رستوران سنتی برکه

    ( از 0 نقد و بررسی )
    0

    درباره رستوران سنتی برکه

    اگر دنبال مكاني براي گذراندن ساعاتي با آرامش و استفاده از هواي خوب و فضاي زيبا و صرف غذايي لذيذ و سالم ، به اتفاق خانواده هستيد ، رستوران برکه مي تواند گزينه خوبي پيش روي شما باشد.

    • تعداد بازدید

      7852

    • موقعیت

    • پیشنهاد کاربران

      %100 از 4 رای

    میانگین نظر بقیه نسبت به رستوران سنتی برکه

    مشخصات

    وقتي صحبت رستوران هاي فضاي باز و باغچه اي به پیش کشیده می شود، شايد مردم خيلي به كيفيت سرويس و غذا حساسيتي نداشته باشند و فقط محيط و آب و هواي متفاوت از رستوران هاي سرپوشيده سطح شهر برا آن ها مهم تر باشد. به همین خاطر است که مديريت اين رستوران، فضايي كاملاً خانوادگي و دنج را همراه با ميزباني صميمانه ایجاد کرده است.

    ویژگیها

    كبابهاي اين رستوران همگي با استفاده از گوشت گوسفندي طرخ می شوند. حتماً از ماست چكيده گوسفندي اينجا هم غافل نشويد. براي علاقه مندان به چاي و قليان هم ، سرويس ويژه و ميوه هاي فصل در نظر گرفته شده كه خالي از لطف نيست .

    سیمای عمومی

    وقتي وارد كوچه آبشار فرحزاد ميشويم، كمي بعد به بن بست ياس مي رسيم؛ اواسط كوچه رستوراني با تابلويي زيبا مي بينيم . محيطي دلنشين و سبز با بركه اي زيبا در وسط و تخت هايي كه دور بركه قرارگرفته است. بدون شک نسيم خنك دره فرحزاد دركنار درختان دور اين بركه ، احساس آرامش خوبي را به شما مي بخشد.

    پیشنهاد ویژه

    يكي از غذاهاي لذيذ و حرفه اي اين رستوران كه به ابتكار سرآشپز آن طبخ می شود، جوجه 2 سيخ نام گرفته است. قطعا این غذا براي دوستداران جوجه كباب با استخوان بسيار لذتبخش خواهد بود. جوجه دو سیخ متشكل از يك جوجه كامل 800 گرمي با تكه هاي بزرگ است كه مزه دار و بخوبي كباب شده هستند.

    شرایط استفاده

    ظرفیت: 90 نفر فضای باز

    امکانات ویژه

    دارای پارکینگ اختصاصی پخش موسیقی

    سایر اطلاعات

    بدلبل مورد استقبال قرار گرفتن این رستوران، برخی از سرویس های آن در سایت های تخفیف و خرید گروهی قرار می گیردک ه با تهیه بلیط ها، می توانید از تخفیف ویژه استفاده کنید.
    چه جوری برم ؟

    افزودن راهنمایی مسیر :

    این نزدیکی کجا‌بمونیم ؟
    این نزدیکی از کجا بخریم ؟
    این نزدیکی کجا بگردیم ؟
    نظر خودتو به دیگران بگو
    تجربه و نظر خودت از سفر رو با ما به اشتراک بذار
    ارسال عکس
    تجربه خودت از سفر رو به بقیه هم نشون بده
    پاسخ سریع دریافت کن
    سوال‌های خودت رو از همسفران و کارشناسان ما بپرس
    پرسش سوال

    یه نقطه جدید معرفی کن

    اگر فکر می کنی که یه مورد واسه شکم‌گردی سراغ داری و ما معرفیش نکردیم . تو می تونی دس بکارشی و به همه دوستان معرفیش کنی. دمتم گرم