رستوران روف تاپ گریل

    ( از 28 نقد و بررسی )
    3

    درباره رستوران روف تاپ گریل

    روف تاپ گريل روي بام هتل طوبي در حوالي جردن قرار دارد و با توجه به تيم حرفه اي راه اندازي آن جاي مناسبي براي تجربه اي خاص و لوکس به نظر مي رسد.
    • تعداد بازدید

      5323

    • موقعیت

    • پیشنهاد کاربران

      %100 از 4 رای

    میانگین نظر بقیه نسبت به رستوران روف تاپ گریل

    مشخصات

    در فضای بیش از 100 متری رستوران روف تاپ گریل 45 صندلی قرار گرفته که حریم میزها کاملأ حفظ شده و ارائه سرویس به مطلوب ترین شکل ممکن صورت می گیرد.

    ویژگیها

    نوع چیدمان و تعداد صندلی های قرار گرفته در فضای رستوران امکان پذیرایی از میهمانان بسیار ویژه ،میهمانان خارجی، جلسات کم تعداد کاری و همچنین پذیرایی خاص از افراد ریزبین را فراهم آورده است.

    سیمای عمومی

    تفاوت طراحی داخلی رستوران روف تاپ گریل با رستوران های دیگر این است که شما وقتی داخل رستوران می شوید به جای اینکه یک سقف بالای سرتان ببینید یک چتر می بینید . دورتا دور رستوران به جای دیوار از شیشه استفاده شده که قابلیت باز و بسته شدن کشویی را دارند و شما هر موقع دلتان خواست می توانید از بالکن سراسری این رستوران هم استفاده کنید.

    پیشنهاد ویژه

    پیشنهاد ویژه: دنده گوساله خوراک دنده گوساله پیشنهاد ویژه جناب استاد پورمعزی است. او می گوید که این غذا محبوب آمریکایی هاست و این غذا برای اولین بار در ایران سرو می شود.

    شرایط استفاده

    روف تاپ گریل برای برگزاری جشن های خصوصی ،خصوصأ جشن تولد ها که معمولاً وقت برای برگزاری آن کم می آید بهترین انتخاب است زیرا محدودیت زمانی ندارد. هزینه برای استفاده از تمامی امکانات رستوران حداقل 30 و حداکثر 60 هزار تومان است.

    امکانات ویژه

    نوع موسیقی که با توجه به فضا و موقعیت رستوران استفاده می شود، از سبک های Ambient,Psycodelic chillout است که لذت صرف غذا را چند برابر می کند.

    سایر اطلاعات

    شعار رستوران روف تاپ گریل این است: شما را به اوج می برییم. We take you to the top!

    نکات مثبت

    پارکینگ اختصاصی و حضور پارک بان مشکل جای پارک را حل کرده است.

    نکات منفی

    رستوران روف تاپ گریل به هیچ عنوان غذای دلیوری(ارسالی) ندارد. این هم به خاطر شخصیت رستوران است و هم اینکه شما فرصت حضور در رستوران را از دست ندهید.
    چه جوری برم ؟

    افزودن راهنمایی مسیر :

    این نزدیکی کجا‌بمونیم ؟
    این نزدیکی از کجا بخریم ؟
    این نزدیکی کجا بگردیم ؟
    نظر خودتو به دیگران بگو
    تجربه و نظر خودت از سفر رو با ما به اشتراک بذار
    ارسال عکس
    تجربه خودت از سفر رو به بقیه هم نشون بده
    پاسخ سریع دریافت کن
    سوال‌های خودت رو از همسفران و کارشناسان ما بپرس
    پرسش سوال

    یه نقطه جدید معرفی کن

    اگر فکر می کنی که یه مورد واسه شکم‌گردی سراغ داری و ما معرفیش نکردیم . تو می تونی دس بکارشی و به همه دوستان معرفیش کنی. دمتم گرم