0
از0 نظر

ساحل بنود عسلویه

    12
    نمایش

    ساحل بنود عسلویه در قسمت جنوبی بوشهر یعنی روستای بنود، ۳۵ کیلومتری عسلویه و ۶ کیلومتری چاه مبارک شهرستان عسلویه قرار دارد. ترکیب شن‌های روشن مرجانی، امواج نیلگون دریای جنوب و صخره‌های سنگی در ساحل بنود عسلویه، باعث شده تا چشم‌انداز طبیعی زیبایی به وجود بیاید.روزها تپه‌های کوچک و بزرگ، غاری شگفت‌انگیز و ماهی‌ها در ساحل بنود عسلویه خودنمایی می‌کنند و شب‌ها می‌توانید زیر نور ماه بنشینید و شنای فیتوپلانکتون‌ها را تماشا کنید.

    warning icon
    اگر فکر میکنی این اطلاعات نیاز به اصلاح یا افزودن داره . روی دکمه زیر کلیک کن

    مشخصات ساحل بنود عسلویه

    ساحل بنود عسلویه در قسمت جنوبی بوشهر یعنی روستای بنود، ۳۵ کیلومتری عسلویه و ۶ کیلومتری چاه مبارک شهرستان عسلویه قرار دارد.

    پیشنهاد ویژه ساحل بنود عسلویه

    اگر به والیبال و فوتبال ساحلی علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم این ورزش‌های دسته‌جمعی را در ساحل بنود عسلویه امتحان کنید. راه رفتن روی شن‌های ساحل و ساختن قلعه‌های فانتزی روی ساحل هم که لذت خاص خودش را دارد. باتوجه به نزدیک بودن جاذبه‌های مثل پارک ملی نایبند، منطقه گردشگری پازارگاد، پارک ساحلی نخل تقی، روستای بندو به ساحل بنود عسلویه، می‌توانید از آنها هم بازدید کنید.

    زمان مناسب بازدید ساحل بنود عسلویه

    اوایل بهار، اواخر پاییز و فصل زمستان و همین‌طور اواسط هفته، زمان‌های مناسبی برای بازدید از ساحل بنود عسلویه هستند.

    سایر اطلاعات ساحل بنود عسلویه

    جاذبه‌های طبیعی این فرصت را در اختیار فیلم‌سازان قرار می‌دهند تا لوکیشن فیلمبرداری باشند. مثلا این ساحل، از لوکیشن‌های اصلی فیلم محمد رسول الله (ص) بوده است.

    ویژگی‌ها ساحل بنود عسلویه

    ترکیب شن‌های روشن مرجانی، امواج نیلگون دریای جنوب و صخره‌های سنگی در ساحل بنود عسلویه، باعث شده تا چشم‌انداز طبیعی زیبایی به وجود بیاید و شگفتی‌های جذابی را به مسافران هدیه بدهد.

    وسایل مورد نیاز ساحل بنود عسلویه

    برای رفتن به ساحل بنود عسلویه، لباس مناسب فصل و این ساحل را بپوشید و دوربین عکاسی، عینک و کرم ضدآفتاب، کلاه، آب آشامیدنی، کمک‌های اولیه، کیسه زباله، پاوربانک، خوراکی‌های لازم و وسایل کمپینگ را همراه داشته باشید. باتوجه به اینکه شب‌ها هوا خنک می‌شود اگر قصد دارید شب را هم در ساحل بمانید حتما لباس گرم با خودتان ببرید.

    سیمای عمومی ساحل بنود عسلویه

    روزها تپه‌های کوچک و بزرگ، غاری شگفت‌انگیز و ماهی‌ها در ساحل بنود عسلویه خودنمایی می‌کنند و شب‌ها می‌توانید زیر نور ماه بنشینید و شنای فیتوپلانکتون‌ها را تماشا کنید. منظره‌ای که هیچ وقت و هیچ کجا نمی‌توانید نظیرش را ببینید!

    چه جوری برم ؟

    ماشین شخصی

    وقتی به بوشهر رسیدید، باید به سمت عسلویه بروید و به سمت چاه‌مبارک حرکت کنید. مسیر دسترسی به روستای بنود بسیار نامناسب است، بنابراین بهتر است که با وانت از چاه‌مبارک عازم بنود و ساحل بنود عسلویه شوید.
    این نزدیکی چی بخوریم ؟
    این نزدیکی کجا‌بمونیم ؟
    این نزدیکی از کجا بخریم ؟

    امکانات و ویژگی‌ها

    امکانات کلی
    مناسب برای بانوان
    مناسب برای کهنسالان
    مناسب برای کودکان
    تفریحات
    عکاسی
    شب‌گردی
    پیاده‌روی
    سختی مسیر
    آسان (راهپیمایی)
    نظر خودتو به دیگران بگو
    تجربه و نظر خودت از سفر رو با ما به اشتراک بذار
    ارسال عکس
    تجربه خودت از سفر رو به بقیه هم نشون بده
    پاسخ سریع دریافت کن
    سوال‌های خودت رو از همسفران و کارشناسان ما بپرس
    پرسش سوال
    Waves Waves Waves

    یه نقطه جدید معرفی کن

    اگه فکر می‌کنی یه مقصد واسه بیرون زدن، سراغ داری و ما معرفیش نکردیم، خودت می‌تونی داخل سایت به بقیه معرفی کنی. دم شما گرم که همراهی.

    برچسب ها