هتل بزرگ تهران 2

    ( از 0 نقد و بررسی )
    0

    درباره هتل بزرگ تهران 2

    هتل هاي بزرگ تهران با قرار گرفتن در قلب تهران بزرگ ، محلي بسيار مناسب براي دسترسي به بيشتر مراکز تجاري و اداري است. فاصله هتل تا فرودگاه بين المللي امام خميني ۴۵دقيقه و تا فرودگاه مهرآباد ۲۰دقيقه مي باشد.
    تمامي هتل مجهز به اينترنت وايرلس مي باشد.کافي شاپ هتل در طبقه همکف با سرو انواع نوشيدني هاي سرد و گرم و شيريني هاي متنوع پذيراي شماست و به طور مداوم در جهت حفاظت از محيط زيست حرکت مي  کند.

    • تعداد بازدید

      6280

    • تعداد طبقه

    • تعداد اتاق

    • تحویل اتاق

    • تخلیه اتاق

    • پیشنهاد کاربران

      %100 از 4 رای

    میانگین نظر بقیه نسبت به هتل بزرگ تهران 2

    مشخصات

    هتل بزرگ تهران از جمله هتل‌های چهار ستاره است با حدود ۲۰۰اتاق یک نفره‌، دو نفره و سوئیت‌، فاصله تا فرودگاه مهرآباد 11 کیلومتر، فاصله تا فرودگاه امام خمینی 49 کیلومتر، فاصله تا ایستگاه قطار 9 کیلومتر، فاصله تا ترمینال غرب 10 کیلومتر ،فاصله تا ترمینال شرق 13 کیلومتر ،فاصله تا ترمینال جنوب 12 کیلومترمی باشد.

    ویژگیها

    صندوق هتل علاوه بر ریال ایران ،دلار آمریکا و یورو را نیز میپذیرد وشما می توانید از پارکینگ هتل رایگان استفاده کنید.

    امکانات ویژه

    تاکسی سرویس ، تهویه مرکزی ، سالن کنفرانس ، پارکینگ (هزینه جداگانه) ، زنگ بیدار شدن،روم سرویس 24 ساعته ، سالن همایشها و مناسبتها ، خشک شویی و اتو ، صبحانه در اتاق، صرافی ، کافی شاپ 24 ساعته ، فکس و کپی از امکانات این هتل می باشد.

    سایر اطلاعات

    شما میتوانید از Safe Box که در هراتاق نصب شده است استفاده کنید ، به علاوه Safe Box موجود در پذیرش هتل نیز از وسایل شما نگه داری می کند.

    منبع

    www.ariabooking.ir-www.hotelyar.com-www.tehrangrandhotel.com
    چه جوری برم ؟
    ماشین شخصی

    اگر از میدان ولیعصر به سمت شرق ( میدان هفت تیر) حرکت کنید در سمت راست شما خیابان استاد نجات الهی قرار دارد. وارد آن شده و به سمت جنوب بروید. کمی بعد سمت چپ داخا خیابان سپند هتل بزرگ ازادی قرار دارد.

    تاکسی

    از میدان ولیعصر یا میدان فردوسی با تاکسی تا سر خیابان سپند واقع در خیابان استاد نجات الهی می رسید که در آن صورت هتل در چند قدمی شماست.

    اتوبوس

    با استفاده از خط تنرو اتوبوس ازادی تهرانپارس و پیاده شدن در ایستگاه میدان فردوسی این هتل در نزدیکی شما قرار دارد.

    مترو

    نزدیکترین ایستگاه مترو: ایستگاه مترو هفت تیر واقع در خط یک متروی تهران و یا ایستگاه مترو فردوسی واقع در خط۴ متروی تهران. با پیاده شدن در هر یک از این دو ایستگاه این هتل در نزدیکی شما قرار دارد.

    این نزدیکی چی بخوریم ؟
    این نزدیکی از کجا بخریم ؟
    این نزدیکی کجا بگردیم ؟
    نظر خودتو به دیگران بگو
    تجربه و نظر خودت از سفر رو با ما به اشتراک بذار
    ارسال عکس
    تجربه خودت از سفر رو به بقیه هم نشون بده
    پاسخ سریع دریافت کن
    سوال‌های خودت رو از همسفران و کارشناسان ما بپرس
    پرسش سوال

    یه نقطه جدید معرفی کن

    اگر فکر می کنی که یه مورد واسه کجا‌بمونیم سراغ داری و ما معرفیش نکردیم . تو می تونی دس بکار شی و به همه دوستان معرفیش کنی. دمتم گرم

    معرفی یه کجا‌بمونیم جدید