

    سیمای عمومی پیست اسكی سهند تبریز

    دامنه‌های سهند در زمستان به‌دلیل وجود اراضی کوهستانی و دامنه‌های برف‌گیر مورد توجه ویژه علاقه‌مندان به ورزش مفرح اسکی است و در تابستان نیز به‌لحاظ آب و هوای مطبوع و خنک منطقه و همچنین امکان طبیعت‌گردی و استراحت در روستاهای زیبای همجوار با رودخانه های پر آب و خروشان، گردشگران بسیاری را به خود جلب می‌کند.

    سانس‌ها پیست اسكی سهند تبریز

    پیست اسکی سهند در فصول سرد سال و روزهای پنجشنبه و جمعه باز است. حتما پیش از اقدام به حرکت، از فعال بودن مجموعه با برقراری تماس یا چک کانال تلگرام آن، مطمئن شوید.

    وسایل مورد نیاز پیست اسكی سهند تبریز

    وسایل مورد نیاز:لباس گرم و مناسب،دستکش،جوراب،کفش مخصوص و راحت،کرم ضد آفتاب،عینک افتابی و ...

    چه جوری برم ؟

    ماشین شخصی

    پیست اسکی سهند در جنوب شرقی تبریز قرار گرفته است. برای دسترسی به این مجموعه اگر از سمت تبریز حرکت کنید، پس از پلیس راه تبریز تهران حدود ۲۷ کیلومتر در جاده برانید تا به پیست اسکی سهند برسید. از شهر تبریز تا این مکان با خودرو حدود ۲۰ دقیقه فاصله است.
    این نزدیکی چی بخوریم ؟
    این نزدیکی کجا‌بمونیم ؟
    این نزدیکی از کجا بخریم ؟

    امکانات و ویژگی‌ها

    امکانات کلی
    مناسب برای بانوان
    کارتخوان
    پارکینگ/ جای پارک
    بوفه
    سرویس بهداشتی
    مناسب برای کودکان
    تفریحات
    عکاسی
    پیاده‌روی
    سختی مسیر
    آسان (راهپیمایی)
    نظر خودتو به دیگران بگو
    تجربه و نظر خودت از سفر رو با ما به اشتراک بذار
    ارسال عکس
    تجربه خودت از سفر رو به بقیه هم نشون بده
    پاسخ سریع دریافت کن
    سوال‌های خودت رو از همسفران و کارشناسان ما بپرس
    پرسش سوال
    Waves Waves Waves

    یه نقطه جدید معرفی کن

    اگه فکر می‌کنی یه مقصد واسه بیرون زدن، سراغ داری و ما معرفیش نکردیم، خودت می‌تونی داخل سایت به بقیه معرفی کنی. دم شما گرم که همراهی.