هتل آساره تهران

    ( از 21 نقد و بررسی )
    3

    درباره هتل آساره تهران

    هتل چهار ستاره آساره يکي از جديد ترين و مدرنترين هتل هاي شهر تهران در مجموعه اي متشکل از واحد هاي متنوع اقامتي، مجموعه ورزشي، سالن هاي چند منظوره، رستوران، کافي شاپ با دسترسي سريع به فرودگاههاي امام خميني و مهرآباد، مراکز تجاري و اداري شهر پذيراي ميهمانان است.

    • تعداد بازدید

      3838

    • تعداد طبقه

    • تعداد اتاق

    • تحویل اتاق

    • تخلیه اتاق

    • پیشنهاد کاربران

      %100 از 4 رای

    میانگین نظر بقیه نسبت به هتل آساره تهران

    مشخصات

    هتل آساره تهران دارای امکانات اقامتی و تفریحی از جمله جکوزی و حمام برای هر واحد، سونای خشک و بخار و جکوزی و حوضچه آب سرد و آبشار در مجموعه ورزشی هتل هست.

    امکانات ویژه

    هتل آساره تهران دارای: آپارتمانهای لوکس یک خوابه، دو، سه و چهار نفره همراه با حال و پذیرایی مبله، آشپزخانه مجزا با امکانات پخت و پز، سیستم تهویه مطبوع مدرن، صندوق امانات الکترونیکی داخل هر واحد، جکوزی و حمام برای هر واحد، سونای خشک و بخار وجکوزی وحوضچه آب سرد و آبشار در مجموعه ورزشی هتل آساره، رستوران شیک با گنجایش دویست و بیست نفر با امکان طبخ انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، کافی شاپ، سالن های چندمنظوره، اینترنت وایرلس، روم سرویس با خدمات 24 ساعته، لباسشویی و خشکشویی و همچنين امکانات رزرو بلیط هواپیما و ترانسفر مهمان به نقاط دیدنی و سیاحتی تهران و تمام نقاط ایران است.

    سایر اطلاعات

    این هتل دارای سالن کنفرانس و سخنرانی مجهز به ویدئو پروژکشن،مونیتور ال سی دی،سیستم صوتی و اینترنت پرسرعت است.

    نکات مثبت

    هتل آساره نزدیک ترین هتل چهار ستاره به فرودگاه امام خمینی و مهرآباد است. دسترسی آسان به بزرگراههای اصلی شهر و نزدیکی به مراکزتجاری و اداری از مزایای دیگر این هتل میباشد.
    چه جوری برم ؟
    ماشین شخصی

    با استفاده از خودروی شخصی نیز به راحتی خیابان رسول زارع در ضلع جنوبی خیابان آزادی که بین خیابان کاوه و خیابان اسکندری قرار دارد را بیابید وبا وارد شدن به ان هتل اساره را مشاهده خواهید کرد.

    تاکسی

    هم از میدان انقلاب و هم از میدان آزادی می توانید خود را با تاکسی به سر خیابان رسول زارع برسانید که در این صورت هتل در چند قدمی شما قرار دارد.

    اتوبوس

    با استفاده از خط 1 بی ار تی می توانید در ایستگاه دکتر قریب از اتوبوس پیاده شوید خود را به خیابان رسول زارع برسانید که در این صورت هتل در چند قدمی شما قرار دارد.

    مترو

    در صورت استفاده از مترو باید از خط دو استفاده کنید و در ایستگاه میدان انقلاب از مترو پیاده شوید و با تاکسی یا اتوبوس یا پیاده خود را به خیابان رسول زارع برسانید که در این صورت هتل در چند قدمی شما قرار دارد.

    این نزدیکی چی بخوریم ؟
    این نزدیکی از کجا بخریم ؟
    این نزدیکی کجا بگردیم ؟
    نظر خودتو به دیگران بگو
    تجربه و نظر خودت از سفر رو با ما به اشتراک بذار
    ارسال عکس
    تجربه خودت از سفر رو به بقیه هم نشون بده
    پاسخ سریع دریافت کن
    سوال‌های خودت رو از همسفران و کارشناسان ما بپرس
    پرسش سوال

    یه نقطه جدید معرفی کن

    اگر فکر می کنی که یه مورد واسه کجا‌بمونیم سراغ داری و ما معرفیش نکردیم . تو می تونی دس بکار شی و به همه دوستان معرفیش کنی. دمتم گرم

    معرفی یه کجا‌بمونیم جدید