0
از0 نظر

جزیره خرو

    6
    نمایش

    جزیره خرو یکی از جزایر غیرمسکونی خلیج فارس است و باتوجه به اینکه به عنوان زیستگاه مرجان‌های دریایی و پرندگان مهاجر، محل تخمگذاری پرستوهای دریایی و لاک‌پشت‌ها شناخته می‌شود، از اهمیت جهانی برخوردار است. پرندگان مهاجری که در فصل مهاجرت به جزیره خرو می‌آیند، جلوه‌ای از طبیعت را پیش روی شما قرار می‌دهند که از دیدن آنها لذت خواهید برد. آرامشی که در این جزیزه غیرمسکونی وجود دارد، کمک می‌کند تا از شلوغی‌ها و آلودگی‌های شهرها دور باشید.

    warning icon
    اگر فکر میکنی این اطلاعات نیاز به اصلاح یا افزودن داره . روی دکمه زیر کلیک کن

    وسایل مورد نیاز جزیره خرو

    هنگام رفتن به جزیره خرو، کفش مخصوص پیاده‌روی و لباس مخصوص فصل بپوشید و دوربین عکاسی، عینک و کرم ضدآفتاب، کلاه، آب آشامیدنی، کمک‌های اولیه، کیسه زباله، پاوربانک و خوراکی‌های لازم را همراه داشته باشید.

    ویژگی‌ها جزیره خرو

    پرندگان مهاجری که در فصل مهاجرت به جزیره خرو می‌آیند، جلوه‌ای از طبیعت را پیش روی شما قرار می‌دهند که از دیدن آنها لذت خواهید برد. آرامشی که در این جزیزه غیرمسکونی وجود دارد، کمک می‌کند تا از شلوغی‌ها و آلودگی‌های شهرها دور باشید و حس خوبی را تجربه کنید.

    مشخصات جزیره خرو

    جزیره خرو یکی از جزایر غیرمسکونی خلیج فارس است و باتوجه به اینکه به عنوان زیستگاه مرجان‌های دریایی و پرندگان مهاجر، محل تخمگذاری پرستوهای دریایی و لاک‌پشت‌ها شناخته می‌شود، از اهمیت جهانی برخوردار است.

    سایر اطلاعات جزیره خرو

    جزیره خرو در کنار جزایری همچون شیف، ام‌الکرم، ام سیله (خان)، مولیات، سه‌دندون، مُطاف، مُرغی، چراغی و... از جمله جزایر غیرمسکونی خلیج فارس هستند.

    زمان مناسب بازدید جزیره خرو

    اگر قصد دارید به بوشهر سفر کنید پیشنهاد می‌کنیم از اوایل اسفند تا اوایل اردیبهشت، از اوایل آبان تا آذر یا دی و بهمن به بوشهر بروید و از چشم‌انداز زیبایی که در جزیره خرو وجود دارد دیدن کنید و لذت ببرید.

    چه جوری برم ؟

    افزودن راهنمایی مسیر :

    این نزدیکی چی بخوریم ؟
    این نزدیکی کجا‌بمونیم ؟
    این نزدیکی از کجا بخریم ؟

    امکانات و ویژگی‌ها

    امکانات کلی
    مناسب برای بانوان
    مناسب برای کهنسالان
    مناسب برای کودکان
    تفریحات
    عکاسی
    پیاده‌روی
    سختی مسیر
    آسان (راهپیمایی)
    نظر خودتو به دیگران بگو
    تجربه و نظر خودت از سفر رو با ما به اشتراک بذار
    ارسال عکس
    تجربه خودت از سفر رو به بقیه هم نشون بده
    پاسخ سریع دریافت کن
    سوال‌های خودت رو از همسفران و کارشناسان ما بپرس
    پرسش سوال
    Waves Waves Waves

    یه نقطه جدید معرفی کن

    اگه فکر می‌کنی یه مقصد واسه بیرون زدن، سراغ داری و ما معرفیش نکردیم، خودت می‌تونی داخل سایت به بقیه معرفی کنی. دم شما گرم که همراهی.

    برچسب ها