0
از0 نظر

منطقه نمونه گردشگری میلانلو

    3
    نمایش

    دهستان ميلانلو، به مرکزيت روستای پرکانلو از بخش مرکزی شهرستان اسفراين و در ۹ کيلومتری شرق شهر اسفراين قرار گرفته است. اين دهستان دارای 20 روستا و 37 مزرعه است. موقعيت اقليمی اغلب روستاهای این منطقه، کوهستانی و دره‌ای است. غار نوشيروان، کوه‌های شاه جهان وکرکزاب، باغ دره‌ها و فضاهای باز و سرسبز جويبارها، چشمه سارها، بافت معماری متفاوت روستا از جمله جذابیت‌ها و توان‌های گردشگری منطقه نمونه گردشگری ميلانلو به شمار می‌رود.

    warning icon
    اگر فکر میکنی این اطلاعات نیاز به اصلاح یا افزودن داره . روی دکمه زیر کلیک کن

    وسایل مورد نیاز منطقه نمونه گردشگری میلانلو

    هنگام بازدید از منطقه نمونه گردشگری میلانلو بهتر است وسایلی مانند کفش مناسب طبیعت‌گردی، یک دست لباس اضافه، عینک آفتابی، کرم ضدآفتاب، کلاه و پاوربانک به همراه داشته باشید.

    زمان مناسب بازدید منطقه نمونه گردشگری میلانلو

    باتوجه به وضعیت آب و هوایی استان خراسان شمالی فصل بهار و تابستان بهترین زمان برای بازدید از این جاذبه و لذت بردن از آب و هوای ییلاقی و مطلوب آن است.

    ویژگی‌ها منطقه نمونه گردشگری میلانلو

    این دهستان دارای ۲۰ روستا و ۳۷ مزرعه است که موقعیت اقلیمی اغلب روستاهای آن کوهستانی و دره‌ای است. از جاذبه‌های دیدنی این روستا می‌توان به چشمه‌های متعدد، غارها، کوه‌ها و رودخانه دائمی که برای تامین و مشروب نمودن زمين‌های زراعی از آن استفاده می‌کنند، اشاره کرد. باغ‌ها و زمین‌های کشاورزی متعددی نیز در دهستان میلانلو وجود دارد و محصولاتی مانند سيب، هلو، زردالو، گردو و انواع سيفی‌جات در آن‌ها توليد می‌شود.

    غار نوشيروان، کوه‌های شاه جهان وکرکزاب، باغ دره‌ها و فضاهای باز و سرسبز جويبارها، چشمه سارها، بافت معماری متفاوت روستا از دیگر جذابیت‌های این منطقه به شمار می‌رود.

    مشخصات منطقه نمونه گردشگری میلانلو

    دهستان ميلانلو، به مرکزيت روستای پرکانلو، منطقه‌ای دیدنی در فاصله 9 کيلومتری از شرق شهر اسفراين است. دره میلانلو یک منطقه ییلاقی خوش آب و هوا است که از روستاهای به هم پیوسته در مسیر رودخانه بیدواز شامل اردغان، بیدواز، حسن آباد، سرچشمه، سارکانلو، پرکانلو و قزاقی تشکیل می‌شود. در مسیر عبور از یک روستا به روستای دیگر شاهد باغ‌های سرسبز و به هم پیوسته‌ای هستید که زیبایی خاصی به مسیر می‌بخشد.

    چه جوری برم ؟

    افزودن راهنمایی مسیر :

    این نزدیکی چی بخوریم ؟
    این نزدیکی کجا‌بمونیم ؟
    این نزدیکی از کجا بخریم ؟

    امکانات و ویژگی‌ها

    سختی مسیر
    آسان (راهپیمایی)
    امکانات کلی
    مناسب برای بانوان
    محل کمپ
    پارکینگ/ جای پارک
    بوفه
    مناسب برای کهنسالان
    سرویس بهداشتی
    مناسب برای کودکان
    تفریحات
    عکاسی
    پیاده‌روی
    نظر خودتو به دیگران بگو
    تجربه و نظر خودت از سفر رو با ما به اشتراک بذار
    ارسال عکس
    تجربه خودت از سفر رو به بقیه هم نشون بده
    پاسخ سریع دریافت کن
    سوال‌های خودت رو از همسفران و کارشناسان ما بپرس
    پرسش سوال
    Waves Waves Waves

    یه نقطه جدید معرفی کن

    اگه فکر می‌کنی یه مقصد واسه بیرون زدن، سراغ داری و ما معرفیش نکردیم، خودت می‌تونی داخل سایت به بقیه معرفی کنی. دم شما گرم که همراهی.

    برچسب ها