فست فود کرنبری

    ( از 57 نقد و بررسی )
    3.6

    درباره فست فود کرنبری

    فست فود کرنبري يکي از فست فود هاي شيک و جديد تهران است که اولين شعبه آن در دوسلدورف آلمان قرار دارد؛ در کرنبري مي توانيد انواع غذاهاي جديد و هيجان انگيز را تجربه کنيد؛ از پيتزاهاي 4 طبقه خانوادگي که وزنشان به 3 کيلو مي رسد تا ساندويچ هاي و همبرگرهاي متفاوت.

    • تعداد بازدید

      61313

    • موقعیت

    • پیشنهاد کاربران

      %100 از 4 رای

    میانگین نظر بقیه نسبت به فست فود کرنبری

    مشخصات

    کرنبری مبتکر اولین پیتزا 4 طبقه در دنیا است؛ پیتزاهای چهار طبقه در واقع همین پیتزاهای معمولی خودمان است اما با یک تفاوت که 4 لایه خمیر و 4 لایه مواد پیتزا روی همدیگر قرار می گیرند؛ این یعنی پیتزایی متفاوت و البته خوش طعم به وزن حدود سه کیلوگرم که می تواند چهار تا شش نفر را سیر کند!

    تاریخچه

    کرنبری از فست فود های جدید و البته متفاوت تهران است که در سال 1395 در محله مرزداران راه اندازی شده است. البته قبل از این اولین شعبه رستوران ایتالیایی کرنبری در سال 2010 با مدیریت ایرانی خود در دوسلدورف آلمان راه اندازی شده بود که در آنجا برای نخستین بار پیتزاهای چهار طبقه را ارایه کردند. جالب است بدانید که پیتزای چهار طبقه با نام کرنبری ثبت شده است. اروپاییها که عادت به خوردن پیتزاهای ایتالیایی تازک داشتند برای اولین بار طعم پیتزاهای با ضخامت 3 سانت رستوران کرنبری را میچشیدند. در سال 2011 رستوران کرنبری برای اولین بار در اروپا شروع به پخت پیتزاهای دو طبقه کرد که شامل دو لایه خمیر و دو لایه مواد بود. در ژانویه 2014 رستوران کرنبری اولین پیتزای 4 طبقه دنیا را برای اولین بار عرضه کرد. این پیتزا با دستگاه مخصوص طراحی شده توسط سرآشپز رستوران و ساخته شده توسط مهندسان آلمانی شرکت Werner & Pfleiderer آلمان به صورت انحصاری برای رستوران کرنبری ساخته شد.

    ویژگیها

    اگر به دنبال پیتزاهای معمولی می گردید، فست فود کرنبری اصلا گزینه خوبی برای شما نیست؛ در اینجا همه چیز طبقه ای است؛ اگر پیتزای چهار طبقه خوشتان نیامد و یا اینکه یکی - دونفره نمی توانید از پس این همه غذا برآئید، پیشنهاد می کنیم پیتزا دو طبقه های کرنبری را تجربه کنید.

    سیمای عمومی

    رستوران کرنبری یک سالن غذا خوری شیک با دکور مدرن و دوست داشتنی و ظرفیت 30 نفر دارد که با خیال راحت می توانید در همینجا غذایتان را میل کنید؛ همچنین در کنار رستوران، کافی شاپ کرنبری هم با انواع نوشیدنی ها در اختیار شما است.

    پیشنهاد ویژه

    از پیتزا 4 طبقه کرنبری که بگذریم، پیشنهاد می کنیم پیتزای 2 طبقه روما (ژامبون 90 درصد و قارچ) و یا پیتزا میلانو (فیله مرغ مزه دار شده و قارچ و سیر تازه) را حتما امتحان کنید؛ به امتحانش می ارزد! همینطور خوب است بدانید که سالادهای رستوران کرنبری بسیار معروف است به نحوی که در سال 2015 از طرف وبسایت pizza.de به عنوان بهترین سالادهای ایالت NRW آلمان انتخاب شد.

    سایر اطلاعات

    رستوران کرنبری در برنامه همکاری با سازمان بهداشت جهانی در حمایت از شعار «غذای سالم بخورید» قیمتگذاری منوی سالاد رستوران را به نحوه ای انجام داده است که مشتری را ترغیب به خوردن سالاد کند. سالاد سرآشپر کرنبری یکی از کامل ترین سالادها در منوی غذایی رستورانهای اروپاست که در ایران با درسینگ ویژه و با قیمت بسیار نازل در منوی رستوران عرضه شده و تمامی مشتریان رستوران همواره برای سالاد سرآشپز کرنبری جای ویژه ای در کنار سایر غذاها باز میکنند. همچنین رستوران کرنبری به داشتن غذاهای پر حجم و سنگین معروف است به صورتی که پیتزاهای یک نفره 750 گرم. پیتزاهای 2 نفره 1500 گرم و سالاد سرآشپز 800 گرم است. در کنار حجم بالای غذاها تمامی مواد مصرفی به طور روزمره خریداری شده و و در کرنبری مرزداران فقط از فیله مرغ و مغز ران گوساله شرکت مهیا پروتئین و ژامبون 90 درصد مرغ و گوشت شرکت گوشتیران استفاده می شود.
    چه جوری برم ؟
    ماشین شخصی

    با خودروی شخصی می توانید به راحتی از طریق اتوبان های اشرفی اصفهانی، شهید حکیم و یادگار امام خودتان را به مرزداران برسانید و از آنجا از طریق 35 متری لاله (کمی پائین تر از شیرینی ماه بانو)، به میدان گلها بروید.

    اتوبوس

    اگر برای رفتن به فست فود کرنبری وسیله شخصی ندارید اصلا نگران نباشید؛ بی آر تی کار شما را راحت کرده است؛ با استفاده از خط 10 سامانه اتوبوس های تندرو ( میدان آزادی به دانشگاه آزاد) می توانید در ایستگاه مرزداران از بی آر تی پیاده شوید و به راحتی به این فست فود بروید.

    مترو

    نزدیک ترین ایستگاه مترو به رستوران کرنبری ایستگاه صادقیه واقع در انتهای خط دو مترو تهران و ابتدای خط 5 متروی کرج است.

    این نزدیکی کجا‌بمونیم ؟
    این نزدیکی از کجا بخریم ؟
    این نزدیکی کجا بگردیم ؟
    نظر خودتو به دیگران بگو
    تجربه و نظر خودت از سفر رو با ما به اشتراک بذار
    ارسال عکس
    تجربه خودت از سفر رو به بقیه هم نشون بده
    پاسخ سریع دریافت کن
    سوال‌های خودت رو از همسفران و کارشناسان ما بپرس
    پرسش سوال

    یه نقطه جدید معرفی کن

    اگر فکر می کنی که یه مورد واسه شکم‌گردی سراغ داری و ما معرفیش نکردیم . تو می تونی دس بکارشی و به همه دوستان معرفیش کنی. دمتم گرم