اقامتگاه بوم گردی کومه کلار بروجن

    ( از 0 نقد و بررسی )
    0

    درباره اقامتگاه بوم گردی کومه کلار بروجن

    • تعداد بازدید

      13

    • موقعیت

      بروجن

    • تعداد طبقه

    • تعداد اتاق

    • تحویل اتاق

    • تخلیه اتاق

    • پیشنهاد کاربران

      %100 از 4 رای

    میانگین نظر بقیه نسبت به اقامتگاه بوم گردی کومه کلار بروجن

    مشخصات

    .این اقامتگاه یک ساختمان دوبلکس است که دارای یک سالن ۴۵ متری بالا و دیگری در طبقه پایین و هر طبقه شامل یک اتاق، سرویس کف خواب، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و حمام می باشد. این خانه مناسب برای سفر های خانوادگی می باشد و امکان اجاره ی کل خانه نیز وجود دارد. ظرفیت کلی اسکان در این خانه ی بومی ۳۰ نفر و بهترین فصل سفر به این منطقه اردیبهشت است.

    ویژگیها

    دیگر امکانات و خدمات رفاهی اقامتگاه بوم گردی کومه کلار شامل پارکینگ غیر مسقف، سیستم های سرمایشی و گرمایشی و راهنمای تور محلی می باشد. همچنین در صورت درخواست گردشگران عزیز در این اقامتگاه امکان تهیه و طبخ انواع غذا های محلی نظیر آش دوغ، کاله‌ جوش، تاسکباب، آوریز، کشک و کدو، پلو خورش به، آش انار، شله بریان و شوربای قیمه ریزه فراهم شده است. اجرای موسیقی زنده، برنامه های طبیعت گردی و دیدن پرندگان مهاجر نیز از برنامه های تفریحی این اقامتگاه می باشد.

    زمان مناسب بازدید

    بهترین فصل سفر به این منطقه اردیبهشت است.

    شرایط استفاده

    فاصله های حدودی این اقامتگاه تا جاذبه های گردشگری و مکان های مهم : فاصله تا فرودگاه شهرکرد : ۸۸.۲ کیلومتر ( ۱ ساعت و ۱۴ دقیقه ) فاصله تا ایستگاه راه آهن شهر رضا : ۷۸.۵ کیلومتر ( ۱ ساعت و ۱۱ دقیقه ) فاصله تا پایانه مسافربری بروجن : ۲۱ کیلومتر ( ۱۷ دقیقه ) فاصله تا پل مصلی : ۲۱.۱ کیلومتر ( ۲۰ دقیقه ) فاصله تا تفریحگاه و چشمه سیاسرد : ۲۱ کیلومتر ( ۲۰ دقیقه ) فاصله تا تالاب گندمان : ۷.۳ کیلومتر ( ۱۸ دقیقه ) فاصله تا تالاب چغاخور : ۳۱.۸ کیلومتر ( ۳۰ دقیقه ) فاصله تا موزه مردم شناسی بروجن : ۲۰.۹ کیلومتر ( ۲۰ دقیقه ) فاصله تا حمام شاه عباس (گندمان) : ۱.۲ کیلومتر ( ۴ دقیقه ) فاصله تا کوه کلار (دریاچه کلار) : ۱۱.۵ کیلومتر ( ۱۷ دقیقه ) فاصله تا تنگ وستگان (گندمان) : ۱۷.۴ کیلومتر ( ۱۹ دقیقه ) فاصله تا تپه باستانی (گندمان) : ۱۸.۳ کیلومتر ( ۲۳ دقیقه ) فاصله تا گردشگاه گرد بیشه : ۳۹.۲ کیلومتر ( ۲۹ دقیقه )

    سایر اطلاعات

    تالاب چغاخور این تالاب یکی از تالاب‌ های زیبای شهرستان بروجن است که در نزدیکی شهر بلداجی شده و که همه ساله از فصل پاییز تا بهار، محلی برای تخم‌ گذاری پرندگان بومی و مهاجر مانند غاز، اردک، مرغابی، آنقوت، لک‌ لک سفید است و مناظر زیبایی بوجود می آورد. سیاسرد تفریحگاه زیبایی سیاسرد به عنوان زیبا ترین قطب گردشگری چهار محال و بختیاری شناخته شده است که در فاصله شش کیلومتری شهر بروجن قرار دارد. وجود انواع درختان کهنسال، باغات میوه و آب و هوای خنک و مطبوع در فصل بهار و تابستان شمار زیادی از گردشگران و طبیعت گردان را به سوی خود جذب می کند. تالاب گندمان این تالاب در فاصله‌ ای نه‌ چندان دور از تالاب چغا خور واقع شده است و جزء ۱۰ تالاب برتر پرنده نگری کشور و مهم‎ ترین زیستگاه‌ های جانوری جهت اسکان دائمی پرندگان بومی و تخم گذاری پرندگان غیر بومی است. موزه مردم شناسی بروجن این موزه که به موزه مردم شناسی استاد بهرامی مشهور است و مانند اکثر موزه های مردم شناسی، در این موزه نیز به معرفی فرهنگ، آداب و رسوم، پوشش محلی، کسب و کار، صنایع دستی و … بومیان این منطقه می پردازد.

    نکات مثبت

    اقامت برای کودکان زیر ۴ سال رایگان می باشد.
    چه جوری برم ؟

    افزودن راهنمایی مسیر :

    این نزدیکی چی بخوریم ؟
    این نزدیکی از کجا بخریم ؟
    این نزدیکی کجا بگردیم ؟
    نظر خودتو به دیگران بگو
    تجربه و نظر خودت از سفر رو با ما به اشتراک بذار
    ارسال عکس
    تجربه خودت از سفر رو به بقیه هم نشون بده
    پاسخ سریع دریافت کن
    سوال‌های خودت رو از همسفران و کارشناسان ما بپرس
    پرسش سوال

    یه نقطه جدید معرفی کن

    اگر فکر می کنی که یه مورد واسه کجا‌بمونیم سراغ داری و ما معرفیش نکردیم . تو می تونی دس بکار شی و به همه دوستان معرفیش کنی. دمتم گرم

    معرفی یه کجا‌بمونیم جدید