2.2
از72 نظر

پارک آبی گوت که مال

    20429
    نمایش

    پارک آبي گوت که مال، از جمله جاذبه های گردشگری تفریحی استان سمنان است که در زميني به مساحت 15000 متر مربع، بنا شده است. این جاذبه شامل هشت سيستم مستقل و متفاوت است و به عنوان يکي از بزرگترين و مجهزترين پارک هاي آبي سرپوشيده کشور شناخته می شود. اگر به دنبال کمي تفريح و هيجان در سمنان هستيد، بد نيست سري به اين پارک آبي بزنيد.

    warning icon
    اگر فکر میکنی این اطلاعات نیاز به اصلاح یا افزودن داره . روی دکمه زیر کلیک کن

    مشخصات پارک آبی گوت که مال

    در پارک آبی گوت که مال، انواع وسایل بازی مهیج در اختیار شما قرار دارد؛ در این مجموعه دمای مطلوب هوای پارک و آب استخرها توسط سه موتورخانه حرارت مرکزی بصورت کاملا اتوماتیک و کنترل شده تامین می شود. همینطور خیالتان راحت باشد که میزان کلر و کنترل ph آب استخرهای مجموعه توسط دستگاه های تمام اتوماتیک در طول شبانه روز اندازه گیری می شود.

    امکانات ویژه پارک آبی گوت که مال

    این امکان برای بازدیدکنندگان از پارک آبی گوت که مال فراهم شده که در زمان پذیرش از بخش های مختلفی چون فست فود، کافی شاپ ها، ماساژ و... استفاده کنید.

    ویژگی‌ها پارک آبی گوت که مال

    سیستم تصویه استخر کودک از سایر قسمت ها مستقل است و حساسیت پوست بدن کودکان و ظرفیت آن ها در سیستم کلرزنی و اوزن زنی لحاظ شده است . همینطور سیستم تامین هوای مطلوب و تازه داخل پارک توسط 14 دستگاه هواساز و تخلیه هوای نا مطبوع توسط اگزازفن های بسیار قوی انجام مي شود تا هوای پاک همراه با درجه حرارت مطلوب و مطبوع قابل استشمام باشد.

    شرایط استفاده پارک آبی گوت که مال

    از آن جایی که به همراه داشتن زيور آلات در زمان استفاده از سرسره ها و سایر وسایل بازی، احتمال بروز صدماتي را به همراه خواهد داشت، بهتر است كه شما و فرزندان تان از به همراه داشتن هر نوع زيورآلات از قبيل النگو، گردنبند، انگشتر و … جدا خودداري کنید.

    زمان مناسب بازدید پارک آبی گوت که مال

    با توجه به وضعیت آب و هوایی استان سمنان، فصل بهار زمان مناسبی برای بازدید از این جاذبه خواهد بود.

    سایر اطلاعات پارک آبی گوت که مال

    قوانین و مقرراتی برای بانوانی که از این پارک بازدید می کنند وجود دارد برای مثال، بهتر است از به همراه داشتن طلا و جواهرات، هر گونه اشیاء فلزی، دوربین، موبایل، تنقلات و … خودداری شود. همچنین، استفاده از دمپایی در داخل پارک ممنوع است و امکان پذیرش بانوان باردار وجود ندارد. در صورت داشتن هر گونه زخم، جوش، تبخال و…. از ورود میهمانان ممانعت به عمل می آید. همچنین، دوش گرفتن، شامپو زدن، پاک کردن آرایش و داشتن کلاه برای بانوان قبل از ورود به پارک الزامی است.

    قوانین و مقرراتی نیز برای آقایان در نظر گرفته شده برای مثال در صورت داشتن هر گونه اشیا قیمتی چون تلفن همراه،دوربین،کیف پول و… باید به واحد پذیرش اطلاع داده تا پس از ثبت در قبض، به قسمت امانات تحویل دهند. ورود به داخل پارک با دمپایی، عکسبرداری، فیلمبرداری، شوخی کردن، هل دادن، دویدن و همراه داشتن تنقلات و خوراکی ممنوع است. در صورت داشتن هر گونه زخم، جوش، تبخال و…. از ورود میهمانان ممانعت به عمل می آید. استفاده از کلاه برای افرادی که موی بلند دارند، دوش گرفتن و شامپو زدن قبل از ورود به پارک الزامی است.

    چه جوری برم ؟
    این نزدیکی چی بخوریم ؟
    این نزدیکی کجا‌بمونیم ؟
    این نزدیکی از کجا بخریم ؟

    امکانات و ویژگی‌ها

    امکانات کلی
    مناسب برای بانوان
    کارتخوان
    پارکینگ/ جای پارک
    بوفه
    مناسب برای کهنسالان
    رزرو
    سرویس بهداشتی
    سرپوشیده
    مناسب برای کودکان
    آنتن‌دهی تلفن همراه
    سختی مسیر
    آسان (راهپیمایی)
    نظر خودتو به دیگران بگو
    تجربه و نظر خودت از سفر رو با ما به اشتراک بذار
    ارسال عکس
    تجربه خودت از سفر رو به بقیه هم نشون بده
    پاسخ سریع دریافت کن
    سوال‌های خودت رو از همسفران و کارشناسان ما بپرس
    پرسش سوال
    Waves Waves Waves

    یه نقطه جدید معرفی کن

    اگه فکر می‌کنی یه مقصد واسه بیرون زدن، سراغ داری و ما معرفیش نکردیم، خودت می‌تونی داخل سایت به بقیه معرفی کنی. دم شما گرم که همراهی.