0
از0 نظر

مجموعه ورزشی امیر و غزال

    7040
    نمایش

    مجموعه ورزشي امير و غزال يکي از مجموعه هاي مجهز در شرق تهران است که در آن انواع کلاس‌هاي آموزشي برگزار و خدمات مختلفي به آقايان ارائه مي شود.

    warning icon
    اگر فکر میکنی این اطلاعات نیاز به اصلاح یا افزودن داره . روی دکمه زیر کلیک کن

    مشخصات مجموعه ورزشی امیر و غزال

    این مجموعه علاوه بر برگزاری کلاس‌های آموزشی از قبیل آموزش شنا،زومبا و کلاس‌های موضعی شکم وپهلو، امکاناتی از قبیل باشگاه بدنسازی، اسپینینگ(چربی‌سوزی)، استخر،سونا،جکوزی به همراه آبدرمانی و انواع ماساژ را دارد.

    ویژگی‌ها مجموعه ورزشی امیر و غزال

    مجموعه ورزشی امیر و غزال همه روزه حتی جمعه‌ها و ایام تعطیل آماده خدمات رسانی برای علاقه‌مندان است.

    امکانات ویژه مجموعه ورزشی امیر و غزال

    این مجموعه دارای اینترنت رایگان WiFi است.
    چه جوری برم ؟

    تاکسی

    از میدان‌ رسالت برای فلکه سوم تهرانپارس تاکسی‌های خطی موجود است.

    مترو

    در ایستگاه فرهنگسرا از خط دو مترو پیاده شوید و از آنجا تا فلکه سوم تهرانپارس را با تاکسی طی کنید وبا کمی پیاده روی وارد خیابان طاهری شوید به این مجموعه خواهید رسید.
    این نزدیکی چی بخوریم ؟
    این نزدیکی کجا‌بمونیم ؟
    این نزدیکی از کجا بخریم ؟
    نظر خودتو به دیگران بگو
    تجربه و نظر خودت از سفر رو با ما به اشتراک بذار
    ارسال عکس
    تجربه خودت از سفر رو به بقیه هم نشون بده
    پاسخ سریع دریافت کن
    سوال‌های خودت رو از همسفران و کارشناسان ما بپرس
    پرسش سوال
    Waves Waves Waves

    یه نقطه جدید معرفی کن

    اگه فکر می‌کنی یه مقصد واسه بیرون زدن، سراغ داری و ما معرفیش نکردیم، خودت می‌تونی داخل سایت به بقیه معرفی کنی. دم شما گرم که همراهی.

    برچسب ها
    مجموعه ورزشي امير و غزال مجموعه ورزشي مجموعه امير مجموعه و غزال ورزشي مجموعه مجموعه امير ورزشي و غزال امير مجموعه امير ورزشي امير و غزال و غزال مجموعه و غزال ورزشي و غزال امير مجموعه ورزشي امير مجموعه ورزشي و غزال مجموعه امير ورزشي مجموعه امير و غزال مجموعه و غزال ورزشي مجموعه و غزال امير ورزشي مجموعه امير ورزشي مجموعه و غزال ورزشي امير و غزال ورزشي امير مجموعه ورزشي و غزال مجموعه ورزشي و غزال امير امير مجموعه ورزشي امير مجموعه و غزال امير ورزشي مجموعه امير ورزشي و غزال امير و غزال مجموعه امير و غزال ورزشي و غزال مجموعه ورزشي و غزال مجموعه امير و غزال ورزشي مجموعه و غزال ورزشي امير و غزال امير مجموعه و غزال امير ورزشي مجموعه ورزشي امير و غزال مجموعه امير و غزال ورزشي مجموعه و غزال ورزشي امير مجموعه امير ورزشي و غزال مجموعه امير و غزال ورزشي مجموعه ورزشي و غزال امير ورزشي مجموعه امير و غزال ورزشي مجموعه و غزال امير ورزشي امير و غزال مجموعه ورزشي امير مجموعه و غزال امير مجموعه ورزشي و غزال امير ورزشي مجموعه و غزال امير و غزال مجموعه ورزشي امير و غزال ورزشي مجموعه و غزال مجموعه ورزشي امير و غزال ورزشي مجموعه امير و غزال امير مجموعه ورزشي و غزال ورزشي امير مجموعه و غزال امير ورزشي مجموعه